Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen mies viettää kaikki lomansa vanhempiensa luona

Vierailija
11.02.2024 |

Onko ihan normaalia, että 41-vuotias mies, jolla vaimo ja neljä lasta, haluaa viettää kaikki lomansa vanhemmillaan. Siis haluaa nykyperheen mukaan, eli viettää aikaa myös heidän kanssa, mutta kohde on aina omien vanhempien koti (heillä maalaistalo ja koiria). Ehkä kerran 3 vuodessa tehdään omalla perheellä jotain reissua lomalla, muuten aina mennään miehen vanhempien luo, koska mies haluaa viettää lomat siellä. Hiihtoloma, joululoma, pääsiäinen, syysloma, kesälomasta mies haluisi viettää 3 viikkoa omilla vanhemmillaan ja viikko oman perheen kanssa keskenään.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi mennä vanhemmilleen, vaimo voi mennä jonnekin muualle ja lapset on siellä, missä haluavat olla. Mikä tuossa nyt on niin vaikeaa? Ei parisuhde ole vankila.

Parisuhde kyllä varmasti alkaa tuntua vankilalta, jos kaikki isot asiat pitää tehdä vain toisen mieliksi.

Totta. Jos vaimon mieliksi pitää elää arkena kuin vankilassa, niin loma muualla kuin puolison käskyvallassa tuntuu taivaalta!

Taivaallista kun mamma syöttää, pukee ja peittelee. Aatuutilullaaa 

Vierailija
102/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän keskustelun tarjoamalla (hyvin pienellä) otannalla tuntuu olevan normaalimpaa se, että keski-ikäinen viettää kaikki lomansa äitin ja isin kanssa heidän luonaan, kuin se, että lomailtaisiin edes välillä oman perheen kanssa. Mulla ei ystävissä ole yhtäkään, joilla jommalla kummalla olisi niin kova tarve viettää kaikki lomansa vanhempiensa kanssa ja itse haluaisn viettää lomia välillä omalla perheellä, niin mulle tämä miehen halu näyttäytää tässä määräi hyvin omituisena.

Pari korjausta: ei äitin vaan äidin, ei isin vaan isän, ei pilkkua ennen kuin-sanaa, jompikumpi yhteenkirjoitettuna, lomia ei vietetä omalla perheellä vaan oman perheen kesken tai omana perheenä.

onko sit normaalia keski-ikäisen viettää kaikki lomat äitin ja isin kanssa kunhan on pilkut paikallaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka valitsi isän lapsillesi?

Mun*n puutteessa oleva.

Vierailija
104/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan normaalia oli ainakin omassa lapsuudessa. Maalla mummolassa oltiin joko koko perhe tai sitten isä ja joku sisaruksista kanssani. Usein olin siellä kyllä myöhemmin yksinkin useamman viikon kesällä. Mutta joulut, hiihtolomat, pääsiäinen, kesäloma ja syysloma oltiin siellä. Reissattiin kyllä muutenkin.

Vierailija
105/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka valitsi isän lapsillesi?

Mun*n puutteessa oleva.

Eli sun mielestä kaikki jotka hankkivat lapsia tekevät sen vain koska ovat mun*n puutteessa?

Vierailija
106/106 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin edelleen tietää käydäänkö ikinä naisen vanhempien luona, tuleeko mies sinne mukaan?

Käydään joskus vkl tai käyn joskus keskenään lasten kanssa.

Mutta esimerkiksi joulut vietätte aina miehen vanhemmilla, ei koskaan sinun vanhemmilla tai teidän omassa kodissa?

Mä en kestäisi tuollaista, meillä menisi lusikat jakoon jos jokaikinen loma olisi vietettävä anoppilassa. 

Harva laittaa lusikoita jakoon tajutessaan, että mies saa ne kaikki!

Jos meille tulee ero, niin minä vien kaikki lusikat, haarukat ja veitset, kun olen ne itse ostanut. Mukaani lähtee paljon muutakin tavaraa ja tietenkin puolet asunnon arvosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme