Miksi jotkut ihmiset jää "tuijottaan?"
Olin laittamassa kaupan pihalla pyörää lukkoon ja siihen viereen tuli seisomaan vain ihminen ja pysähtyi tuijottamaan mitä tein. Katsoin häntä päinkin (oli aurinkolasit) ja ihan suoraan tuijotti. Oli todella kiusaantunut olo.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Oliko persehousut päällä ? Sulla siis
Ei ollut vaan kollarit ja huppari
Monet tekee tuota. Ajattelen, että on yksinkertainen tai ei osaa käytöstapoja. Eilen junassa vieressä istuva tuijotti vähän väliä, oli nainen kuten minäkin. Katsoin kerran päin ja hymyilin ystävällisesti. Lopetti hetkeksi. Ihmetyyppejä välillä liikenteessä.
Joillain ei vaan ole käytöstapoja. Juntti mikä juntti. Itsellä ei tulis mieleenkään jäädä tuijottamaan vierasta ihmistä.
Oletko nyt ihan varma että katsoi juuri sinua eikä vaan samaan suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Oletko nyt ihan varma että katsoi juuri sinua eikä vaan samaan suuntaan?
Ihan minua, jäi siihen viereen seisomaan ja tuijotti kun laitoin pyörää lukkoon
Hymyilen näille nykyään. Samat tyypit saattavat puhua toisilleen edessäsi, ikään kuin et kuulisi mitä sanot. Kommentoivat tai selostavat tekemisiäsi. Yksi kaverini tekee tätä myös.
Ei anna kovinkaan fiksua kuvaa ihmisestä.
Tollasia tyyppejä on paljon. Tapahtuu melkein joka päivä kun kaupungilla liikkuu. Noteeraan heitä yhtä paljon kuin jotain oravaa joka tuijottaa puusta.
Oliko semmoinen valkoisiin pukeutunut nainen, jolla oli kävelysauvat?
Sellainen möllöttäjä tuli tänään vastaan.
En nyt tuolla tavalla tuijota, mutta tykkään kyllä katsella ihmisiä. Ihmiset on kiehtovia.
Katsoit yritätkö varastaa pyörää.
Asun vielä ppikkukylässä niin tää on pahempaa. Mutta ne tuijottajat on aina vanhempia ihmisiä, ei koskaan nuoria.
Joo samaa mieltä että katsoi yritätkö varastaa pyörän, mulle käy usein noin.
Oliko persehousut päällä ? Sulla siis