Kuinka montaa eri kasvista, vihannesta, hedelmää ja marjaa olet syönyt tänään? Saatko yli 5?
Saatko tämän päivän syömisistä enemmän kuin 5 eri vihannesta, hedelmää, marjaa tai vihannesta? (Poislukien peruna)
Kommentit (279)
Aika monta kasviuuteejuomaa olen tänään juonut. Nam.
Avocado, banaani, mustaherukka, rukola, tomaatti, kurkku ja klementiini. Näitä kaikkia jo ennen puolta päivää.
Tänään aamiaisella ja lounaalla:
Mustikka, tomaatti, herne(keitto), omena. Illalla kaalilaatikko ja puolukkahillo.
Ei sitä joka päivä tartte syödä kauhean montaa eri ruoka-ainetta. Kyllä se keho tasaa niitä ravinteita eri ruoilta ja päiviltä.
Parsakaalia, sipulia, tomaattia, mustikoita, paprikaa
puolukka, vadelma, klementiini, tomaatti, salaatti ja parsakaali
Salaatti, kurkku, tomaatti, mandariini, banaani, kaali, sipuli, puolukka, basilika, herne. Ja jos viljat laskettais niin täysjyvä ruis, vehnä ja kaura.
Veriappelsiinia, omenaa, parsakaalia, kirsikkatomaattia, paprikaa, sipulia
sipuli, valkosipuli, porkkana, herne ja mandariini.
Uskotteko te totella että vatelma on etelän hetelmä. Niitä kumminkin söin.
Mustaherukka, pinaatti, kurkku, punajuuri, omena.
4, illallinen vielä syömättä ja siihen tulee vihanneslisuke.
Sain 26.
Ihan joka päivä ei näin monipuolisesti vaan jää tuohon n.20 erilaiseen.
:)
Hyvä minä.
Vierailija kirjoitti:
1. banaani
2. omena
3. bataatti
4. porkkana
5. kukkakaali
6. hapankaali
7. tyrni
8. mansikka
9. puolukka
Miksi näin yksipuolista. Oliko migreeni vai jalka paketissa?
Lehtikaalia, kaalia, jäävuorisalaattia, kurkkua, valkosipulia, punasipulia, tomaattia, omenaa
Kurkku, tomaatti, jääsalaatti, vihreitä papuja, sipulia, banaania ja mitä kaikkea tuossa wokkivihannespussissa sitten olikaan vielä lisäksi.
Kurkku, paprika, peruna, vihreät pavut, omena, appelsiini, banaani, mustikka, puolukka, kaali, mustaherukka, porkkana, jäävuorisalaatti.
Tänään ollut aika surkea kasvispäivä. Olen syönyt kiiviä, mustikoita, mansikoita (hillona), appelsiinia (mehuna), perunaa (airfry-ranskalaisina), maapähkinöitä (sate-kastikkeena) ja cashew-pähkinöitä.
Kasvisuutejuomaa eli kokista, APPELSSINILIMSSAA, kaakaopapuja, kuningatarpiirakkaa, päärynä.