Kuinka montaa eri kasvista, vihannesta, hedelmää ja marjaa olet syönyt tänään? Saatko yli 5?
Saatko tämän päivän syömisistä enemmän kuin 5 eri vihannesta, hedelmää, marjaa tai vihannesta? (Poislukien peruna)
Kommentit (279)
Koska on aamupivä, olen syönyt puuron mansikkakeitolla, banaanin ja klementiinin. Päivällä tulee listaan ainakin parsakaali, peruna ja sipuli lounaalla. Salaatin teen päivälliseksi, joten siinä on mm. jäävuorisalaattia, kirsikkatomaattia, ananasta ja kurkkua.
Päivä vasta alussa joten olen ehtinyt syödä vasta
-appelsiinia
-mansikka, punaherukka, mustaherukka, vademasekoitusta maustamattoman kreikanjogurin kanssa
Lounaalle teen kuten tavallista salaatin
-tuore pinaattti
-kikherne
-vihreä herne
-maissi
-tomaatti
-paprika
Joskus tähän myös anannasta mutta kun suu ja huulet "palaa" ananaksesta niin en usein.
Myöhemmin illalla banaani kuten joka päivä.
Perunaa en syö ollenkaan, en ole syönyt vuosiin vaikka olen vegaani.
Ei tee heikkoakaan syödä paljon vihanneksia ja marjoja ja hedelmiä. Kroppakin kiittää, pysyy kuosissa ja iho on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Päivä vasta alussa joten olen ehtinyt syödä vasta
-appelsiinia
-mansikka, punaherukka, mustaherukka, vademasekoitusta maustamattoman kreikanjogurin kanssa
Lounaalle teen kuten tavallista salaatin
-tuore pinaattti
-kikherne
-vihreä herne
-maissi
-tomaatti
-paprika
Joskus tähän myös anannasta mutta kun suu ja huulet "palaa" ananaksesta niin en usein.
Myöhemmin illalla banaani kuten joka päivä.
Perunaa en syö ollenkaan, en ole syönyt vuosiin vaikka olen vegaani.
Ei tee heikkoakaan syödä paljon vihanneksia ja marjoja ja hedelmiä. Kroppakin kiittää, pysyy kuosissa ja iho on hyvä.
Korjaan; olen vegetariaani en vegaani. Käytän esim. maustamatonta jogurttia ja maustamatonta skyriä. Ihan kalsiumin tarpeen takia.
1. Mansikka
2. Manteli
3. Vehnä
4. Kardemumma
5. Kahvi
Söin aamupalaksi läskiäispullan ja kahvin
Söin hedelmän makuista mehujäätelöä 😄
Mansikka, banaani, herne, maissi, porkkana, sipuli
Tänään kello 10:08 olen juonut lasillisen sampanjaa. Sehän on tehty rypäleistä, n'est ce pas?
Kaali, porkkana, sipuli, valkosipuli, omena.
Ruuassa lisäksi tuoreita ja kuivattuja yrttejä sekä inkivääriä.
Jälkiruuassa mansikkahilloa, itsetehty vähäsokerinen
Hapankaalia, porkkanaa, omenaa, kurkkua, paprikaa, salaattia
mustikka, tyrni, omena, puolukka, porkkana, kaali, paprika
Menee helposti yli, en tiedä tarkalleen miten paljon. Laitoin nimittäin ruokaan vihannessekoitusta.
Helposti:
1,2,3 smoothiessa banaania, mansikkaa ja mustikkaa
4, 5, 6, 7 Brunssilla parsakaalia, salaattia, kurkkua, paprikaa
8 porkkana
9, 10 omena ja appelsiini
Tänään olen mielestäni syönyt aika vähän kasviksia ja hedelmiä, aamulla pitäisi mennä kauppaan täydentämään tuoreosastoa. Normaalisti mm. Kirsikkatomaatteja, viinirypäleitä ja vesimelonia.
Musta- ja punaherukka, mustikka, puolukka, paprika, porkkana, parsakaali, omena, mandariini
Appelsiini
Omena
Mansikka
Kiiwi
Herne(soppa)
Kaupan vihreä smoothiejuoma
Juuri söin Quinoa salaatin ............ kanaa ja vihanneksia.
Pitää oikein miettiä.
Pitsassa oli rucolaa ja tomaattia. Eli 2
Hmm.. jotain heiniä oli kastikkeessa riisin kanssa. En tiedä mitä olivat. Varmaan lasketaan. Eli 3
Ei kyl muuta. 3 saan. Tiedän syöväni niitä liian vähän mutten vaan tykkää. Ei uppoa.
Itsekerättyä puolukkaa ja vattua. Sitten linssiä, sipulia, valkosipulia, varsiselleriä, porkkanaa, tomaattia, omppua.
En yhtään pelkälleen. Mustikkasosetta aamulla jugurtin kanssa ja kuivattua sipulia ja kurkkusalaattia hodarissa jos ne lasketaan.
Eilen salaattia, pinaattia, kurkkua, tomaattia, retiisiä, vadelmia, karhunvatukoita, munakoisoa, paprikaa, parsakaalia. Eli 10.
oho.