Kaupan kassat yms pienituloiset nuoret naiset: miten näette varakkaan, akateemisen miehen?
Onko teidän silmissänne hyvätuloinen, akateeminen mies jotenkin aivan eri maailmassa kuin te? Esimerkiksi tienaa 10000 euroa kuussa. Miten näette tuollaisen miehen, joka on mahdollisesti vielä rikkaasta suvusta?
Toki akateeminen mies ja kaupan kassa eivät välttämättä kohtaa edes missään, kun on eri piirit ja kuviot.
Kommentit (118)
Hei T, kovat luulot suomenruotsalaisella narskulla itsestään. Jätä kassatyöntekijät rauhaan. Ja lopeta huorissakäynti, äitisi häpeää kaltaistasi.
Kuvitteleeko joku, että häntä tavoittelevat kaikki naiset pelkän akateemisuuden takia? Jopa se kassaneiti? Naurettavaa! :D Millä vuosituhannella mahtaa elää?
T. Akateeminen minäkin
Vierailija kirjoitti:
Jos kotisiivoojan palkka on 35-40 euroa tunnissa, niin Suomi on hyvä maa ns. halveksituille ammateille.
Miten tienaa kaupan kassa kun tekee iltapäiviä, lauantaita ja sunnuntaita. Luulen, että todella hyvin.
Minun nettoeläke on 1850 euroa, sillä elää omassa talossa hyvin.
Miten teillä muilla nettopalkka on?
Se ei ole siivoojan palkka vaan se on hinta jonka siivousfirmat velottavat asiakkaalta. Siivoojan palkka on jossain 15€/h paikkeilla. Työnantaja maksaa väliin jäävästä summasta työnantajamaksut, toimistojen vuokrat, toimistotyöntekijöiden palkat etc ja ottaa pienen siivun myös firmalle.
Olen sähkäri ja saan tuon verran kuussa ap. Olen amis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?
No väitätkö ettei keskimääräisesti erota lakimiestä ja rakennusmiestä keskenään, kun he saapuvat kauppaan työpäivän jälkeen?
Kummallakin voi ihan hyvin olla päällä esim. farkut/jotkut muut housut ja villakangastakki/toppatakki.
En ymmärrä miksi pitää väkisin yrittää keksiä jotain hevonsontaa. Kyllä nyt huomaat, että kumpi on toimistotyössä ja kumpi on hikoilut jossain lautapinon alla koko päivän ja tulee ne raksavaatteet päällä ostamaan kaljaa ja lihapiirakoita.
Jaa-a, minä hyvätuloisena teen töitä kotona ja ihan tavallisissa vaatteissa käyn kaupassa, saattaa olla jotain kulahtaneitakin rytkyjä. En todellakaan pidä mitään pukua päällä töitä tehdessäni vaan ihan tavalliset kotivaatteet. Suosikkihuppari, t-paita ja pöksyt. Mukavuus edellä arkisin. Nettotulot jossain 6700€/kk viime vuonna. (bonukset vaihtelee vuosittain ja nyt tuli hyvin)
Tuskin minua jostain siivoojasta lähikauppareissulla erottaa, ehkä jos ostoksia syynää niin huomaa että ei ole tarvetta pihistellä.
Aloitus missä mies kertoo olevansa parikymppinen. Palstan naisten mielestä täysin lapsi.
Aloitus missä mies kertoo olevansa vanhempi. Palstan naisten mielestä ikä loppu tuhkamuna.
Aloitus missä mies kertoo olevansa rikas. Palstan naisten mielestä muut asiat ratkaisee ja mies on ällö.
Aloitus missä mies kertoo olevansa köyhä. Palstan naisten mielestä mies on luuseri ja pitää olla rahaa.
Aloitus missä mies kertoo olevansa sinkku. Palstan naisten mielestä mies on peräkammarin poika.
Aloitus missä mies kertoo olevansa aviomies. Palstan naisten mielestä mies on sortaja.
Aloitus missä mies kertoo haluavansa lapsia. Palstan naisten mielestä mies tuhoaa maailmaa.
Aloitus missä mies kertoo inhoavan lapsia. Palstan naisten mielestä mies on sika.
Aloitus missä mies kertoo olevan kunnon mies. Palstan naisten mielestä mies on liian mukava että pitää olla panomies.
Aloitus missä mies kertoo olevan panomies. Palstan naiset haluaa miehen joka ottaa parisuhteen vakavasti.
Aloitus missä 30 vuotias mies kertoo seurustelevan 20 vuotiaan kanssa. Palstan naisten mielestä mies on petof...
Kysyin töissä naisilta vauva.fistä.
Sanoivat että vain katkerat vanhemmat rouvat käy oksentamassa siellä pahaa oloaan. Kysyin minkä ikäinen miehen tulisi olla. Sanoivat että vanhempi.
Naisten iät; 19,20,20,22,23,25,25,ja 21.
Vierailija kirjoitti:
Hei T, kovat luulot suomenruotsalaisella narskulla itsestään. Jätä kassatyöntekijät rauhaan. Ja lopeta huorissakäynti, äitisi häpeää kaltaistasi.
Suomenruottalaisten äitien mielestä suomalaiset naiset ei ole hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?
Ei vaan canada goose takki ym. vaatteet joiden arvo helposti yli kymppitonnin, huoliteltu ulkonäkö eli näkee että 2 viikon välein parturissa, kallis rannekello kädessä, hymy herkässä ja hyppää lopuksi sadan tonnin saksalaiseen autoon. Olen nähnyt näitä täällä espoossa.
Tiekkö kellä muulla on Canada Goose? 15 vee huumediilerillä. :D
Ei muuten ole.
-töissä vieroitusklinikalla.
Isähän se siinä. Siitä lähdetään ravintolaan syömään, jossa isä tarjoaa kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko joku, että häntä tavoittelevat kaikki naiset pelkän akateemisuuden takia? Jopa se kassaneiti? Naurettavaa! :D Millä vuosituhannella mahtaa elää?
T. Akateeminen minäkin
Joo huomaa miten duunarimiehillä on kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kotisiivoojan palkka on 35-40 euroa tunnissa, niin Suomi on hyvä maa ns. halveksituille ammateille.
Miten tienaa kaupan kassa kun tekee iltapäiviä, lauantaita ja sunnuntaita. Luulen, että todella hyvin.
Minun nettoeläke on 1850 euroa, sillä elää omassa talossa hyvin.
Miten teillä muilla nettopalkka on?
Se ei ole siivoojan palkka vaan se on hinta jonka siivousfirmat velottavat asiakkaalta. Siivoojan palkka on jossain 15€/h paikkeilla. Työnantaja maksaa väliin jäävästä summasta työnantajamaksut, toimistojen vuokrat, toimistotyöntekijöiden palkat etc ja ottaa pienen siivun myös firmalle.
13 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No väitätkö ettei keskimääräisesti erota lakimiestä ja rakennusmiestä keskenään, kun he saapuvat kauppaan työpäivän jälkeen?
Kummallakin voi ihan hyvin olla päällä esim. farkut/jotkut muut housut ja villakangastakki/toppatakki.
En ymmärrä miksi pitää väkisin yrittää keksiä jotain hevonsontaa. Kyllä nyt huomaat, että kumpi on toimistotyössä ja kumpi on hikoilut jossain lautapinon alla koko päivän ja tulee ne raksavaatteet päällä ostamaan kaljaa ja lihapiirakoita.
Jaa-a, minä hyvätulo
Eli ihan tyypilliseen keski-ikäisen naisen tapaan pukeudut.
Todennäköisesti tällaiselle miehelle pienituloinen nainen on pelkkä petikaveri. Pitkäaikaista suhdetta hän etsii oman tuloluokkansa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen varakkaita ihmisiä, yksi mies kulki todella vanhassa jo rikkinäisessä takissa kunnes vaimo heitti sen roskiin, harmitteli kovasti kun hänen lempitakin salaa heitti roskiin. Ja kaikki varakkaat jotka minä tunnen kulkevat ihan normaali vaatteissa joten heistä ei päälle päin näe että ovat varakkaita, ei siis kaupan kassa heistä mieti yhtään mitään
Täälläkin yrityspamput kulkee usein rääsyissä/ raksakuteissa. Tosin parin sadan tonnin S-mersu paljastaa todellisen tulotason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, minä hyvätulo
Pienituloinenkin voi pukeutua siististi ja klassisesti. Halpahalleista saa myös ihan perusvaatteita ja muotilehdistä matkia asukokonaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a, minä hyvätuloisena teen töitä kotona ja ihan tavallisissa vaatteissa käyn kaupassa, saattaa olla jotain kulahtaneitakin rytkyjä. En todellakaan pidä mitään pukua päällä töitä tehdessäni vaan ihan tavalliset kotivaatteet. Suosikkihuppari, t-paita ja pöksyt. Mukavuus edellä arkisin. Nettotulot jossain 6700€/kk viime vuonna. (bonukset vaihtelee vuosittain ja nyt tuli hyvin)
Tuskin minua jostain siivoojasta lähikauppareissulla erottaa, ehkä jos ostoksia syynää niin huomaa että ei ole tarvetta pihistellä.
Huoh... et sitten ole huomannut että "kulahtaneet rytkyt" tarkoittaa hieman eriä siistiä sisätyötä tekevälle, kuin esimerkiksi raksa/metallityöläisellä.
Tästä sen huomaa käytännössä kuinka ihmiset elää omissa kuplissaan.