Kaupan kassat yms pienituloiset nuoret naiset: miten näette varakkaan, akateemisen miehen?
Onko teidän silmissänne hyvätuloinen, akateeminen mies jotenkin aivan eri maailmassa kuin te? Esimerkiksi tienaa 10000 euroa kuussa. Miten näette tuollaisen miehen, joka on mahdollisesti vielä rikkaasta suvusta?
Toki akateeminen mies ja kaupan kassa eivät välttämättä kohtaa edes missään, kun on eri piirit ja kuviot.
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?
Ei vaan canada goose takki ym. vaatteet joiden arvo helposti yli kymppitonnin, huoliteltu ulkonäkö eli näkee että 2 viikon välein parturissa, kallis rannekello kädessä, hymy herkässä ja hyppää lopuksi sadan tonnin saksalaiseen autoon. Olen nähnyt näitä täällä espoossa.
Silloin kun parikymppisenä tein kassatyötä, niin suoraan sanoen en pahemmin kiinnittänyt edes huomiota siihen, miten kukakin asiakas pukeutui. Hoidin työni ja vilkuilin toisinaan kelloa, koska pääsee kotiin.
Silloin kun tein kassatyötä, en kyllä ajatellut asiakkaista juuri mitään. Mietin että milloin on seuraava tauko, milloin vuoro loppuu, onko pullokaappi täynnä, kuka vartija on vuorossa,,,
Ainoat asiakkaat jotka jotenkin herätti siitä koomasta oli alaikäiset kaljan ja tupakan ostajat, myymälävarkaat ja pikkulapset joiden annettiin kärryssä istuessa kuolata joitain tavaroita yltä päältä limaiseksi.
Yleensä jos joku varakkaan näköinen jotenkin erottui se johtui siitä että se alkoi elämöimään jostain kun hän on niin hieno ettei voi syödä niitä leipiä mitä meillä myydään tms. Joku ihmistyyppi on joka haluaa tuoda sitä varallisuuttaan kovasti esiin. Naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin töissä naisilta vauva.fistä.
Sanoivat että vain katkerat vanhemmat rouvat käy oksentamassa siellä pahaa oloaan. Kysyin minkä ikäinen miehen tulisi olla. Sanoivat että vanhempi.
Naisten iät; 19,20,20,22,23,25,25,ja 21.
Niin. Yleensä 1-4 vuotta vanhempi on tuon ikäisten mielestä sopiva. Muistan kin minua yritti iskeä 10 vuotta vanhempi kun olin 19. Ällötti niin vanha ukko.
Vierailija kirjoitti:
Reidet jo kosteena... sugar
Lirahtiko akateemiselta?
Vierailija kirjoitti:
Sanoivat että vain katkerat vanhemmat rouvat käy oksentamassa siellä pahaa oloaan. Kysyin minkä ikäinen miehen tulisi olla. Sanoivat että vanhempi.
Hyvin sä tiedät työkavereidesi iät, vai piditkö niistäkin kyselyn?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Yleensä 1-4 vuotta vanhempi on tuon ikäisten mielestä sopiva. Muistan kin minua yritti iskeä 10 vuotta vanhempi kun olin 19. Ällötti niin vanha ukko.
Joo se vanhempi ei tuossa iässä tarkoita mitään 30+ vaan että kunhan ei alaikäinen olisi.
Todella typerä aloitus. t. Akateeminen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?
Ei vaan canada goose takki ym. vaatteet joiden arvo helposti yli kymppitonnin, huoliteltu ulkonäkö eli näkee että 2 viikon välein parturissa, kallis rannekello kädessä, hymy herkässä ja hyppää lopuksi sadan tonnin saksalaiseen autoon. Olen nähnyt näitä täällä espoossa.
Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun parikymppisenä tein kassatyötä, niin suoraan sanoen en pahemmin kiinnittänyt edes huomiota siihen, miten kukakin asiakas pukeutui. Hoidin työni ja vilkuilin toisinaan kelloa, koska pääsee kotiin.
Sama. Asiakkaat oli yhtä harmaata massaa ja ainoa mikä kiinnosti oli se, että lähtevät nopeasti siitä kassalta eteen päin. Sitä odotti vain, että pääsee pois ja kavereiden kanssa. Jos joku asiakas onnistui jäämää mieleen, täytyi hänen olla joku kylähullu tai vastaavaa.
Näen kaikki miehet näin: heidän käytöksensä ja hygieniansa kautta.
Haisulimiestä en halua nähdä ollenkaan, eikä tulotasolla tai talvitakin hinnalla ole korrelaatiota terveeseen itsetuntoon ja hyvään käytökseen. Miellyttävä ja TYÖSTÄ LIKAINEN röiukko voi olla tuhannesti miellyttävämpi ihminen kuin akateeminen, jankkaava ja harhainen incel.
Ap, ootko teipannut tiliotteen ja tutkintotodistuksen takkisi selkään vai mistä minun pitäisi tulotasosi ja koulutuksesi tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi omasta päästään kuten työpaikkansakin. Elää tuilla. Normaali mies työelämässä on löytänyt kumppanin jo, mutta tämä jauhaa vuodesta toiseen täällä naisvihaa, että joku heltyisi antamaan reikää.
Eikä sillä riitä hoksottimet tajuamaan, että vaikka mätä liha ja tuore paska vetääkin puoleensa kärpäsiä, niin naiset eivät ole kärpäsiä.
Nuoret naiset etsivät rakkautta, ei rahaa.
Ainoana poikkeuksena ne joita katkera yh-äiti on opettanut olematta myymään itseään liian halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksi omasta päästään kuten työpaikkansakin. Elää tuilla. Normaali mies työelämässä on löytänyt kumppanin jo, mutta tämä jauhaa vuodesta toiseen täällä naisvihaa, että joku heltyisi antamaan reikää.
Eikä sillä riitä hoksottimet tajuamaan, että vaikka mätä liha ja tuore paska vetääkin puoleensa kärpäsiä, niin naiset eivät ole kärpäsiä.
Ja ylipäätään, kukaan ei oikeasti kertoisi käyvänsä täällä kirjoittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen näin asia oli.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaisin, että kiinnostuvat lähinnä oman ikäisistään. Jotka tuskin ovat kovin kovatuloisia vielä.
Veikkaat väärin. Tuollaiset 20-25 vuotiaat naiset katselevat etupäässä 35-55 vuotiaita nuorekkaita miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ällöttänyt, vaan kiihoitti ja pelästyit omia luonnollisia tunteitasi.
Varakasmies on naiselle mahdollistaja 😙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiekkö kellä muulla on Canada Goose? 15 vee huumediilerillä. :D
Joo mutta huumediilerisomppu on varastanut sen!
Eräs mies Espoosta on maailman komein ja hyvässä asemassa. Minunkaltaiseni rumilus luuseri olisi hänelle yhtä tärkeä kuin koiran p.aska.