Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan kassat yms pienituloiset nuoret naiset: miten näette varakkaan, akateemisen miehen?

Vierailija
10.02.2024 |

Onko teidän silmissänne hyvätuloinen, akateeminen mies jotenkin aivan eri maailmassa kuin te? Esimerkiksi tienaa 10000 euroa kuussa. Miten näette tuollaisen miehen, joka on mahdollisesti vielä rikkaasta suvusta?

Toki akateeminen mies ja kaupan kassa eivät välttämättä kohtaa edes missään, kun on eri piirit ja kuviot. 

Kommentit (118)

Vierailija
101/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunnista ollenkaan mitkä vaatteet on kalliita ja mitkä ei. En tunnista vaatemerkkejä enkä tiedä niiden hintatasoa. En mä köyhänä erota oikein mistään kuka on rikas.

Yhden kanssa tapailin joka oli minua huomattavasti paremmin toimeentuleva. Sitäkään en tiennyt alkuun, mutta se paljastui kun oli täysin eri elintasot ja elämäntavat. Eihän siitä mitään tullut, ei mulla ollut varaa niihin harrastuksiin ja aktiviteetteihin ja muutenkin tulevaisuudennäkymät ihan erit. 

Nykyisellä on melko lailla sama tulotaso kuin itsellä ja se tekee asioista mutkattomia. 

Tulin muuten nyt ekan kerran ajatelleeksi että nykyinen pukeutuu ja näyttää paljon tyylikkäämmältä kuin tuo rikas, vaikka ostaa vaatteensa halvalla. Kalliit vaatteet ei aina tarkoita että ne näyttäisi hyviltä. 

Vierailija
102/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko palkka tuollainen 10000 euroa kuukaudessa, eihän siihen vaadita edes akateemista koulutusta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?

Ei vaan canada goose takki ym. vaatteet joiden arvo helposti yli kymppitonnin, huoliteltu ulkonäkö eli näkee että 2 viikon välein parturissa, kallis rannekello kädessä, hymy herkässä ja hyppää lopuksi sadan tonnin saksalaiseen autoon. Olen nähnyt näitä täällä espoossa.

En kassalla kiinnitä huomiota asiakkaan ulkonäköön enkä tiedä kuka milläkin menopelillä kauppaan tulee tai sieltä lähtee. Tervehdin kaikkia, vetelen ostokset kassan läpi ja rahastan. Siinäpä se. 

Vierailija
104/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassa ja akateeminen mies kohtaavat kaupan kassalla ja siinä akateeminen mies ei mitenkään erotu muista, jos osaa käyttäytyä.

Vierailija
105/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se joka on pukeutunut väärennettyihin merkkivaatteisiin, kädessä rantarolex, kaulassa rihkamaa ja käyt perjantaisin ostamassa laatikon Pirkka-olutta?

Vierailija
106/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kaupan kassalla pari vuotta sitten töissä todellakin kiinnitin huomiota!

En ymmärrä miksi täällä muuta väitetään. Pitää lukea varmaan koko ketju.

Vierailija
107/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun tein kassatyötä, en kyllä ajatellut asiakkaista juuri mitään. Mietin että milloin on seuraava tauko, milloin vuoro loppuu, onko pullokaappi täynnä, kuka vartija on vuorossa,,, 

Ainoat asiakkaat jotka jotenkin herätti siitä koomasta oli alaikäiset kaljan ja tupakan ostajat, myymälävarkaat ja pikkulapset joiden annettiin kärryssä istuessa kuolata joitain tavaroita yltä päältä limaiseksi.

Yleensä jos joku varakkaan näköinen jotenkin erottui se johtui siitä että se alkoi elämöimään jostain kun hän on niin hieno ettei voi syödä niitä leipiä mitä meillä myydään tms. Joku ihmistyyppi on joka haluaa tuoda sitä varallisuuttaan kovasti esiin. Naurettavia.

Montakohan kertaa tämä sama kirjoittaa samat liirum laarumit?

Itse kassalla kyllä kiinnitän huomiota asiakkaaseen.

Vierailija
108/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin töissä naisilta vauva.fistä.

Sanoivat että vain katkerat vanhemmat rouvat käy oksentamassa siellä pahaa oloaan. Kysyin minkä ikäinen miehen tulisi olla. Sanoivat että vanhempi. 

Naisten iät; 19,20,20,22,23,25,25,ja 21.

Niin. Yleensä 1-4 vuotta vanhempi on tuon ikäisten mielestä sopiva. Muistan kin minua yritti iskeä 10 vuotta vanhempi kun olin 19. Ällötti niin vanha ukko. 

Käytännössä se on hieman enemmän. Naiset menettää neitsyyden keskimäärin 14 vuotiaana ja miehet 20 vuotiaana.

Vierailija
109/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoivat että vain katkerat vanhemmat rouvat käy oksentamassa siellä pahaa oloaan. Kysyin minkä ikäinen miehen tulisi olla. Sanoivat että vanhempi. 

Hyvin sä tiedät työkavereidesi iät, vai piditkö niistäkin kyselyn?!

Kyllä. Joku ongelma?

Vierailija
110/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sä tiedät työkavereidesi iät, vai piditkö niistäkin kyselyn?!

Keksi omasta päästään kuten työpaikkansakin. Elää tuilla. Normaali mies työelämässä on löytänyt kumppanin jo, mutta tämä jauhaa vuodesta toiseen täällä naisvihaa, että joku heltyisi antamaan reikää.

Eikä sillä riitä hoksottimet tajuamaan, että vaikka mätä liha ja tuore paska vetääkin puoleensa kärpäsiä, niin naiset eivät ole kärpäsiä.

Ottaa tosi koville tutkimus? Laitan siskon kyselee samaa yliopistossa niin katsotaan mitä hän saa selville.

Vierailija
111/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset etsivät rakkautta, ei rahaa.

Ainoana poikkeuksena ne joita katkera yh-äiti on opettanut olematta myymään itseään liian halvalla.

Naiset rakastuu mieheen jolla on talous kunnossa.

Vierailija
112/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että kiinnostuvat lähinnä oman ikäisistään. Jotka tuskin ovat kovin kovatuloisia vielä. 

Veikkaat väärin. Tuollaiset 20-25 vuotiaat naiset katselevat etupäässä 35-55 vuotiaita nuorekkaita miehiä. 

+30 naisille tämä fakta on tosi kova paikka niellä. juna meni ja katkeruus jäi.

Vierailija
113/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?

Ei vaan canada goose takki ym. vaatteet joiden arvo helposti yli kymppitonnin, huoliteltu ulkonäkö eli näkee että 2 viikon välein parturissa, kallis rannekello kädessä, hymy herkässä ja hyppää lopuksi sadan tonnin saksalaiseen autoon. Olen nähnyt näitä täällä espoossa.

Netta Kukkonen varasti merkkituotteita Stockmannilta, eli voi olla myös varastettuja. Sitäpaitsi ne oikeasti rikkaat eivät rahojaan esittele. Nousukkaat wt:t on logopellejä.

Suomessa luulaan että jos joku tienaa 10 tonnin kuussa on rikas. Tosiasiassa rikas ei tee töitä ja omaisuus on 10 miljoonia. Sellainen näkyy ja kuuluu. heitä ei montaa ole.

Vierailija
114/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin opiskeluaikana kassalla.  Kokemuksesta voin kertoa, että kassatyö on liukuhihnatyötä , jossa ihmiset tulevat ja menevät eivätkä jää mieleen.  Ei tullut mieleenkään etsiä mitään pariutumismahdollisuutta kassalla. Sitä paitsi ainakin mulle vanhemmat canadagoosemiehet olivat totaalinen evvk. 

no nyt olet sitten saanut mieleisen miehen. milllainen hän on?

Vierailija
115/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunnista vaatteiden tai kellojen merkkejä tai kiinnosta niiden arvot. Joskus saatan huomata hyvin värikkään, likaisen tai jotenkin erikoisen vaatteen. Varsinkaan talvella ei kellot yleensä ole näkyvillä, enkä erota Lidlin kelloa kalliista kellosta. Huoliteltu ulkonäkö voi olla kenellä tahansa, eikä se kerro varallisuudesta. Kaupan ikkunat on teipattu ja lisäksi kassa

Jos et erota arvokasta kelloa niin ei kannata kaupan kassalta edetä mihinkään.

Vierailija
116/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen heidät niin, että kuten valtaosa miehistä, hekin ovat lopulta vain kusipäitä, joita ei kiinnosta muu kuin kännäily ja naisten nöyryyttäminen ja siksi pysyn kaukana.

Eli vihaat miehiä.

Vierailija
117/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset asiat nähdään silmillä, toiset sydämellä. Varakkaat asiakkaat nähdään silmillä.

eli köyhät asiakkaat nähdään sydämellä. miten tämä käytännössä menee?

Vierailija
118/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset asiat nähdään silmillä, toiset sydämellä. Varakkaat asiakkaat nähdään silmillä.

eli köyhät asiakkaat nähdään sydämellä. miten tämä käytännössä menee?

Voisiko joku vielä selventää, että miksi köyhät ovat aina niitä sydämellisiä? Omakokemus on täysin päinvastainen, köyhät ovat niitä ilkeimpiä ja öykkäröivimpiä.