Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan kassat yms pienituloiset nuoret naiset: miten näette varakkaan, akateemisen miehen?

Vierailija
10.02.2024 |

Onko teidän silmissänne hyvätuloinen, akateeminen mies jotenkin aivan eri maailmassa kuin te? Esimerkiksi tienaa 10000 euroa kuussa. Miten näette tuollaisen miehen, joka on mahdollisesti vielä rikkaasta suvusta?

Toki akateeminen mies ja kaupan kassa eivät välttämättä kohtaa edes missään, kun on eri piirit ja kuviot. 

Kommentit (118)

Vierailija
21/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulaudut seinään, ap.

Vierailija
22/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?

No väitätkö ettei keskimääräisesti erota lakimiestä ja rakennusmiestä keskenään, kun he saapuvat kauppaan työpäivän jälkeen? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?

Ei vaan canada goose takki ym. vaatteet joiden arvo helposti yli kymppitonnin, huoliteltu ulkonäkö eli näkee että 2 viikon välein parturissa, kallis rannekello kädessä, hymy herkässä ja hyppää lopuksi sadan tonnin saksalaiseen autoon. Olen nähnyt näitä täällä espoossa.

Tiekkö kellä muulla on Canada Goose? 15 vee huumediilerillä. :D

Vierailija
24/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedän hänen olevan varakas ja akateeminen, ja hyvästä suvustakin vielä? Jos hän kertoo sen minulle itse, niin kyllä, on eri maailmasta enkä välitä ihmisistä joille raha ja status on ihmisessä määrittävä asia.

Vierailija
25/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan canada goose takki ym. vaatteet joiden arvo helposti yli kymppitonnin, huoliteltu ulkonäkö eli näkee että 2 viikon välein parturissa, kallis rannekello kädessä, hymy herkässä ja hyppää lopuksi sadan tonnin saksalaiseen autoon. Olen nähnyt näitä täällä espoossa.

No jos mies on oikeasti hyvännäköinen, saatan ajatella että onpa komea mies ja kalliit vaatteet, mutta yhtään mitään muita ajatuksia tai tunteita tuollainen hlö ei aiheuta, että olisin mitenkään kiinnostunut. Kuten en muutenkaan ole kiinnostunut kassalleni osuvista tuntemattomista ihmisistä. 

Vierailija
26/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miljöönäri ostaa punalaputettuja tuotteita niin mistä sen kassaneidin pitäisi päätellä, että kyseessä on hyvätuloinen? Saako kysyä onko ranteessa oleva rantarolex aito? Peli on siinä kohtaa jo menetetty.

Tai jos joku hyvinpukeutunut ostaa kolmea leikkelettä niin voi varmaan päätellä että kyseessä on työtön toimitusiohtaja Porvoosta, joka haluaa vähän pröystäillä vaimolleen?

Vierailija
27/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit mun veljen täydellisesti. Löytyy mersu ja oma asianajaja toimisto. Asuu espoossa. Olet tainnut nähdä hänet kauppajonossa?😅

Vierailija
28/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienaan neljä tonnia kuussa ja mulla on kalliit vaatteet, huoliteltu tukka ja hymy herkässä, en oo ikinä edes ajatellut että se kertoo jotain elintasosta. Hohhoijaa nyt taas :D harva parikymppinen edes katsoo mitä jollain keski-ikäisellä sedällä on päällä, toivoo vaan että lähtee mahd. äkkiä.

parikymppisenä olen ihmetellyt tätä väitettä ettemme ole kiinnostuneita varakkaista vanhemmista miehistä. onko täällä vanhemmat naiset jotenkin katkeria.

Vierailija
29/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienaan neljä tonnia kuussa ja mulla on kalliit vaatteet, huoliteltu tukka ja hymy herkässä, en oo ikinä edes ajatellut että se kertoo jotain elintasosta. Hohhoijaa nyt taas :D harva parikymppinen edes katsoo mitä jollain keski-ikäisellä sedällä on päällä, toivoo vaan että lähtee mahd. äkkiä.

Ihan parikymppinen nainen olen itsekin mutta hei, kukin taaplaa tyylillään. 

Vierailija
30/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tavallisia ihmisiä ovat. Paitsi sellaiset jotka tulevat palstalle palkallaan kehuskelemaan tai trollaa maan kommentteja. Itse olin opiskelijana kassalla hankkimassa lisätuloja. 

Vierailija
31/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa noista naisista on kyllä opiskelemassa ihan muihin hommiin. Itse miehenä taas teen väitöskirjan ohessa osa-aikaisesti töitä kaupan kassalla. Vähän taskurahaa siitä, mikä kiva. 

Vierailija
32/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen varakkaita ihmisiä, yksi mies kulki todella vanhassa jo rikkinäisessä takissa kunnes vaimo heitti sen roskiin, harmitteli kovasti kun hänen lempitakin salaa heitti roskiin. Ja kaikki varakkaat jotka minä tunnen kulkevat ihan normaali vaatteissa joten heistä ei päälle päin näe että ovat varakkaita, ei siis kaupan kassa heistä mieti yhtään mitään 

Vierailija
33/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No väitätkö ettei keskimääräisesti erota lakimiestä ja rakennusmiestä keskenään, kun he saapuvat kauppaan työpäivän jälkeen? 

Kummallakin voi ihan hyvin olla päällä esim. farkut/jotkut muut housut ja villakangastakki/toppatakki. 

Vierailija
34/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotisiivoojan palkka on 35-40 euroa tunnissa, niin Suomi on hyvä maa ns. halveksituille ammateille.

Miten tienaa kaupan kassa kun tekee iltapäiviä, lauantaita ja sunnuntaita. Luulen, että todella hyvin.

Minun nettoeläke on 1850 euroa, sillä elää omassa talossa hyvin.

Miten teillä muilla nettopalkka on?

Vierailija
35/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika.

Vierailija
36/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen hänet vähän pelottavana, etäisenä, sellaisena jonka kanssa ei olisi mitään yhteistä. Ei yhteistä puhuttavaa eikä harrastuksia, eikä ehkä muutakaan. 

Vierailija
37/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kotisiivoojan palkka on 35-40 euroa tunnissa, niin Suomi on hyvä maa ns. halveksituille ammateille.

Miten tienaa kaupan kassa kun tekee iltapäiviä, lauantaita ja sunnuntaita. Luulen, että todella hyvin.

Minun nettoeläke on 1850 euroa, sillä elää omassa talossa hyvin.

Miten teillä muilla nettopalkka on?

Olen myös eräässä tälläkin palstalla päivittäin haukutussa "matalapalkkaduunari"ammatissa ja mua on jo tässä ketjussa haukuttu pikkuporvariksi ja kokoomuslaiseksi :D

Vierailija
38/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin palstaneidit eivät ajattele.

Vierailija
39/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ehkä epäsuosittu mielipide mutta kyllä mä näin matalapalkkaisena, "köyhistä oloista" tulevana naisena olen mieltynyt enemmän oman tulotason ihmisiin,  ihan se takia että heidän kanssaan olo on kotoisa, hyväksytty ja tasa-arvoinen. En kaipaa jatkuvaa muistutusta siitä että ollaan eri puusta veistettyjä. 

Vierailija
40/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 tonnia kuussa ja kalliit vaatteet ei kerro elintasosta?? Näin pihalla kokoomuslaiset ovat tavallisen kansan arjesta. Ja tämä on vasta alempien tasojen pikkuporvareita, kuvitelkaa mitä joku 40k€/kk tienaava ajattelee.

eri

Mitä sen pitäisi kertoa? Minullakin on kalliita vaatteita ja olen aina huolitellun näköinen. Kun kerran säästää laadukkaaseen vaatteeseen, se pysyy kauniina vuosikausia, jollei vuosikymmeniä ja rahaa säästyy kun ei tarvi ostella uusia. Toimiva, yhteensopiva ja laadukas vaatekaappi on pienituloisena valtava rahan säästö. 

Tuloni noin 1300€/kk netto.