Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaupan kassat yms pienituloiset nuoret naiset: miten näette varakkaan, akateemisen miehen?

Vierailija
10.02.2024 |

Onko teidän silmissänne hyvätuloinen, akateeminen mies jotenkin aivan eri maailmassa kuin te? Esimerkiksi tienaa 10000 euroa kuussa. Miten näette tuollaisen miehen, joka on mahdollisesti vielä rikkaasta suvusta?

Toki akateeminen mies ja kaupan kassa eivät välttämättä kohtaa edes missään, kun on eri piirit ja kuviot. 

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nuori nainen. Opiskelen ja elän budjetilla. Oksennan jo ajatuksesta että olisin rahan vuoksi ällötyksen kanssa. 

Haluan itseni ikäisen komean miehen, ja varakkuus on toissijaista. Kipinää täytyy olla. Ei mun tarvi panna miehiä saadakseni ruokaa kaappiin. Yök mikä kysymyskin.

Vierailija
62/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse hyvästä ylemmän keskiluokan perheestä, mutta huonossa töissä. Jos näen komean ja varakkaan näköisen akateemisen miehen, niin ensimmäinen ajatukseni on valtava itseinho ja häpeä. Tiedän, ettei hän edes vilkaisisi minuun päin. Olisin hänelle kuin ilmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin lääpällään

Vierailija
64/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, luin että varkaan

Vierailija
65/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuori pitää olla?

Vierailija
66/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani nuoret kassaneidit ja vastaavat pienituloiset, osa-aikatyötä tekevät naiset ovat korkeakouluopiskelijoita, jotka tekevät noita töitä vain rahoittaakseen opintojaan.

Kuvitteleeko monikin keski-ikäinen setä, että nuoret naiset ovat siellä kaupan kassalla tekemässä uraa? 

Kyllä sinne kaupankassalle aina joku jämähtää 😅

Vierailija
67/118 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?

Ei vaan canada goose takki ym. vaatteet joiden arvo helposti yli kymppitonnin, huoliteltu ulkonäkö eli näkee että 2 viikon välein parturissa, kallis rannekello kädessä, hymy herkässä ja hyppää lopuksi sadan tonnin saksalaiseen autoon. Olen nähnyt näitä täällä espoossa.

Olin entisessä elämässäni pankkityöntekijä ja pisti silmään miten juuri tämmöiset tyypit olivat lähes poikkeuksetta velkaantuneita. Oikeasti varakkaat pukeutuivat johonkin kalastusliiviin ja cargoshortseihin.

Vierailija
68/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?

Ei vaan canada goose takki ym. vaatteet joiden arvo helposti yli kymppitonnin, huoliteltu ulkonäkö eli näkee että 2 viikon välein parturissa, kallis rannekello kädessä, hymy herkässä ja hyppää lopuksi sadan tonnin saksalaiseen autoon. Olen nähnyt näitä täällä espoossa.

Olin entisessä elämässäni pankkityöntekijä ja pisti silmään miten juuri tämmöiset tyypit olivat lähes poikkeuksetta velkaantuneita. Oikeasti varakkaat pukeutuivat johonkin kalastusliiviin ja cargoshortseihin.

Ei enää nykyään.

-Velkaneuvoja.

Vierailija
69/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaunis nuori nainen. Opiskelen ja elän budjetilla. Oksennan jo ajatuksesta että olisin rahan vuoksi ällötyksen kanssa. 

Haluan itseni ikäisen komean miehen, ja varakkuus on toissijaista. Kipinää täytyy olla. Ei mun tarvi panna miehiä saadakseni ruokaa kaappiin. Yök mikä kysymyskin.

Erikoista kun palstan naisille se miehen taloudellinen puoli on tärkeämpi kuin se että on esim. työtön ja komea. Miksi joka ketjussa naiset valehtelee?

Vierailija
70/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin töissä naisilta vauva.fistä.

Sanoivat että vain katkerat vanhemmat rouvat käy oksentamassa siellä pahaa oloaan. Kysyin minkä ikäinen miehen tulisi olla. Sanoivat että vanhempi. 

Naisten iät; 19,20,20,22,23,25,25,ja 21.

alapeukuista päätellen pitää paikkansa.

Vierailija
71/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti tällaiselle miehelle pienituloinen nainen on pelkkä petikaveri. Pitkäaikaista suhdetta hän etsii oman tuloluokkansa naisista.

Miksi etsisi? eihän naisetkaan etsi. miehet etsii naista jota viitsii katsella ja kuunella loppu elämän ei ne sitä naisen lompakkoa tuijota.

Vierailija
72/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset asiat nähdään silmillä, toiset sydämellä. Varakkaat asiakkaat nähdään silmillä.

Vierailija
73/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin lääpällään

Miehiltä ei nyt kysytty.

Vierailija
74/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen heidät niin, että kuten valtaosa miehistä, hekin ovat lopulta vain kusipäitä, joita ei kiinnosta muu kuin kännäily ja naisten nöyryyttäminen ja siksi pysyn kaukana.

75/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä ehdi tulotasoja kysellä, kaaret kiinni ja masiina pyörimään 🤩 Tosin en oo nuori muutaku mieleltäni 😅 

Vierailija
76/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunnista vaatteiden tai kellojen merkkejä tai kiinnosta niiden arvot. Joskus saatan huomata hyvin värikkään, likaisen tai jotenkin erikoisen vaatteen. Varsinkaan talvella ei kellot yleensä ole näkyvillä, enkä erota Lidlin kelloa kalliista kellosta. Huoliteltu ulkonäkö voi olla kenellä tahansa, eikä se kerro varallisuudesta. Kaupan ikkunat on teipattu ja lisäksi kassat on sijoitettu niin etten näe, minkälaiseen autoon hyppäät. Sorry, meni sulla nyt vähän hukkaan.

T:nuori nainen

Vierailija
77/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittäviä hiippareita teistä osa on. Ja koska kyselet asista täällä, niin kuulunet juuri tähän säälittävien reppanoiden pirukkaan.

Mutta ei tämä sitä tarkoita, että antaisin sinulle edes säälistä.

Lohdutuksena sinulle, myös muissa asiakasryhmissä tilanne sama, eli kaltaisiasi on paljon.

t. Kassaneiti

Vierailija
78/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas siinä missä muutkin. Ei kiinnosta kenenkään varallisuus tai varattomuus.

Vierailija
79/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskeluaikana kassalla.  Kokemuksesta voin kertoa, että kassatyö on liukuhihnatyötä , jossa ihmiset tulevat ja menevät eivätkä jää mieleen.  Ei tullut mieleenkään etsiä mitään pariutumismahdollisuutta kassalla. Sitä paitsi ainakin mulle vanhemmat canadagoosemiehet olivat totaalinen evvk. 

Vierailija
80/118 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netta Kukkonen varasti merkkituotteita Stockmannilta, eli voi olla myös varastettuja. Sitäpaitsi ne oikeasti rikkaat eivät rahojaan esittele. Nousukkaat wt:t on logopellejä.