Kaupan kassat yms pienituloiset nuoret naiset: miten näette varakkaan, akateemisen miehen?
Onko teidän silmissänne hyvätuloinen, akateeminen mies jotenkin aivan eri maailmassa kuin te? Esimerkiksi tienaa 10000 euroa kuussa. Miten näette tuollaisen miehen, joka on mahdollisesti vielä rikkaasta suvusta?
Toki akateeminen mies ja kaupan kassa eivät välttämättä kohtaa edes missään, kun on eri piirit ja kuviot.
Kommentit (118)
Kaikki tuntemani nuoret kassaneidit ja vastaavat pienituloiset, osa-aikatyötä tekevät naiset ovat korkeakouluopiskelijoita, jotka tekevät noita töitä vain rahoittaakseen opintojaan.
Kuvitteleeko monikin keski-ikäinen setä, että nuoret naiset ovat siellä kaupan kassalla tekemässä uraa?
Riippuu ihan henkilön luonteesta.
Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?
Ihan hyvin jos on piilarit tai lasit silmillä, huonommin ilman kun näkö on - 3,5.
Ei kiinnosta miehen varallisuus. Oma mies on työtön ja itse olen kaupan kassa
Vierailija kirjoitti:
Miten se hyvätuloisuus ja akateemisuus pitäisi asiakkaasta nähdä? Seteleiltä ommeltu takin ulkopinta täyteen ja aina tohtorin hattu tms. päässä?
Ei vaan canada goose takki ym. vaatteet joiden arvo helposti yli kymppitonnin, huoliteltu ulkonäkö eli näkee että 2 viikon välein parturissa, kallis rannekello kädessä, hymy herkässä ja hyppää lopuksi sadan tonnin saksalaiseen autoon. Olen nähnyt näitä täällä espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani nuoret kassaneidit ja vastaavat pienituloiset, osa-aikatyötä tekevät naiset ovat korkeakouluopiskelijoita, jotka tekevät noita töitä vain rahoittaakseen opintojaan.
Kuvitteleeko monikin keski-ikäinen setä, että nuoret naiset ovat siellä kaupan kassalla tekemässä uraa?
Kyllä koska rahoittavat sillä korkeakouluopintojaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen duunari mies ja ihastunut kassaneitiin. Kiinnostaisi tietää mitä palstan neidit vastaa.
Alapeukuista päätellen kannattaa siis hakea korkeakouluun.
-sama
Kyllähän me täällä vauva-palstalla näytetään kohtaavan :D
Aloittaja on peruspäivärahalla äitinsä lahon rintamamiestalon yläkerrassa. Mutsis siellä kaupassa käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan canada goose takki ym. vaatteet joiden arvo helposti yli kymppitonnin, huoliteltu ulkonäkö eli näkee että 2 viikon välein parturissa, kallis rannekello kädessä, hymy herkässä ja hyppää lopuksi sadan tonnin saksalaiseen autoon. Olen nähnyt näitä täällä espoossa.
Tienaan neljä tonnia kuussa ja mulla on kalliit vaatteet, huoliteltu tukka ja hymy herkässä, en oo ikinä edes ajatellut että se kertoo jotain elintasosta. Hohhoijaa nyt taas :D harva parikymppinen edes katsoo mitä jollain keski-ikäisellä sedällä on päällä, toivoo vaan että lähtee mahd. äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leppävaarassa on hyvä nepalilainen ravintola, nyt kun otit Espoon puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienaan neljä tonnia kuussa ja mulla on kalliit vaatteet, huoliteltu tukka ja hymy herkässä, en oo ikinä edes ajatellut että se kertoo jotain elintasosta. Hohhoijaa nyt taas :D harva parikymppinen edes katsoo mitä jollain keski-ikäisellä sedällä on päällä, toivoo vaan että lähtee mahd. äkkiä.
4 tonnia kuussa ja kalliit vaatteet ei kerro elintasosta?? Näin pihalla kokoomuslaiset ovat tavallisen kansan arjesta. Ja tämä on vasta alempien tasojen pikkuporvareita, kuvitelkaa mitä joku 40k€/kk tienaava ajattelee.
eri
Asiakkaita on satoja päivässä, eikä useinkaan ammatti näy heistä päälle päin.
Veikkaisin, että kiinnostuvat lähinnä oman ikäisistään. Jotka tuskin ovat kovin kovatuloisia vielä.
Whaaat.. Porvoossa asiat on aina hiukan toisin
Minua ei kiinnosta ihmisen tulotaso, vaan aivan muut asiat. Osaako keskustella, ymmärtääkö mitä maailmanaikaa elämme, maailmankatsomus, kyky sitoutua, arvomaailma ja vastuullisuus yms. Raha on todellakin toisarvoista. En jaksa ihmisiä, joiden elämä pyörii rahan ympärillä, olivat he sitten rikkaita, keskituloisia tai pienituloisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pihalla itse olet jos neljä tonnia on sinusta pikkuporvari? Olen ihan tavallinen suomalainen keskiluokkainen työssäkäyjä, tulojeni puolesta jopa alempaa keskiluokkaa.
Olen duunari mies ja ihastunut kassaneitiin. Kiinnostaisi tietää mitä palstan neidit vastaa.