Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tämä palsta oli aloittaessaan?

Vierailija
09.02.2024 |

Ja kuinka kauan ollut olemassa? Itse törmäsin tähän joskus 2012-2013. Silloin ei ollut näin älytöntä huutelua näin paljoa. Oli ihan kivojakin ketjuja. 

Millainen oli aloittaessaan ja mistä silloin puhuttiin.? Oikeestiko vauvoista. Mietin myös onko täällä vielä niitä jotka alkuajoista ovat tätä seuranneet.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tämä yleisen pahanolon oksennus palsta. Täällä riehuu incelit, kaikelle erityisherkät, terapiapotilaat ja muut syrjäytyneet. 

Harmi etten löytänyt palstaa itse yli 20v sitten kun lapset oli pieniä, kun muutama vuosi sen jälkeen löysin oli jo pilalla ja kaikki fiksut aloitukset teilattii tai meni riitelyksi heti. 

Oletko itse incel, erityisherkkä, terapiapotilas vai muuten syrjäytynyt?

Vierailija
22/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naisvaltaiset palstat pilaantuvat siinä vaiheessa kun niille alkaa pesiytyä katkeria naisia. Isolla osalla myös mt-ongelmia.

Täällä kaikkein sairain sakki löytyy miehistä tai ehkä paremmin miesoletetuista. Jotain häiriöisiä jotka tulevat tänne päivähoitoon ja iltahoitoon. Sillä tarkennuksella että mitään kehittymistä noissa ei pysty aistimaan. Sama pahasuopa vääristelevä häijyys vuodesta toiseen.

Kai heidän on sitten johonkin elämänkaunansa purettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut aina ihan tappavan tylsä. Nyt vasta lähivuosina muuttunut ihanaksi.

Nytkin täällä on kaikkea ihanaa ja mielenkiintoista aina hetken, sitten mode poistaa ne, mutta ehtii niistä onneksi hetken nauttia.

Kerro muillekin mitä ihania ketjuja täällä on, itse en löytänyt. Mikä siis on sun mielestä se 'ihana" ja miksi se sitten poistetaan kun on vaan ihana?

Vierailija
24/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin palstan löytäessäni hörhöjen (erit. mies-) määrää. Selitys löytynee siitä, että seksiosio houkuttelee tänne epämääräisiä tyyppejä. Harmi. 

Vierailija
25/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään tämä yleisen pahanolon oksennus palsta. Täällä riehuu incelit, kaikelle erityisherkät, terapiapotilaat ja muut syrjäytyneet. 

Harmi etten löytänyt palstaa itse yli 20v sitten kun lapset oli pieniä, kun muutama vuosi sen jälkeen löysin oli jo pilalla ja kaikki fiksut aloitukset teilattii tai meni riitelyksi heti. 

Oletko itse incel, erityisherkkä, terapiapotilas vai muuten syrjäytynyt?

Et tunnu tietävän mikä on incel. Olen nainen, mulla on , nyt jo aikuisia lapsia, parisuhde ja vakkarityö jo yli 30v. Eli en sovi määritelmään. Sulle sit osui noi kaikki mainitsemasi. Sad sad.

Vierailija
26/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin se nähtiin: tämäkin viaton kysely muuttui nimittelyksi ja haukkumiseksi. 

Tällaista ei ennen ollut, mutta kuten joku jo totesikin, jonnekin se oma pahoinvointi on yritettävä purkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme