Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tämä palsta oli aloittaessaan?

Vierailija
09.02.2024 |

Ja kuinka kauan ollut olemassa? Itse törmäsin tähän joskus 2012-2013. Silloin ei ollut näin älytöntä huutelua näin paljoa. Oli ihan kivojakin ketjuja. 

Millainen oli aloittaessaan ja mistä silloin puhuttiin.? Oikeestiko vauvoista. Mietin myös onko täällä vielä niitä jotka alkuajoista ovat tätä seuranneet.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuodesta 2000 kun aloin odottaa esikoista tuli palsta tutuksi. Tai Odotus-osio, vähemmän tuli Aihe vapaalla käytyä. Hiljaista oli keskustelu, aloituksen kun teki niin se pysyi etusivulla monta päivää. Silloin ei siis ollut tätä että kun johonkin avaukseen vastaa niin se pomppaa heti uusimmaksi.

Online osio taisi olla myös, sitten se jäi pois ja yhdistyi tähän AV palstaan jos oikein muistan. 

Vierailija
2/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://web.archive.org

sinne vaan tutkimaan ainakin 2009 eteenpäin näkyy tuolla keskustelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisvaltaiset palstat pilaantuvat siinä vaiheessa kun niille alkaa pesiytyä katkeria naisia. Isolla osalla myös mt-ongelmia.

Vierailija
5/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ja positiivinen, kun itse aloin seuraamaan 2006. 

Vierailija
6/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetissä oli fiksumpaa väkeä tuolloin oi voispa päästä takaisin 2000 alkuun. Nyt kaikkien aivot mädäntyny tiktok syövästä.

Vierailija
7/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei silloin ollut poliittisia trolleja. Mammat Sia rauhassa laittaa valokuvia letuistaan ja niitä täällä sitten katseltiin naisten kesken.

Vierailija
8/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Internetissä oli fiksumpaa väkeä tuolloin oi voispa päästä takaisin 2000 alkuun. Nyt kaikkien aivot mädäntyny tiktok syövästä.

Joskus vajaa parikymmentä vuotta sitten ihmiset eivät tunteneet käsitettä nettitrolli. Kaikki otettiin todesta, mitä palstoille kirjoitettiin.

Vierailija
9/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvun alkupuolella palsta oli vielä mukava, ei ollut ainakaan yhtä paljon ilkeilyä kun nyt. Nykyään täällä on niin paljon porukkaa "muualta" trollaamassa, ennen puhuttiin lähinnä perhe-elämästä.

Vierailija
10/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naisvaltaiset palstat pilaantuvat siinä vaiheessa kun niille alkaa pesiytyä katkeria naisia. Isolla osalla myös mt-ongelmia.

Tänne taas tuli mt ongelmaiset katkerat miehet riehumaan. 

Vierailija
11/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kiva palsta, kunnes miehet tuli tännekin!

Vierailija
12/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aina ihan tappavan tylsä. Nyt vasta lähivuosina muuttunut ihanaksi.

Nytkin täällä on kaikkea ihanaa ja mielenkiintoista aina hetken, sitten mode poistaa ne, mutta ehtii niistä onneksi hetken nauttia.

Vierailija
13/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli kiva palsta, kunnes miehet tuli tännekin!

Eikö lesboille ole mitään omaa palstaa?

Vierailija
14/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kinattiin siitä, onko reimatecit hyviä vai riittääkö perushaalarit.

Vierailija
15/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on todella paljon trolleja, poliittisia ja muita. Asiat eivät välttämättä mitenkään liity perhe- elämään.  Säälimätöntä pilkkaa ja kiusasmista. 

Minkä ikäisiä palstailojoita täällä nykyään muuten on.? Itse 53v.

Vierailija
16/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ehkä vähän huumorintajuisempi kuin nykyään, ei ollut ihan yhtä paljon trollausta ja trollauskin oli yleensä hauskaa, lähinnä vitsinä tehty. Mutta oli myös paljon samaa kuin nykyään, päiviteltiin miten "ennen tämä palsta oli paljon parempi", poistun enkä ikinä tule takaisin jne. Vauvoista ja lapsiperheen asioista ei sen enempää puhuttu kuin nykyään. 

Itse palstailin täällä 2000 vuoden alkupuoliskolla, kun lapset oli pieniä, muistan esim. Thaimaan tsunamin siltä ajalta (v. 2004), eli kaksikymmentä vuotta sitten. Sen jälkeen oli kyllä taukoa melkein se 20 vuotta, korona-aikoina taisin tulla takaisin (etätöiden alettua :D), ja säännöllisen epäsäännöllisesti täällä olen. 

Aikonaan palstailin nimimerkillä PirsKatti, jos täällä sattuu olemaan joitakuita sen ajan palstailijoita :). Meillä oli kerran irl tapaaminenkin Tampreelle, sekin on jäänyt mieleen. 

Vierailija
17/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tämä yleisen pahanolon oksennus palsta. Täällä riehuu incelit, kaikelle erityisherkät, terapiapotilaat ja muut syrjäytyneet. 

Harmi etten löytänyt palstaa itse yli 20v sitten kun lapset oli pieniä, kun muutama vuosi sen jälkeen löysin oli jo pilalla ja kaikki fiksut aloitukset teilattii tai meni riitelyksi heti. 

Vierailija
18/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan ensimmäisessä ketjussa haukuttiin miehiä ja keksittiin syitä miten kaikki on miesten syytä (jopa menkat) ja toivottiin miesten kuolemista sukupuuttoon.

Aikanaan, palstan viimeinen ketju tulee käsittelemään samaa aihetta.

Vierailija
19/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ja positiivinen, kun itse aloin seuraamaan 2006. 

Olihan se hauska hauukkua miehiä ilman että kukaan sika väittää vastaan.

Vierailija
20/26 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oli ehkä vähän huumorintajuisempi kuin nykyään, ei ollut ihan yhtä paljon trollausta ja trollauskin oli yleensä hauskaa, lähinnä vitsinä tehty. Mutta oli myös paljon samaa kuin nykyään, päiviteltiin miten "ennen tämä palsta oli paljon parempi", poistun enkä ikinä tule takaisin jne. Vauvoista ja lapsiperheen asioista ei sen enempää puhuttu kuin nykyään. 

Itse palstailin täällä 2000 vuoden alkupuoliskolla, kun lapset oli pieniä, muistan esim. Thaimaan tsunamin siltä ajalta (v. 2004), eli kaksikymmentä vuotta sitten. Sen jälkeen oli kyllä taukoa melkein se 20 vuotta, korona-aikoina taisin tulla takaisin (etätöiden alettua :D), ja säännöllisen epäsäännöllisesti täällä olen. 

Aikonaan palstailin nimimerkillä PirsKatti, jos täällä sattuu olemaan joitakuita sen ajan palstailijoita :). Meillä oli kerran irl tapaaminenkin Tampreelle, sekin on jäänyt mieleen. 

Irl-tapaaminen! Kuulostaa kivalta. Ei varmaankaan tulisi enää kenenkään mieleen ehdottaa saati osallistua irl- tapahtumaan. Monestakin syystä

Vaikka toisaalta tuntuu että yksinäisyys vaivaa ihmisiä nykyään enemmän kuin koskaan, ikävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän