Nainen mitä ajattelet jos mies jättää deittiprofiilissa mainitsematta nämä asiat?
Mitä siis ajattelet jos mies ei ilmoita profiilissaan koulutustasoa tai sitä mitä työtä mies tekee? Kysytkö aina miehiltä mitä työtä se tekee ja mitä kouluja se on suorittanut jos se ei ilmoita profiilissaan niitä?
Itse en halua ilmoittaa niitä koska en halua että rahaa tai työelämän titteliä sotketaan rakkauteen millään tapaa.
T:mies
Kommentit (344)
Miten teille miehille saataisiin taottua päähän useimpien naisten pärjäävän omillaan? Syy miksi nainen utelee johtuu panos-tuotos suhteesta. Naiset punnitsee tarkasti kannataako tietty päivä varata treffailulle vai ei. Ystävällisenä huomautuksena: hankkikaa elämä! Naista odotellessa voisit samalla mennä iltalukioon korottamaan numeroita, käydä verkkoterapeutilla, salilla, harrastuksissa..
" Eri vastaaja tässä. Tapailen yliopistotutkijaa/proffaa. Hän tekee vuositasolla noin kymmenen 1-2 viikon mittaista työmatkaa eri puolille maailmaa. Silloin tällöin työhön kuuluu konferenssin organisoiminen, jonne tulee porukkaa muista maista, ja se organisointi on yleensä melkoinen show. Normaalin työn ohessa hän myös hakee apurahoja tutkimushankkeilleen. Hakemusten laatiminen on pitkä, monimutkainen ja todella stressaava prosessi. Hakemusten on mentävä läpi riittävän usein jotta oma työ yliopistossa säilyy. Lisäksi ihan se tutkijan perustyökin on melko stressaavaa, kun siihen liittyy sitä tieteellisten tutkimuspaperien laatimista ja niitä tulee saada läpi mahdollisimman arvostettuihin julkaisuihin. Työsi tulokset ovat jatkuvasti erilaisten paneelien ja lautakuntien arvioitavana ja ammatillinen tulevaisuutesi riippuu näiden arvioiden tuloksista. Työpäivät ovat pitkiä ja mielenterveys on joskus koetuksella.
Kyllä tällainen arkitodellisuus on jotain aivan muuta kuin amk:sta valmistuneen ihmisen elämä. Kummassakaan ei ole mitään moitittavaa, vaan kysymys on siitä että kun ihmiset etsivät seuraa, he toivovat löytävänsä kumppanin jonka elämä sopii mahdollisimman hyvin yhteen oman elämän kanssa. Tämä tapailukumppanini olisi aivan kamala miesystävä sellaiselle naiselle, joka haluaa vaikka harrastaa yhdessä paljon eikä kestä olla kumppanistaan erossa työmatkojen ajan, jne. Siksi normaalit ihmiset kysyvät ja kertovat elämästään, että löytyisi yhteensopiva kumppani"
Suurin osa tutkijoista on alemmalla tasolla ja paljon pienemmillä vastuilla ja palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten teille miehille saataisiin taottua päähän useimpien naisten pärjäävän omillaan? Syy miksi nainen utelee johtuu panos-tuotos suhteesta. Naiset punnitsee tarkasti kannataako tietty päivä varata treffailulle vai ei. Ystävällisenä huomautuksena: hankkikaa elämä! Naista odotellessa voisit samalla mennä iltalukioon korottamaan numeroita, käydä verkkoterapeutilla, salilla, harrastuksissa..
Miten sinulle saisi taottua päähän, ettei ole mitään yhtä yhtenäistä miestä, jonka mielipiteen mukaan kaikki miehet elävät?
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin viestin voi kiteyttää kahteen sanaan.
tahtoo rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tahtoo rahaa
Miksi tämä jankkaaja kuvittelee että naiset ovat rahan perässä. No koska tuo mies tahtoo naisen sänkyyn ja tekemään kotityöt ja maksamaan vähintään puolet yhteisistä kuluista. Koska hän itse haluaa hyötyä naisesta sekä taloudellisesti, nautinnollisesti että ajallisesti (teettää kotityönsä naisella) niin hän olettaa että naisetkin olisivat samanlaisia loisia kuin hän. Ja pelkää että joku hyötyisi hänestä enemmän mitä hän hyötyy toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Luulevatko tutkijat, että se on ainoa työ minkä vuoksi uhrataan vapaa-aika :D
Ei ole yrityselämästä paljon kokemusta tai yleissivistystä. Erikoistuva lääkäri, koko yritysmaailman johto, yksityisyrittäjät(iso osa), rakennusala -missä kausittaista työtä ja jotka vielä vapaa-ajallaan saattavat rempata kaveriporukan mökkejä jne. Hyväntekeväisyystyö voi viedä kaiken ihmisen vapaa-ajankin.
Eihän kukaan väittänyt noin. Kysymys oli, miksi omasta työstä on hyvä keskustella kun etsii elämänkumppania. Syy on se, että työhön kuluu suuri osa ihmisen valveillaoloajasta ja se määrittää monia elämäntapaan liittyviä asioita, jotka ovat parisuhteessa tärkeitä yhteensopivuustekijöitä.
Jos itse etsisin nyt seuraa ja deittikumppani kieltäytyisi kertomasta miten hän päivänsä viettää, niin ajattelisin ettei hän taida ymmärtää mitä toimivaan parisuhteeseen tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksesta olen oppinut, että samanlainen koulutustaso on merkityksellinen asia. Kuvittelin, ettei sillä olisi väliä, mutta olin todella väärässä.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tutkijoista on alemmalla tasolla ja paljon pienemmillä vastuilla ja palkalla.
Ja juuri siksi työstä on hyvä keskustella. Kaikki ihmiset eivät sovi parisuhteeseen kaikkien kanssa, joten yhteensopivuutta kannattaa selvittää keskustelemalla mm. siitä, millaista kummankin osapuolen arkielämä on. Joku yliopistotutkija voi olla oikein yhteensopiva amk-taustaisen kanssa ja toinen taas ei lainkaan.
Näistä miehistä, jotka eivät halua ollenkaan keskustella työstä, tulee mielikuva että heitä ei kiinnosta tapailukumppaninne persoonallisuus ollenkaan. Onko niin että vain jalkojen välistä löytyvällä kalustolla on väliä? Valitettavasti tällainen parisuhde ei ole useimmille naisille mieleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tahtoo rahaa
Miksi tämä jankkaaja kuvittelee että naiset ovat rahan perässä. No koska tuo mies tahtoo naisen sänkyyn ja tekemään kotityöt ja maksamaan vähintään puolet yhteisistä kuluista. Koska hän itse haluaa hyötyä naisesta sekä taloudellisesti, nautinnollisesti että ajallisesti (teettää kotityönsä naisella) niin hän olettaa että naisetkin olis
Tuon taloudellisen hyötymisen revit omasta päästäsi. Mies tietää että ei hyödy naisesta taloudellisesti ikinä. Kaakeloitu paskahuussi ei ole taloudellista hyötymistä eikä mies tarvitse sellaista mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tahtoo rahaa
Miksi naisen pitäisi alentaa rimaa jokaikisellä sektorilla? Ei saisi vaatia synnytyksen aikana, parisuhteessa,työpaikalla tai ylipäätään missään. Pitäisi vain niellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tahtoo rahaa
Miksi tämä jankkaaja kuvittelee että naiset ovat rahan perässä. No koska tuo mies tahtoo naisen sänkyyn ja tekemään kotityöt ja maksamaan vähintään puolet yhteisistä kuluista. Koska hän itse haluaa hyötyä naisesta sekä taloudellisesti, nautinnollisesti että ajallisesti (teettää kotityön
Käy maksullisilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja juuri siksi työstä on hyvä keskustella. Kaikki ihmiset eivät sovi parisuhteeseen kaikkien kanssa, joten yhteensopivuutta kannattaa selvittää keskustelemalla mm. siitä, millaista kummankin osapuolen arkielämä on. Joku yliopistotutkija voi olla oikein yhteensopiva amk-taustaisen kanssa ja toinen taas ei lainkaan.
Näistä miehistä, jotka eivät halua ollenkaan keskustella työstä, tulee mielikuva että heitä ei kiinnosta tapailukumppaninne persoonallisuus ollenkaan. Onko niin että vain jalkojen välistä löytyvällä kalustolla on väliä? Valitettavasti tällainen parisuhde ei ole useimmille naisille mieleinen.
Miehet jotka eivät halua mainita työpaikkaansa ovat työttömiä, ja suurella todennäköisyydellä ihan tarkoituksellisesti. Ts. sossuloisia. Heille työpaikasta puhuminen on ongelma, sillä he tietävät ettei kukaan huoli loiseläintä vuoteeseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yrityselämästä paljon kokemusta tai yleissivistystä. Erikoistuva lääkäri, koko yritysmaailman johto, yksityisyrittäjät(iso osa), rakennusala -missä kausittaista työtä ja jotka vielä vapaa-ajallaan saattavat rempata kaveriporukan mökkejä jne. Hyväntekeväisyystyö voi viedä kaiken ihmisen vapaa-ajankin.
Eihän kukaan väittänyt noin. Kysymys oli, miksi omasta työstä on hyvä keskustella kun etsii elämänkumppania. Syy on se, että työhön kuluu suuri osa ihmisen valveillaoloajasta ja se määrittää monia elämäntapaan liittyviä asioita, jotka ovat parisuhteessa tärkeitä yhteensopivuustekijöitä.
Jos itse etsisin nyt seuraa ja deittikumppani kieltäytyisi kertomasta miten hän päivänsä viettää, niin ajattelisin ettei hän taida ymmärtää mitä toimivaan pa
Miehen statuksesta ne toimivat parisuhteet on tehty
Ei jatkoon. Koulutustaso kertoo aika paljon siitä, onko joku juuri itselle sopiva kumppani. Vaikka olen korkeasti koulutettu, en silti halua mitään uraohjusta, ja siksi haluaisin tietää myös ammatin mieluiten heti.
Nämä miehet jotka huutelevat että naiset kysyvät koulutuksesta/työstä vain löytääkseen rikkaan miehen itselleen taitavat olla ja pysyä sinkkuina. Ja se voi olla kaikille hyvä asia että he pysyvätkin sinkkuina. He ovat niin myrkyllisiä ajatuksineen että voi olla todella vaikeaa löytää parisuhdetta tai ainakaan elää onnellisesti parisuhteessa. Jos elämässä tärkeintä on ettei vaan maksa mistään senttiäkään enempää kuin oma rakkain ihminen tai anna kenellekään mitään ilmaiseksi niin elämä on kyllä kurjaa.
Itse olen antanut työkaverille rahaa kun tällä oli todella kurja tilanne. Aikaa olen antanut naapureille, tutuille ym ihan vaan auttamisen ilosta. Olen hoitanut muiden lapsia ilmaiseksi kun ovat tarvinneet pariksi tunniksi tai pariksi päiväksi hoitoa lapsille jne.
On ihan tervettä pitää omista rajoista kiinni mutta elämä on tosi vaikeaa jos kokoajan pitää vain varoa. Kannattaa tutustua naiseen ja seurata hänen rahankäyttöään ja asenteita. Kyllä sen huomaa jos nainen on rahanperässä. Eikä se liity mitenkään työn kyselyihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tahtoo rahaa
Miksi tämä jankkaaja kuvittelee että naiset ovat rahan perässä. No koska tuo mies tahtoo naisen sänkyyn ja tekemään kotityöt ja maksamaan vähintään puolet yhteisistä kuluista. Koska hän itse haluaa hyötyä naisesta sekä taloudellisesti, nautinnollisesti että ajallisesti (teettää kotityön
Ja silti miehet haluavat noita kaakeloituja paskahuusseja sun muita kesämökkiviritelmiä siinä missä naisetkin, moni enemmän.
Sanoin kerran naiselle että olen rakennusmestari koulutukseltani. Sanoin sitten että olen työtön ja nainen sanoi ettei halua alkaa työttömän kanssa mitään. Sanoin sen jälkeen että minulla on 400 000 euroa tilillä ja oma asunto koska äiti kuoli ja sain perinnön. Sen jälkeen naiselta tuli 20 viestiä että haluaa tavata. Lähetin viestin että et halunnut mitään ja nyt miksi haluatkin tavata. Sitten tuli kaikenlaista selitystä ja minä sanoin että enää ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin kerran naiselle että olen rakennusmestari koulutukseltani. Sanoin sitten että olen työtön ja nainen sanoi ettei halua alkaa työttömän kanssa mitään. Sanoin sen jälkeen että minulla on 400 000 euroa tilillä ja oma asunto koska äiti kuoli ja sain perinnön. Sen jälkeen naiselta tuli 20 viestiä että haluaa tavata. Lähetin viestin että et halunnut mitään ja nyt miksi haluatkin tavata. Sitten tuli kaikenlaista selitystä ja minä sanoin että enää ei kiinnosta.
Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat kehitysvammaiselta.