Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet jos mies jättää deittiprofiilissa mainitsematta nämä asiat?

Vierailija
08.02.2024 |

Mitä siis ajattelet jos mies ei ilmoita profiilissaan koulutustasoa tai sitä mitä työtä mies tekee? Kysytkö aina miehiltä mitä työtä se tekee ja mitä kouluja se on suorittanut jos se ei ilmoita profiilissaan niitä?

Itse en halua ilmoittaa niitä koska en halua että rahaa tai työelämän titteliä sotketaan rakkauteen millään tapaa.

T:mies

Kommentit (344)

Vierailija
41/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen työ kiinnostaa, koska koulutus ja älykkyys liittyvät siihen ja ne ovat minulle tärkeitä. Raha ei ole. Tulen omillani toimeen, ja enemmänkin. 

Työtön maisteri?

Vierailija
42/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä maininnut profiilissani maisterintutkintoani, alani kerroin aika yleisellä tasolla. Sama oli  nykyisellä kumppanillani. Jos ei olisi tapaillessa työstään pystynyt puhumaan, olisin olettanut, että on hommissa balkanilaiselle mafialle ja jättänyt väliin. Nyt neljäs vuosi yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella miehellä ei itsetunto kestä sitä, jos nainen tienaa enemmän. Niin hyvä vaan, että mies tienaa ainakin yhtä paljon kuin nainen. 

Koittakaas jo tajuta, että miehiä ei kiinnosta raha, kuten teitä naisia. Pieni peppu ja kauniit kasvot menee tulojesi ohi joka kerta. Itsetuntojankutus on coping mekanismi, koska asenteesi tekee sinusta yksinkertaisesti vastenmielisen.

Ja vielä kerran ne rahasi ei kiinnosta ja vielä vähemmän kiinnostaa draamaelämä haasteellisen naisen kanssa. Mieluummin vaikka tatskattu YH-weetee, joka tykkää nusimisesta ja pukeutuu halvasti. Yksinjäämisesi syy on sinussa ja asenteessasi ei miesten itsetunnossa.

Vierailija
44/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juttelin Tinderissä miehen kanssa joka jätti kertomatta että tekee vain yötyötä,itse olen päivätöissä joten yhteistä aikaa ei olisi ikinä. No treffeillä se sitten tuli puheeksi ja mies katkerana että no olisitko edes lähtenyt jos olisin kertonut heti. No en olis koska haluan elää samalaisia arkea ja tehdä yhdessä asioita.

Vierailija
45/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle naisena ole ollut väliä sillä, mikä mieheni palkka on. Sillä on väliä, että hän on samantasoisesti koulutettu kuin itse olen ja arvostaa työntekoa. En voisi olla ihmisen kanssa, joka vieroksuisi työtä ja haluaisi elää tukien varassa, koska ei vain huvittaisi tehdä töitä. 

Vierailija
46/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle naisena ole ollut väliä sillä, mikä mieheni palkka on. Sillä on väliä, että hän on samantasoisesti koulutettu kuin itse olen ja arvostaa työntekoa. En voisi olla ihmisen kanssa, joka vieroksuisi työtä ja haluaisi elää tukien varassa, koska ei vain huvittaisi tehdä töitä. 

Eli haluat miehen, joka on aiheuttanut itselleen erektiohäiriön työstressillä?

Vierailija
47/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.

Eli olet miehen rahojen perään?

Mä olen aina ollut töissä ja elättänyt itseni joten en ole rahojen perässä.

Mutta mua kiinnostaa se että onko ihminen motivoitunut ja kiinnostunut jostain, kunnianhimoinen ja aikaansaava. Työssäkäyvä kuten minäkin. Koulutuksella ei niinkään merkitystä, esim akateemisuus ei takaa älykkyyttä.  

Kun aloin olemaan mieheni kanssa hän tienasi vähemmän eikä hänellä ollut omaisuutta kuten minulla. Sitten vuosia tienasimme saman ja nyt hän on jo pitkään ollut verokalenterissa. Tunnistin kunnianhimon ja potentiaalin hänessä jo 30v sitten! Meillä on sama koulutus

On hän ollut "työtön" 6kk vaihtaessaan työpaikasta toiseen mutta silloinkin hän rakensi meille omakotitaloa. 

Vierailija
48/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.

En ole, en halua mitään lokkia elätiksi.

Vierailija
49/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites kun minä miehenä usein kysyn naiselta mitä hän tekee työkseen? Olenko naisen rahojen perässä? Työ kuitenkin useimmilta haukkaa sen kolmanneksen päivästä ja vaikuttaa moneen asiaan. Jossain työssä joutuu matkustamaan paljon, toisessa taas tehdään vuorotyötä. Nämä itsessään vaikuttavat mahdollisen parisuhteen yhteiseen ajankäyttöön. 

Vierailija
50/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse laita koulutustasoa enkä ammattia deittiprofiiliin enkä odota sitä mieheltäkään. Ne asiat selviävät kyllä sitten jos juttu etenee.

Mua kiinnostaa esim harrastukset ja muut mielenkiinnon kohteet enemmän.

Vierailija
51/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en itse laita koulutustasoa enkä ammattia deittiprofiiliin enkä odota sitä mieheltäkään. Ne asiat selviävät kyllä sitten jos juttu etenee.

Mua kiinnostaa esim harrastukset ja muut mielenkiinnon kohteet enemmän.

Sama täällä. Minulle on miehenä ihan sama, onko nainen jossakin töissä tai ei. Tahdon kiinnostua ja kiinnostun ihmiseen itseensä, tämän persoonaan ja ajatuksiin. Arvoihin toisin sanoen. 

Vierailija
52/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on siis työtön, ja sepä se ensimmäinen ajatus onkin jollei halua kertoa työstään.

Kyllä minä kysyn. Jonkun korkeakoulutetun kanssa minulla tuskin on paljon yhteistä.

Parinkin työttämän kanssa olen seurustellut, ja kyllä silti työpaikoista on tullut keskusteltua, paljonkin kun selvisi myös että olemme olleet samoissa työpaikoissa tukityöllistettyinä, tunnemme siis samoja ihmisiä sitä kautta.

Kyllä se työttömän asennekin vähän vaikuttaa mielipiteeseen hänestä. Viimeisin ei selvästi edes halua yrittää saada töitä, vaikka ymmärränkin rajoitteet, mutta silti se asenne vähän kaivelee.

Silti, vaikken itsekään ole töissä.

Vierailija
53/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen: Mitä teet työksesi? T

Tarkoittaa: Oletko vuorotyössä > onko meillä yhteistä aikaa. Oletko matkatöissä > onko meillä yhteistä aikaa. Oletko aina töissä > onko meillä yhteistä aikaa. Oletko työhösi uppoutunut > unohteletko tapaamiset ja muut sovitut asiat. Oletko kutsumustyössäsi > työt menee kaiken edelle. 

Mies: Kauhee lokki, kun kysyy.

Vierailija
54/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö silloin voi vain kysyä käykö töissä vai ei. Valtaosa kuitenkin joutuu menemään töihin hyvin sattumanvaraisesti, joten se ammatti usein kerro yhtään mitään.

Vierailija
55/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ihan siksi, että lähtökohtaisesti vaikea kuvitella toimivaa arkea ihmisen kanssa, jonka koulutustaso ja taloustilanne poikkeaa huomattavasti omasta. Kuinka hyvin amk:ssa opiskellut ymmärtää tutkijan arkea? Jos toisen tulot ovat pari tonnia kuussa ja toisen kymppitonnin, niin miten tuossa tilanteessa sovitellaan hankinnat? 

Paneskella nyt voi kertaluonteisesti huvikseen sellaistakin, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, mutta vaikea ajatella pidemmän päälle toimivaa yhteiseloa täysin eri maailmassa elävän kanssa. 

Siinä se tuli, nainen haluaa miehen joka tienaa vähintään saman verramitä nainen itse tienaa. Miten se tutkijan arki eroaa muiden arjesta?

Väität siis että ihmisen koulutustaso tai työ kertoo sen millaista arkea se elää? 

Onko siinä jotain väärää, jos haluaa kumppanin jonka talous on suunnilleen samalla tasolla itsensä kanssa? Koska kyllä se ON vaikeaa jos itse esimerkin mukaisesti tienaa kymppitonnin ja toinen kaksi. Siinä joutuu joko aina maksamaan toisenkin kulut (joka tiputtaa omaa elintasoa), tai elämään sen pienituloisen mukaisesti joka myös vaikuttaa omaan elämään suuresti. Miten kukaan voi pitää ihan hirveänä, jos tätä ei lähtökohtaisesti halua.

Ja tuntuu että sulla on tosi pienet elinpiirit jos et ymmärrä miten työ vaikuttaa arkeen. Tai miten työ korreloi persoonan kanssa. Erikoislääkärin arki on ihan erilaista kuin vaikka alakoulun opettajan, ja diplomi-insinöörit on keskimäärin ihan erilaisia luonteita kuin lastentarhan opettajat. 

Vierailija
56/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö silloin voi vain kysyä käykö töissä vai ei. Valtaosa kuitenkin joutuu menemään töihin hyvin sattumanvaraisesti, joten se ammatti usein kerro yhtään mitään.

Millä perusteella "valtaosa" on sattumalta joutunut työhönsä? Ehkä ennen vanhaan asia oli näin, kun töitä sai kun vain käveli johonkin ja kysyi saako tulla töihin. Väitän, että nykyään tämä sattumanvaraisuus ei oikein päde.

Vierailija
57/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Itsekään en tinder-profiilissa kertonut ammattiani, koska se on sellainen että ihmiset rupeavat ilmaiseksi ruinaamaan palvelua ja lisäksi kun yrittäjänä teen, niin en halua työpaikalle mitään toiveikkaita hurmureita. Totta kai jos treffeillä kysytään niin kerron ja asia tulee esille kuitenkin paremmin tutustuessa. Tietysti miehet ovat vähemmän kiinnostuneita naisen työstä ja enemmän ulkonäöstä. Ehkä miehenä on hyvä mainita että käy töissä, kun naiset harvoin haluaa mitään elättiä.

Vierailija
58/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisena ihmisenä työ kertoo minulle äärimmäisen paljon ihmisestä. Minulla on ammatti-identiteetti ja haluan tietää sen kumppanini ammatti-identiteetin. Jos ihminen on vain jossain töissä, kertoo se siitä, että on lähinnä duunari. Myös akateemisilla töillä on eroa. Veikkaanpa, että sosiaalityöntekijällä on hyvin erilaiset arvot elämässään kuin vaikkapa investointipankkiirilla. Miehen rahatilanteella on myös merkitystä. Jos tavoitteena on yhteinen elämä, perheen perustaminen ja yhteinen asuntolaina, ei persaukista miestä kannata ottaa. Elämä vaan on paljon helpompaa kun kummallakin on mahdollisuus vastaavaan elintasoon. 

Vierailija
59/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni deittiprofiilit joissa mainitaan vain ulkoisia tekijöitä kuten työ, koulutus, pituus, asumismuoto jne ovat kategorisesti epäkiinnostavia. Ne eivät välitä ihmisen persoonasta mitään tietoa. Itse swaippasin tuollaiset profiilit aina pois, en minä jaksa alkaa selvittämään onko tuon tylsän listan takana ihminen josta voisi kiinnostua edes treffien verran.

Sen sijaan pidän outona aloittajan näkemystä, ettei halua rahaa ja työelämän titteliä sotkea rakkauteen. Kun puhutaan rakkaudesta ollaan jo huomattavasti syvemmällä kuin deittailussa. Olisi outoa jos noin isot asiat vain sivuutettaisiin sillä perusteella, että ne eivät liity rakkauteen. Parisuhde kun muodostuu paljon muistakin asioista kuin rakkaudesta. 

Vierailija
60/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kysynyt, mutta minulla on ollut tapana treffata mahdollisimman pian, en pidä tuntemattomien kanssa viestittelystä, ja tavatessa on kyllä aina tullu puheeksi myös työasiat, koulutuskin joskus, mutta ei aina. En väitä, ettei sillä ole mitään merkitystä, mutta pelkästään sillä perusteella en ketään hylkäisi, tärkeämpää on se, millainen ihminen on ja miten hän elää - pidän huumorintajuisista, fiksuista, aktiivisista ja avoimesti ja positiivisesti elämään  suhtautuvista miehistä (kukapa ei :D), joten tällaiset piirteet kiinnostaa enemmän. (Ymmärrän toki, että kukaan ei aina ja joka hetki ole tullainen, meillä on kaikilla huonot puolemme ja huonot hetkemme, mutta tosikot, nipottajat, kaikista asioista huonot puolet näkevä ja muihin ihmisiin epäluuloisesti ja negatiivisesti suhtautuvat ei mene jatkoon).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi