Nainen mitä ajattelet jos mies jättää deittiprofiilissa mainitsematta nämä asiat?
Mitä siis ajattelet jos mies ei ilmoita profiilissaan koulutustasoa tai sitä mitä työtä mies tekee? Kysytkö aina miehiltä mitä työtä se tekee ja mitä kouluja se on suorittanut jos se ei ilmoita profiilissaan niitä?
Itse en halua ilmoittaa niitä koska en halua että rahaa tai työelämän titteliä sotketaan rakkauteen millään tapaa.
T:mies
Kommentit (344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teille miehille saataisiin taottua päähän useimpien naisten pärjäävän omillaan? Syy miksi nainen utelee johtuu panos-tuotos suhteesta. Naiset punnitsee tarkasti kannataako tietty päivä varata treffailulle vai ei. Ystävällisenä huomautuksena: hankkikaa elämä! Naista odotellessa voisit samalla mennä iltalukioon korottamaan numeroita, käydä verkkoterapeutilla, salilla, harrastuksissa..
Tämänkin viestin voi kiteyttää kahteen sanaan.
tahtoo rahaa
Miksi naisen pitäisi alentaa rimaa jokaikisellä sektorilla? Ei saisi vaatia synnytyksen aikana, parisuhteessa,työpaikalla tai ylipäätään missään. Pitäisi vain niellä.
Koska ette pysty vastaamaan kysymykseen, mitä tuotte siihen parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti miehet haluavat noita kaakeloituja paskahuusseja sun muita kesämökkiviritelmiä siinä missä naisetkin, moni enemmän.
Äläs nyt yritä hämmentää sekoittamalla mökki ja kaakeloitu paskahuussi.
Mies voisi asua siellä mökillä. Nainen vaatii sen kaakeloidun paskahuussin. Mies joutuu maksamaan molemmat.
Tässäkin ketjussa on miehet kertoneet, että heitä ei kiinnosta naisen koulutus, ammatti eikä tulotaso vaan pieni perse ja kauneus. Mitäs sitten valitatte, kun valitsette naisen, jolla on kykyä maksaa elämisestään mitään.
Nämä asiat voidaan jutella sitten kasvotusten, ei todellakaan tarvitse lukea heti kättelyssä. Raha ei minullekaan merkkaa.
maisteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten teille miehille saataisiin taottua päähän useimpien naisten pärjäävän omillaan? Syy miksi nainen utelee johtuu panos-tuotos suhteesta. Naiset punnitsee tarkasti kannataako tietty päivä varata treffailulle vai ei. Ystävällisenä huomautuksena: hankkikaa elämä! Naista odotellessa voisit samalla mennä iltalukioon korottamaan numeroita, käydä verkkoterapeutilla, salilla, harrastuksissa..
Tämänkin viestin voi kiteyttää kahteen sanaan.
tahtoo rahaa
Miksi naisen pitäisi alentaa rimaa jokaikisellä sektorilla? Ei saisi vaatia synnytyksen aikana, parisuhteessa,työpaikalla tai ylipäätään missään. Pitäisi vain niellä.
Koska ette pysty vastaamaan kysymykseen, mitä tuotte siihen parisuhteeseen?
Jos sun täytyy tätä kysyä, niin vastaus on selvä: parisuhde ei ole sinua varten.
Normaalit ihmiset ymmärtävät, mitä kaikkea kumppani voi tuoda elämään. Mm. seuraa, ystävyyttä, peilin omaa ihmisenä kehittymistä varten, läheisyyttä, seksiä, jälkeläisiä, yhteiset reissut, yhteiset unelmat, yhteisen eläkeiän, jos Luoja ikää sinne saakka suo <3
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä työkuvioista kysyin mutta ihan sen takia että se kertoo ihmisestä paljon. Esimerkiksi tälleen ateistina en voisi kuvitella parisuhdetta papin kanssa. Rahat eivät kiinnosta, tienaan itse omat rahani.
Olen itse seurustellut papin kanssa, vaikka olen ateisti. Ei se haitannut minua lainkaan, koska itselleni koko jumala-ajatus on niin absurdi/koominen, että ei uhkaa minua tai mielipiteitäni ollenkaan. Tavallaan pidin sitä vain hänen outona, ja osittain jopa kiinnostavana harrastuksenaan. Emme yrittäneet käännyttää toisiamme :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti miehet haluavat noita kaakeloituja paskahuusseja sun muita kesämökkiviritelmiä siinä missä naisetkin, moni enemmän.
Mies voisi asua siellä mökillä. Nainen vaatii sen kaakeloidun paskahuussin. Mies joutuu maksamaan molemmat.
Ja paskat. Meidän ensimmäinsen talon tontti ja raksan alku rahoitettiin mun rahoillani. Sen jälkeen mies sai lainaa omaa puolikkaaseensa.
Nyt asumme 3. talossamme ja on talo etelässäkin. Olen maksanut väintään oman puolikkaani kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.
Eli olet miehen rahojen perään?
Ei, vaan naista ei kiinnosta vetää kivirekeä nimeltä "työtön mies".
Koska kaikki saa töitä kun vaan hakee? Ja jos on työtön, ei tee mitään?
Totta kai kysyn töistä, kun siellä mies viettää keskimäärin 40 tuntia viikossa. Aika iso osa elämästä siis. Olisi jotenkin outoa olla kysymättä näin isoa asiaa.
Sinänsä palkkatasolla ei ole väliä. Voisin seurustella yhtä hyvin lähihoitajan kuin toimitusjohtajan kanssa. On plussaa, jos mies viihtyy töissään ja suhtautuu työntekoon positiivisesti.
Ei se "elätän itseni" oikein riitä, kun minua kiinnostaa enemmän se, miten työ vaikuttaa arkeen. Itsellä esimerkiksi tulee työreissuja ja yllättäviä iltatöitä, joten arkea ja tulevia olisi hankala sovittaa yhteen jonkin sellaisen kanssa, joka tekee vaikka vuorotyötä. Tai jos työkeikalle pitää lähteä silloin kuin työtä tarjotaan.
Lisäksi onhan se yleinen keskustelunaihe, ja minusta siitä saa yleensä mukavan keskustelun kuinka se toinen on vaikkapa timpuriksi päätynyt. Omasta mielestä sen voi jättää tinderin tekstistä pois (itsellänikään sitä ei ole siellä, koska muuten 90% ekoista viesteistä liittyy siihen). Olisi kuitenkin outoa, jos asiaa ei kasvokkain mainitsisi sitten treffeillä, puolin ja toisin.
Yhden hyvän tinder-deitin kanssa juteltiin pitkään biologiasta, hän kun oli labrahoitaja :)
"Tässäkin ketjussa on miehet kertoneet, että heitä ei kiinnosta naisen koulutus, ammatti eikä tulotaso vaan pieni perse ja kauneus. Mitäs sitten valitatte, kun valitsette naisen, jolla on kykyä maksaa elämisestään mitään."
Se on sitä miesten matikkaa 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin ketjussa on miehet kertoneet, että heitä ei kiinnosta naisen koulutus, ammatti eikä tulotaso vaan pieni perse ja kauneus. Mitäs sitten valitatte, kun valitsette naisen, jolla on kykyä maksaa elämisestään mitään.
Kuka on valittanut?
Naiset jos joutuvat maksajaksi.
Kannattaa kysyä rikostausta: Ootko tappanut/pahoinpidellyt ihmisiä?
Peliriippuvuus, päihderiippuvuus, huumevelat ja pikavippien määrä olisi hyvä tietää ajoissa, etteivät tule yllätyksenä tietoon liian myöhään.
Naisia kiinnostaa vain miehen ulkonäkö. Itse olen vakitöissä ollut 20 vuotta mutta kukaan nainen ei ole minusta koskaan kiinnostunut. Eipä se enää haittaa en minäkään halua enää koskaan seurustella. Minä tuhlaan rahaa kalliisiin matkoihin sitten koska en saanut koskaan lapsia enkä perhettä. Viimeksi minun loma maksoi 13000 euroa. Seuraava reissu tuskin vähempää maksaa mutta en minä usein reissaa ulkomailla. Kotimaassakin viimeksi meni 2000 euroa rukan reissuun. Mökin kun vuokraa niin siihen menee jo 800 euroa.
Jos kysytte mitä tekee työkseen ja vastaa vaikka "tutkija" tai "rakennusalalla". Niin kysyttekö tarkentavia kysymyksiä. Vai teettekö päätelmät jo tosta?
Kummassakin on tosi erilaisia työnkuvia. Ja vaikka vilpittömästi haluais tietää siitä, niin vaikuttaako vaan onnenonkijalta/rahan perässä olemiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevatko tutkijat, että se on ainoa työ minkä vuoksi uhrataan vapaa-aika :D
Ei ole yrityselämästä paljon kokemusta tai yleissivistystä. Erikoistuva lääkäri, koko yritysmaailman johto, yksityisyrittäjät(iso osa), rakennusala -missä kausittaista työtä ja jotka vielä vapaa-ajallaan saattavat rempata kaveriporukan mökkejä jne. Hyväntekeväisyystyö voi viedä kaiken ihmisen vapaa-ajankin.
Eihän kukaan väittänyt noin. Kysymys oli, miksi omasta työstä on hyvä keskustella kun etsii elämänkumppania. Syy on se, että työhön kuluu suuri osa ihmisen valveillaoloajasta ja se määrittää monia elämäntapaan liittyviä asioita, jotka ovat parisuhteessa tärkeitä yhteensopivuustekijöitä.
Jos itse etsisin nyt seuraa ja deittikumppani kieltäytyisi kertomasta miten hän päivänsä viettää, niin ajattel
Edelleen. Käyt maksullisilla.
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa vain miehen ulkonäkö. Itse olen vakitöissä ollut 20 vuotta mutta kukaan nainen ei ole minusta koskaan kiinnostunut. Eipä se enää haittaa en minäkään halua enää koskaan seurustella. Minä tuhlaan rahaa kalliisiin matkoihin sitten koska en saanut koskaan lapsia enkä perhettä. Viimeksi minun loma maksoi 13000 euroa. Seuraava reissu tuskin vähempää maksaa mutta en minä usein reissaa ulkomailla. Kotimaassakin viimeksi meni 2000 euroa rukan reissuun. Mökin kun vuokraa niin siihen menee jo 800 euroa.
Oot liian kiireinen. Et muuta.
Eli työtöntä pidetään automaattisesti sivistymättömänä työnvieroksujana.
Pätkätyöläisenä ei ilmeisesti edes kannata kokeilla nettideittailua.
Itse en hae seuraa mistään tindereistä tms, mutta jokseenkin surkuhupaisaa että ollaan muka niin kovin huolissaan siitä että nainen on miehen rahojen perään.
Siinä mielessä se on luonnollista että kun etsii itselleen pitkäaikaista kumppania jonka kanssa perustaa perhe, pitää huolen siitä että talous on turvattu.
Väitän että naisista vähemmestö haluaa käyttää hyväkseen miestä ja että harrastus on yleisempi miehille käyttää naisia hyväksi riippumatta miehen tuloista.
Pitkäaikaistyöttömät miehet harvemmin osaa huolehtia edes itsestään, kun ei se työssä käyntikään ole tae sellaisesta.
Jos hakisin itselleni seuraa niin tietyt ammatit miehellä olisi ehdoton no no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.
Eli olet miehen rahojen perään?
Mites kun minä miehenä usein kysyn naiselta mitä hän tekee työkseen? Olenko naisen rahojen perässä? Työ kuitenkin useimmilta haukkaa sen kolmanneksen päivästä ja vaikuttaa moneen asiaan. Jossain työssä joutuu matkustamaan paljon, toisessa taas tehdään vuorotyötä. Nämä itsessään vaikuttavat mahdollisen parisuhteen yhteiseen ajankäyttöön.
Tuolloin sinun ei tulisi kysyä, että mitä hän tekee työkseen, vaan että oletko työelämässä, millaisia päiväsi ovat, onko sinulla paljon vapaa-aikaa, voitko joutua äkillisesti töihin, millaisia loma-aikoja sinulle on (jokaisessaa työssä nimittäin voi tehdä hyvinkin poikkeuksellisella tavalla töitä eikä siitä voi olettaa oikein mitään, jos toinen vain kertoo ammattinsa). Ei siis pitäisi kysyä niin, että vastauksen perusteella olettaa sitten ne vastaukse,t joita alunperin halusi saada, vaan kysyä ne kysymykset, joihin saa suorat vastaukset mielessä pyöriviin askarruksiin ilman että pitää olettaa tai tulkita.