Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet jos mies jättää deittiprofiilissa mainitsematta nämä asiat?

Vierailija
08.02.2024 |

Mitä siis ajattelet jos mies ei ilmoita profiilissaan koulutustasoa tai sitä mitä työtä mies tekee? Kysytkö aina miehiltä mitä työtä se tekee ja mitä kouluja se on suorittanut jos se ei ilmoita profiilissaan niitä?

Itse en halua ilmoittaa niitä koska en halua että rahaa tai työelämän titteliä sotketaan rakkauteen millään tapaa.

T:mies

Kommentit (344)

Vierailija
201/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulle naisena ole ollut väliä sillä, mikä mieheni palkka on. Sillä on väliä, että hän on samantasoisesti koulutettu kuin itse olen ja arvostaa työntekoa. En voisi olla ihmisen kanssa, joka vieroksuisi työtä ja haluaisi elää tukien varassa, koska ei vain huvittaisi tehdä töitä. 

Niin, työttömyyden syitähän on vain ja ainoastaan työnvieroksunta ja se, ettei huvita tehdä töitä. :DDD Voiskohan jotkut ihmiset jo palata tähän päivään? Työttömyydelle on muitakin syitä, aika usein sellaisia joille ihminen ei voi itse mitään

No kertovathan ne syytkin ihmisestä olennaisia asioita. Millaien on ihminen jota kukaan ei halua palkata mihinkään? Ei ainakaan itselleni puolisoksi sopiva, mutta ehkä jollekin toiselle.

Vierailija
202/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teille miehille saataisiin taottua päähän useimpien naisten pärjäävän omillaan? Syy miksi nainen utelee johtuu panos-tuotos suhteesta. Naiset punnitsee tarkasti kannataako tietty päivä varata treffailulle vai ei. Ystävällisenä huomautuksena: hankkikaa elämä! Naista odotellessa voisit samalla mennä iltalukioon korottamaan numeroita, käydä verkkoterapeutilla, salilla, harrastuksissa..

Tämänkin viestin voi kiteyttää kahteen sanaan.

tahtoo rahaa

Miksi tämä jankkaaja kuvittelee että naiset ovat rahan perässä. No koska tuo mies tahtoo naisen sänkyyn ja tekemään kotityöt ja maksamaan vähintään puolet yhteisistä kuluista. Koska hän itse haluaa hyötyä naisesta sekä taloudellisesti, nau

Miksei sulle kelpaa ylipainoinen lähiö yh tai 65v. pubiruusu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.

Eli olet miehen rahojen perään?

En ,mutta on hyvä tietää ettei mies ole minun rahojen perään ja etsi elättäjää kuten viimeisin tuttavuus.SE oli sellaista ehdotonta rakkautta, kaikki mikä oli minun oli myös hänen ja hänellä (eli miehellä) ei ollut jaettavaksi kuin tuulen huuhtoma perse.

Vierailija
204/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti tässä harrastuskeskustelussa on? Että elämä on kurjaa jos ei ole varaa harrastaa jääkiekkoa/jalkapalloa? Meillä olisi ehkä varaa, mutta ei ole mahdollisuutta niin aikaanvievään harrastuseen - 4 kertaa viikossa kuskaamiset, usein vielä älyttömiin aikoihin, plus vielä kaikki kisamatkat yms. Ei onnistu koko perheen elämän pyöriminen yhden lapsen harrastuksen ehdoilla, kun on toinenkin lapsi ja vanhemmilla vielä työt, jotka myös vaativat osansa. Meillä kaikilla on myös muuta elämää. Joten lapset joutuvat nyt valitettavasti harrastamaan vähemmän aikaa ja panostusta vieviä harrastuksia, voihan kyynel.

Vierailija
205/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.

Mitä jos työtön mies on miljoonaperijä ja elää osinkotuotoilla? Pitääkö se mainita profiilissa, vaikka rahalla ei ole väliä, koska luonne ratkaisee?

En ole se jota lainaat, mutta itse en lähtisi treffeille työttömän miljoonaperijän kanssa. Kuolisin vi t utukseen joka aamu, kun räntäkelissä rämmin pas kaduuniin seitsemäksi jotta saan edes ohutta juustoa leipäni päälle. Toinen jäisi joka aamu nukkumaan ja ajelisi sitten Porschella huviajeluna Kämpiin syömään. Ei kiitos. Liian erilaiset elämät.

Miksi kävisit paskaduunissa, jos mies voisi elättää sinut ja perheen, jos menisitte naimisiin? Voisit myös keksiä muuta ajanvietettä, raha avaa siihen lisää mahdollisuuksia.

Vierailija
206/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet miehen rahojen perään?

Työtön mies on yhtä hyvin naisen rahojen perään.

Vierailija
207/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä miten jotkut ajattelevat olevansa yhtä kuin tittelinsä tai ammattinsa. Hyvin on vuosikymmenien feministinen rummutus toiminut.

Toivottavasti tämä ei tule yllätyksenä, mutta kun se tutkija lähtee kotiin sieltä tutkimuslaitoksesta, niin hän on nainen siinä missä muutkin ja häntä arvioidaan sen pohjalta kun puhutaan pariutumisesta.

Minä avioiduin historiantutkijan kanssa. Toisin kuin kuvittelet, ei se maailma muutu kun lähtee yliopiston ulos-ovesta ulos. Se ihminen on tutkija koko sielultaan, kantaa oppineisuuttaan mukana kaikkialla. Oli ihanaa matkustella maailmalla, kun toinen osasi luennoida ja näyttää koko sen paikan historian läpi.

Minä olen datanomi ja osaisin kyllä aika monen paikan sulle kertoa läpi, sen verran on tullut historiaa opiskeltua. Ei se tutkinto tai titteli kerro kuin sen, että jossain on tullu

Tuskinpa osaisit. Et osaisi kertoa vaikka miksi juuri paikka x oli merkittävä ja miksi se esimerkiksi on rakennettu erilailla kuin paikka y. Et osaisi sovittaa paikkaa oman maansa historiaan saati globaaliin historiaan. Et osaisi eritellä historiallisia suuntia, kertoa poliittisesta menneisyydestä tai kulttuurihistoriasta. 

Vierailija
208/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos työtön mies on miljoonaperijä ja elää osinkotuotoilla? Pitääkö se mainita profiilissa, vaikka rahalla ei ole väliä, koska luonne ratkaisee?

En ole se jota lainaat, mutta itse en lähtisi treffeille työttömän miljoonaperijän kanssa. Kuolisin vi t utukseen joka aamu, kun räntäkelissä rämmin pas kaduuniin seitsemäksi jotta saan edes ohutta juustoa leipäni päälle. Toinen jäisi joka aamu nukkumaan ja ajelisi sitten Porschella huviajeluna Kämpiin syömään. Ei kiitos. Liian erilaiset elämät.

Miksi kävisit paskaduunissa, jos mies voisi elättää

Koska elätän itseni omilla rahoillani. Se on itsestäänselvyys, olen sitten parisuhteessa tai en. Se on osa minuuttani.

Vierailija
209/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kävisit paskaduunissa, jos mies voisi elättää

Mieshän ostaa tossa diilissä itselleen naisen. Kaikki eivät halua myydä itseään.

Vierailija
210/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä jännä miten jotkut ajattelevat olevansa yhtä kuin tittelinsä tai ammattinsa. Hyvin on vuosikymmenien feministinen rummutus toiminut.

Toivottavasti tämä ei tule yllätyksenä, mutta kun se tutkija lähtee kotiin sieltä tutkimuslaitoksesta, niin hän on nainen siinä missä muutkin ja häntä arvioidaan sen pohjalta kun puhutaan pariutumisesta.

Minä avioiduin historiantutkijan kanssa. Toisin kuin kuvittelet, ei se maailma muutu kun lähtee yliopiston ulos-ovesta ulos. Se ihminen on tutkija koko sielultaan, kantaa oppineisuuttaan mukana kaikkialla. Oli ihanaa matkustella maailmalla, kun toinen osasi luennoida ja näyttää koko sen paikan historian läpi.

Minä olen datanomi ja osaisin kyllä aika monen paikan sulle kertoa läpi, sen verran on tullut historiaa opiskeltua. Ei se tutkint

Tuskinpa osaisit. Et osaisi kertoa vaikka miksi juuri paikka x oli merkittävä ja miksi se esimerkiksi on rakennettu erilailla kuin paikka y. Et osaisi sovittaa paikkaa oman maansa historiaan saati globaaliin historiaan. Et osaisi eritellä historiallisia suuntia, kertoa poliittisesta menneisyydestä tai kulttuurihistoriasta. 

Vauva palstan parhain trolli sen kyllä sitten osaa.

Vierailija
211/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin naurattaa nää akateemiset, jotka tohkeissaan puhuu tutkijoitten tuloista. Noh, exäni tienaa sen reilu 20000€/kk ja on ihan insinööri. Itse olen koulutukseltani yo ja tienaan puolet tuosta. Avopuolisoni on koulutukseltaan kirvesmies, tekee ihan muuta duunia ja tienaa käteen tuon 10000€/kk. Että en minä nyt niin kauheasti kuvittelisi sen tutkijan tulojen tästä poikkeavan, että hän pystyisi jotenkin upeampaa elämää viettämään kuin me matalammin koulutetut.

Hah, tutkijan tulothan ovat ihan umpisurkeat. Teen kokopäiväisesti yliopistolla syöpätutkimusta, takana 19 vuotta koulutusta tätä varten ja kolme tutkintoa. Saan palkkaa apurahana bruttona 2500e/kk. Ei sillä hirveästi matkustella. Onneksi mies on ns "oikeissa töissä", ei tästä muuten mitään tulisi.

Vierailija
212/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teille miehille saataisiin taottua päähän useimpien naisten pärjäävän omillaan? Syy miksi nainen utelee johtuu panos-tuotos suhteesta. Naiset punnitsee tarkasti kannataako tietty päivä varata treffailulle vai ei. Ystävällisenä huomautuksena: hankkikaa elämä! Naista odotellessa voisit samalla mennä iltalukioon korottamaan numeroita, käydä verkkoterapeutilla, salilla, harrastuksissa..

Tämänkin viestin voi kiteyttää kahteen sanaan.

tahtoo rahaa

Miksi tämä jankkaaja kuvittelee että naiset ovat rahan perässä. No koska tuo mies tahtoo naisen sänkyyn ja tekemään kotityöt ja maksamaan vähintään puolet yhteisistä kuluista. Koska hän itse haluaa hyötyä naisesta sekä taloudellisesti, nautinnollisesti että ajallisesti (teettää kotityönsä naisella) niin hän olettaa että naisetkin olis

Jankkaaja on trolli. Älkää ruokkiko.

Vierailija
213/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpätutkijana teet arvokasta työtä. Mutta myös tutkijan työssä on huuhaa aloja, joiden tutkimukset on jo aloitettaessa turhia. Toki usein se selviää vasta tutkimuksen edetessä. Älkää ainakaan oletusarvoisesti ajatelko, että jos treffeillä esittäydytään tutkijaksi, olisi kyseessä isot rahat, suuri itsevarmuus tai parempi ihminen jne. 

Vierailija
214/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä pointti tässä harrastuskeskustelussa on? Että elämä on kurjaa jos ei ole varaa harrastaa jääkiekkoa/jalkapalloa? Meillä olisi ehkä varaa, mutta ei ole mahdollisuutta niin aikaanvievään harrastuseen - 4 kertaa viikossa kuskaamiset, usein vielä älyttömiin aikoihin, plus vielä kaikki kisamatkat yms. Ei onnistu koko perheen elämän pyöriminen yhden lapsen harrastuksen ehdoilla, kun on toinenkin lapsi ja vanhemmilla vielä työt, jotka myös vaativat osansa. Meillä kaikilla on myös muuta elämää. Joten lapset joutuvat nyt valitettavasti harrastamaan vähemmän aikaa ja panostusta vieviä harrastuksia, voihan kyynel.

Kyllähän siihen lapseen saa aikaa menemään, jos niin valitsee...

Vierailija
215/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö sen ohjelman rikkaat vs. köyhät, kun vaihdetaan viikoksi asuntoja ja budjettia?

Voisi olla avartavaa tehdä sama esim. yliopistoväen(ei kandit tai huuhaa maisterit) ja amk-tutkinnon suorittaneiden välillä. 

Seuraisi toisen työssä viikon verran, saisi tietää toisen palkan ja näkisi mitä muuta mahdutettu elämään ja vaikka mitä muita tulolähteitä, kuin tuo pelkkä tutkinto antaa ymmärtää. 

Voisi arvostus kasvaa toisen työtä kohtaan. Näkisi, ettei palkkatulo korreloi asumisolojen kanssa (perinnöt, sijoitukset,puoliso vaikuttaa myös, Näkisi miten voikin olla paljon korkeampi palkka alemmin kouluttautuneella tai miten iso valta vaikka yrittäjällä. Tai miltä tuntuu vapaa-aika. Tai miltä tuntuu se, että on useampi kiinnostuksen kohteita elämässä, joihin käyttää ajatustyötä. Tämä voi toki yllättää puolin ja toisin. 

Vierailija
216/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat on sitä ihmisen sisintä, johon pitäisi rakastua? Jos ammatti tai koulutus eivät kuvaa sitä?

Vierailija
217/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska elätän itseni omilla rahoillani. Se on itsestäänselvyys, olen sitten parisuhteessa tai en. Se on osa minuuttani.

Teet kuten haluat. Minä elätän vaimoni ja kolme lastani kokonaan. Se on itsestäänselvyys. Kahdella urheilullisesti lahjakkaalla kympin pojallani ja yhdellä em. tytöllä on oikeus kotikasvatukseen, kotiruokaan ja vanhempien läsnäoloon ja minulla rakastavaan vaimoon ja menestyviin lapsiin.

Vaimo osasi aikoinaan vastata kysymykseen mitä tuot parisuhteeseen.

Vierailija
218/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua niin naurattaa nää akateemiset, jotka tohkeissaan puhuu tutkijoitten tuloista. Noh, exäni tienaa sen reilu 20000€/kk ja on ihan insinööri. Itse olen koulutukseltani yo ja tienaan puolet tuosta. Avopuolisoni on koulutukseltaan kirvesmies, tekee ihan muuta duunia ja tienaa käteen tuon 10000€/kk. Että en minä nyt niin kauheasti kuvittelisi sen tutkijan tulojen tästä poikkeavan, että hän pystyisi jotenkin upeampaa elämää viettämään kuin me matalammin koulutetut.

Hah, tutkijan tulothan ovat ihan umpisurkeat. Teen kokopäiväisesti yliopistolla syöpätutkimusta, takana 19 vuotta koulutusta tätä varten ja kolme tutkintoa. Saan palkkaa apurahana bruttona 2500e/kk. Ei sillä hirveästi matkustella. Onneksi mies on ns "oikeissa töissä", ei tästä muuten mitään tulisi.

Palstaloretutkijan tulot on omassa sfäärissään.

Vierailija
219/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ok. Meillä on kolme lasta, eikä mene edes yhteensä heistä pariadonaa kuussa. Talo ei ole iso ja sekin on jo maksettu. "

Alapeukkuja satelee... Hyvin on uponnut propaganda, et lapset tulee törkeän kalliiksi. En ihmettele, et kolmekymppiset ei halua lapsia, jos käsitys on, et menee tonni kuussa yhteen lapseen, sit en kyllä mäkään olis halunnut tai pystynyt :( 

hyvätuloinen, muttei miljonääri, ja 4 hyvinvoivaa lasta

Vierailija
220/344 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet kuten haluat. Minä elätän vaimoni ja kolme lastani kokonaan. Se on itsestäänselvyys. Kahdella urheilullisesti lahjakkaalla kympin pojallani ja yhdellä em. tytöllä on oikeus kotikasvatukseen, kotiruokaan ja vanhempien läsnäoloon ja minulla rakastavaan vaimoon ja menestyviin lapsiin.

Vaimo osasi aikoinaan vastata kysymykseen mitä tuot parisuhteeseen.

En ymmärrä, miten kukaan voi luvata toiselle superlahjakkaita lapsia. Voit olla itse vaikka maailman fiksuin, ja silti saan vammaisen lapsen. Takeita ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän