Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen mitä ajattelet jos mies jättää deittiprofiilissa mainitsematta nämä asiat?

Vierailija
08.02.2024 |

Mitä siis ajattelet jos mies ei ilmoita profiilissaan koulutustasoa tai sitä mitä työtä mies tekee? Kysytkö aina miehiltä mitä työtä se tekee ja mitä kouluja se on suorittanut jos se ei ilmoita profiilissaan niitä?

Itse en halua ilmoittaa niitä koska en halua että rahaa tai työelämän titteliä sotketaan rakkauteen millään tapaa.

T:mies

Kommentit (344)

Vierailija
241/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin.

Tuosta oli naisprofessorin tekemä tutkimus, jonka olen linkannut palstalle useita kertoja.

Siinä todettiin, että jokaisella naisella on rima joka perustuu ulkonäköön, rahaan ja asemaan. Se on jokaisella naisella eri korkeudella. Jollekin riittää että mies on 170cm, jossain kunniallisessa työssä ja maksaa omat laskunsa. Toinen vaatii enemmän. Käytännössä vaatimustaso perustuu naisen käsitykseen omasta fyysisestä viehättävyydestään ja "mies verrattuna naiseen"-tekijään, eli mies ei saa alittaa naista miehisissä vetovoimatekijöissä (pituus, raha ja asema, jne).

Tutkimuksessa havaittiin, että jos mies ei ylitä rimaa, pinnalliset seikat eivät kompensoi puuttuvaa ulkonäköä, rahaa tai asemaa. Toisin päin oli todennäköisempää, eli luonteen puutteita katsottiin tietyissä rajoissa läpi sormien, jos mies oli komea tai varakas.

Jos molemmat miehet ylittävät riman, komeampi ja rikkaampi lähtee huomattavalta etumatkalta. Rumempi ja köyhempi omaa mahdollisuuksia vain jos kilpakumppani on luonteeltaan täysi törppö, tai jos rumempi ja köyhempi on aivan poikkeuksellisen karismaattinen ja fiksu. Ja kuten todettua, nainen ei tunne ihastuvaansa komeuteen tai rahaan ja statukseen, vaan ne toimivat halo-efekteinä, eli saavat miehen vaikuttamaan luonteeltaan miehekkäämmältä ja mielenkiintoisemmalta.

Vierailija
242/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin.

Tuosta oli naisprofessorin tekemä tutkimus, jonka olen linkannut palstalle useita kertoja.

Siinä todettiin, että jokaisella naisella on rima joka perustuu ulkonäköön, rahaan ja asemaan. Se on jokaisella naisella eri korkeudella. Jollekin riittää että mies on 170cm, jossain kunniallisessa työssä ja maksaa omat laskunsa. Toinen vaatii enemmän. Käytännössä vaatimustaso perustuu naisen käsitykseen omasta fyysisestä viehättävyydestään ja "mies verrattuna naiseen"-tekijään, eli mies ei saa alittaa naista miehisissä vetovoimatekijöissä (pituus, raha ja asema, jne).

Tutkimuksessa havaittiin, että jos mies ei ylitä rimaa, pinnalliset seikat eivät kompensoi puuttuvaa ulkonäköä, rahaa tai asemaa. Toisin päin oli todennäköisempää, eli luonteen puutteita katsottiin tietyissä rajoissa läpi sormien, jos mies oli komea tai varakas.

Jos molemmat miehet ylittävät riman, komeampi ja ri

Mikä tutkimus oli kyseessä ja missä maassa se oli tehty? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin.

Jos molemmat miehet ylittävät riman, komeampi ja ri

Eli lopulta kuitenkin vetovoima ja fiksuus ratkaisee asian. Vaikuttaa siis siltä, että jos saatavilla on vain epäkiinnostavia miehiä ja heistä on pakko valita, tehdään valinta joidenkin mainitsemiesi ominaisuusien perusteella. Mutta sitten jo on mahdollisuus saada kiinnostava mies, tämä kiilaa kaikkien edelle. Näinhän tuo menee, eikä tässä ole mitään uutta. Koska Suomessa ihmisten ei ole pakko valita ketään eikä ole pakko painottaa jotain tiettyjä ominaisuuksia, täällä pystyy etsimään miestä, johon tuntee vetoa ja joka on fiksu. Eti asia sitten ne, jotka eivät koskaan löydä mieleistä - heidän on sitten tyydyttävä painottamaan muita tekijöitä.

Vierailija
244/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.

Eli olet miehen rahojen perään?

En, vaan en halua miestä joka on mun rahojen perään. Suomessa on niin kallista elää, että molempien on käytössä töissä jotta säällinen elintaso on turvattu. 

Vierailija
245/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan noita tilastoja lukea halutessaan miten päin vain.

Siis että jos sinkkunaiset on käytännössä varakkaampia kuin sinkkumiehet, niin silloinhan miehet on automaattisesti naisen rahojen perässä, jos edes yrittävät vapaata naista. 

Jotta eivät moiseen alentuisi, niin niiden pitää yrittää iskeä pienempituloinen varattu nainen, joita on selvästi enemmän.

Vierailija
246/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, kertoo kun ehtii. En kerro omaanikaan.    Jos kertoo, niin skippaan tohtorit/yms snobit.   Samoin golf/vene/autot ja metsästys tuottaa automaattisesti hylkäyksen 

Toinen porukka, jolla ei ole mitään jakoa on ne, jotka etsii puuttuvaa palaa/sitä jotain/joka tekee elämästä täydellistä.   Sori vaan, ei ole mun vallassa, enkä ole mikään puuttuva pala. 

Vierailija
247/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Asia ei ole yksiselitteisesti näin.

On tutkittua, että naiset keskimäärin arvioivat miehen komeammaksi, kun tämä on korkeammassa asemassa. Vaikutus oli suuri jo tasolla hoitaja->kirurgi, pankin asiakaspalvelija>investointipankkiiri, jne. Minä tunnen parikymppisiä naisia, jotka pitävät Till Lindemannia, Pate Mustajärveä, ym julkkiksia komeina. Sattumaa ei ole, etteivät samat naiset pidä eläkeikäisiä postinkantajia tai hitsareita komeina.

Varallisuus tarkoittaa mahdollisuutta järjestää paremmat puitteet. Kyllä se vain on niin, että vimpan päälle sisustettu kattoasunto merinäköalalla saa naisen tunnelman heti paremmaksi kuin lähiöasunto likaisenharmailla pinnoilla. Sekin on tutkittua, että vaikutelmaan toisesta ihmisestä vaikuttaa yli 50% oma tunnetila, ja alle 50% se toinen ihminen.

Statusasema tarkoittaa sitä, että muut ihmiset suhtautuvat mieheen eri tavalla. Tämäkin on tutkittua. Naisille suuri vetovoimatekijä on miehen asema yhteisössä. Korkean statuksen miehen tarinoita kuunnellaan, ja tämän lähipiiriin halutaan koska se tuo itselle etuja. Ja tämä on se mies jonka nainen porukassa huomaa, mies joka nousee muiden miesten yläpuolelle, johtava uros.

Itselläni ei ole statusasemaa, eikä suurta varallisuuttakaan, mutta työsuhdeasunto on aivan paraatipaikalta ja merinäköalalla. Voin sanoa omasta kokemuksesta että jo se on auttanut naisseuran saamisessa todella dramaattisesti."

Mun serkku esiintyy OF:ssä miehenä miehille. Promoaa itseään Alaston Suomessa ja välillä Twitchissä. Kerta oot noin kateellinen tienaaville miehille, toista perässä! 

Vierailija
248/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seurustella tietyissä ammateissa olevien miesten kanssa. 

Niillä on niin paljon päätäntä valtaa. 

Vierailija
249/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi seurustella kokin kanssa, kun se voisi arvostella mun tekemiä ruokia. 

Vierailija
250/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seurustella merimiesten kanssa. Ne on paljon poissa kotoa ja lisäksi mistä minä tiedän onko sitten muita naisia, kun ei nähdä. 

Vierailija
251/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä varmaan kuitenkin kysyisin, että mitä työtä se tekee. Koulutuksella ei ole merkitystä, mutta työttömän kanssa en alkaisi olemaan.

Ei sen sitä tarvitse merkitä. Itse en ainakaan alkaisi elättämään luuseria

-eri - 

Vierailija
252/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että mulle huomautellaan kotona sääntöjen noudattamisesta joten siksi en seurustele tiettyjen ammattiryhmien kanssa. 

Vierailija
253/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, jos mies ei haluaisi kertoa koulutustaan ja työtään. Yhtä lailla ihmettelisin, jos mies ei haluaisi tietää naisen koulutusta ja työtä. On siinä hieman eroa, onko nainen tyhjätasku postinjakaja peruskoulupohjalta vai tohtoriksi väitellyt toimitusjohtaja parin miljoonan omaisuudella.

Vierailija
254/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua seurustella merimiesten kanssa. Ne on paljon poissa kotoa ja lisäksi mistä minä tiedän onko sitten muita naisia, kun ei nähdä. 

Joskus joku sanoi, että niillä voi olla laivalla työkaverin kanssa jotain. Ei tietenkään kaikilla, mutta osalla enkä pysty luottamaan. 

Vierailija
255/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Joskus olen matchannyt miehen kanssa, joka on kertonut profiilissaan, että työn takia ei voi olla kasvokuvaa profiilissa. Mä olen luullut, että henkilö on ollut esim. Poliisi, mutta sitten paljastunut, että hän on "vain" ammattikoulun opettaja, siis ihan tavallinen ammatti. Miten se on este kasvokuvan laittamiselle? Kyseessä kuitenkin oli nelikymppinen mies, joten tuskin ne nuoret opiskelijat hänen profiiliaan edes bongaa

Vain opettaja ?

Opettaja on pidemmälle kouluttautunut, kuin poliisi

Vierailija
256/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kiinnostaa mitä mies tekee. Olen hyvätuloinen ja haluan kumppanin jonka kanssa olen taloudellisesti riittävän tasapuolinen. Oman tuloistani olisi hyvin vaikea löytää mutta toivottavaa olisi että pystyisi kustantamaan ainakin suurimman osan omista menoistaan jos jos mukaani jonnekin menoihin lähtisi. Ja siis että pystyisi ylipäätään lähtemään. Ei olisi mukavaa maksaa aina toisenkin menoja kokonaan. 

Vierailija
257/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa ihan siksi, että lähtökohtaisesti vaikea kuvitella toimivaa arkea ihmisen kanssa, jonka koulutustaso ja taloustilanne poikkeaa huomattavasti omasta. Kuinka hyvin amk:ssa opiskellut ymmärtää tutkijan arkea? Jos toisen tulot ovat pari tonnia kuussa ja toisen kymppitonnin, niin miten tuossa tilanteessa sovitellaan hankinnat? 

Paneskella nyt voi kertaluonteisesti huvikseen sellaistakin, jonka kanssa ei ole mitään yhteistä, mutta vaikea ajatella pidemmän päälle toimivaa yhteiseloa täysin eri maailmassa elävän kanssa. 

Siinä se tuli, nainen haluaa miehen joka tienaa vähintään saman verramitä nainen itse tienaa. Miten se tutkijan arki eroaa muiden arjesta?

Väität siis että ihmisen koulutustaso tai työ kertoo sen millaista arkea se elää? 

Tietysti kertoo. Jo pelkästään lukion ja peruskoulun käyneiden välillä on suuri ero yleissivistyksen määrässä. 

Vierailija
258/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lopulta kuitenkin vetovoima ja fiksuus ratkaisee asian. Vaikuttaa siis siltä, että jos saatavilla on vain epäkiinnostavia miehiä ja heistä on pakko valita, tehdään valinta joidenkin mainitsemiesi ominaisuusien perusteella.

Luit tuon vähän väärin: ulkonäkö, varakkuus ja status on ne ykköskriteerit, jolla kaunis nainen karsii pois heti ne, joilla ei noita ole. Sitten niistä tarjolla olevista kaunis nainen valitsee sen, jonka kanssa synkkaa parhaiten.

Sanotaan nyt vaikka, että miehen vetovoima tulee 80% noista kolmesta asiasta ja loput 20% on sitä luonteiden yhteensopivuutta ym. Muutenhan kauniilla naisilla ei olisi yleensä sellaisia miehiä, vaan usein myös rumia, köyhiä ja matalan statuksen miehiä.

Ja toisinpäin, ei sellainen mies yleensä edes katso muiden kuin kauniiden naisten suuntaan parisuhdetta etsiessä. 

Vierailija
259/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan naista ei kiinnosta vetää kivirekeä nimeltä "työtön mies". 

Koska kaikki saa töitä kun vaan hakee? Ja jos on työtön, ei tee mitään?

Jos ei töitä saa niin sitten suurella todennäköisyydellä ihmisessä on jotain vikaa. Joko menneisyyden valinnoissa, terveydentilassa tai kyvykkyyden puolella.

Ihminen, joka jatkuvasti päivittää osaamistaan, on älykäs, kiinnostunut kehittämään itseään ja on terve, on haluttu työntekijä. 

Vierailija
260/344 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti miehet haluavat noita kaakeloituja paskahuusseja sun muita kesämökkiviritelmiä siinä missä naisetkin, moni enemmän.

Äläs nyt yritä hämmentää sekoittamalla mökki ja kaakeloitu paskahuussi.

Mies voisi asua siellä mökillä. Nainen vaatii sen kaakeloidun paskahuussin. Mies joutuu maksamaan molemmat.

Tässäkin ketjussa on miehet kertoneet, että heitä ei kiinnosta naisen koulutus, ammatti eikä tulotaso vaan pieni perse ja kauneus. Mitäs sitten valitatte, kun valitsette naisen, jolla on kykyä maksaa elämisestään mitään.

Kuka on valittanut?

Naiset jos joutuvat maksajaksi.

Täällähän on jatkuvasti miehiä huutelemassa että naiset tulevat kalliiksi ja ovat mukamas rahan perässä. Jos itse valitsee sen pienituloisen tiukkapepun niin sitten ei auta valittaa. Ehkä kannattaisi kiinnittää parinvalinnassa huomiota muihinkin asioihin kuin vain siihen ulkonäköön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi