Jos saisit valita minkä vain turhamaisen kalliin asian itsellesi lahjaksi, mitä toivoisit?
Jos saisit valita jonkun yhden kalliin asian itsellesi lahjaksi, mitä toivoisit? Sen pitää olla joku konkreettinen yksittäinen asia, joka tuottaa sinulle paljon iloa. Ei mitään käytännöllistä, joka on valmiiksi ostoslistallasi (siis ei mitään vessapaperia loppuelämän tarpeiksi). Jotain sellaista, jota et raaskisi itsellesi hankkia, vaikka olisi varaakin, mutta josta salaa haaveilet. Ja jotain konkreettista, eli ei tällä kertaa maailmanrauhaa, kynttiläillallista eikä lahjakortteja.
Hintatason jätän nyt auki, mutta asian pitäisi olla sellainen mikä et koe edulliseksi.
Kommentit (99)
70-luvun Porsche 991 Carrera 4S. Löysin joskus Nettiautosta ja hinta oli muistaakseni 30.000€. Etelämantereeen risteily olisi myös kiva, hinta noin 20.000€/pariskunta. Uusi telkkari ja stereot kaiuttimineen olisi myös kiva, hinta noin 5.000€.
Koska tuskin saan mitään noista keneltälään lahjaksi, ostan ne sitten itselleni, kunhan aika ja taloudellinen tilanne on sopiva. Vuosikymmenen sisään kuitenkin.
En haaveile mistään ylellisyystuotteista, jos sellaiseksi ei lasketa minun mitoillani hyvästä villakankaasta tehtyä loppuelämän jakkupukua ja ulsteria.
Kaikki mahdolliset palvelut kosmetologilta :) Siis kasvohoito, jalkahoito, ne tuotteet ja vielä sokerointi.
En ole materialisti mutta voisin huolia kunnon rannekellon, sellaisen army tyylisen "selviytyjä" luonteisen kellon mikä pitää sisällään kaiken.
Että maapallo vaihtaisi pyörimissuuntaa.
Vierailija kirjoitti:
En haaveile mistään ylellisyystuotteista, jos sellaiseksi ei lasketa minun mitoillani hyvästä villakankaasta tehtyä loppuelämän jakkupukua ja ulsteria.
Kyllähän tuo lasketaan. Itse tykkäisin, jos villakankaan kudoksen saisi vielä itse suunnitella.
50 metrin teräksinen uima-allasrakennus kauniilla paikalla.
Otan mielelläni vastaan lahjoituksia.
Mulla on kaikkea ihan riittävästi enkä tarvitse mitään erityistä, jos jotain olisi ase ohimolla pakko valita niin ehkä joku koru.
Mä en toivo oikein mitään. Ellei sellaiseksi lasketa kakkosasuntoa tietystä paikasta.
Vierailija kirjoitti:
50 metrin teräksinen uima-allasrakennus kauniilla paikalla.
Otan mielelläni vastaan lahjoituksia.
Tarkennus viestiin kauniilla paikalla olevassa rakennuksessa oleva 50 metrin teräksinen uima-allas. :D
kirjoittaja
Miekka. Olen nuoresta lähtien haaveillut pitkämiekasta mutta ei ole koskaan ollut varaa moiseen.
Haaveilen pitsihuvilasta johon ei todellakaan tule olemaan varaa, onneksi saan unelmoida.
Kasvojen ja silmäluomien kohotus, kaulan "helttojen" poisto. Samoin nenä- ja leukaleikkaus. Hiusrajan siirto. Korvien pienennys.
Eli kaula ja pää kokonaan uusiksi! 😆😂
70-luvun Porsche 991 Carrera 4S. Löysin joskus Nettiautosta ja hinta oli muistaakseni 30.000€. Etelämantereeen risteily olisi myös kiva, hinta noin 20.000€/pariskunta. Uusi telkkari ja stereot kaiuttimineen olisi myös kiva, hinta noin 5.000€.
Koska tuskin saan mitään noista keneltälään lahjaksi, ostan ne sitten itselleni, kunhan aika ja taloudellinen tilanne on sopiva. Vuosikymmenen sisään kuitenkin.