Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa tuollainen pahoinpitely, josta tulee loppuiän vamma. Pieni vauva. Linkki

Vierailija
07.02.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010210175.html

Muutaman viikon vanha vauva sai vanhempienaa toimesta aivovamman. 

Ihan järkyttävää. Vakavista pahoinpitelyistä ja tap pamisista pitäisi tulla oikeita elinkautisia. 

Jos uhri kärsii loppuiän, pitää syyllisenkin olla loppuiän vankilassa. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollainen ylipäätään johtuu. Vielä kun kumpikaan vanhemmista ei myönnä heissä olleen syytä. Oliko vaivan äiti psykoosissa tms?

Vierailija
2/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sellainen pitäisi tutkia, että voisiko vauvoille antaa jonkin määrän jotain unilääkettä, jotta nukkuisivat levollisemmin ja vanhemmat saa levätä yöllä. 

Jotkut vauvat herättelee tunnin välein monta kuukautta. Siinä sitten jollain pinna palaa ja tapahtuu kauheita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, miksi miehen lapsenhoitotoimia oli videolla sairaalan valvontakamerasta tallennettuna. 

Oliko tämä pari jo epäilyksen alla, että jotain voi sattua. Esim huumeet tms?

Vierailija
4/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta ei ainakaan ollut yleisesti pielessä, kun kuvien mukaan asunnossa oli huippusiistiä. 

Vierailija
5/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pudonnut 5 viikkoisena hoitopöydältä eli "vähän" ylempää kuin sitteri (ehkä noin 1,3 metristä). Enkä saanut mitään aivovammaa tai muutenkaan ole mitenkään keskivertoa tyhmempi olento. Paskaa taitava puhua. Vauvan on tarvinnut pudota tosi ylhältä tai kolhaista päänsä lujaa johonkin.

Vierailija
6/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle, mikä saa ihmisen tekemään tuollaista vauvalleen? Ja molemmat.mat vanhemmat vielä keskenään samaa mieltä. 

Mikä ihme voi olla syynä. En ylipäätään ymmärrä väkivaltaa. En ymmärrä Vallilan tapahtumiakaan. 

Voiko joku selittää, kun en tajua. 

Vierailija
7/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tajuan, että äiti saattaa olla jossain masennuspsykoosissa tap paessaan vauvansa. 

Mutta en ymmärrä tuollaista kiduttamista. Mikä siinä on ideana. 

Vierailija
8/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sellainen pitäisi tutkia, että voisiko vauvoille antaa jonkin määrän jotain unilääkettä, jotta nukkuisivat levollisemmin ja vanhemmat saa levätä yöllä. 

Jotkut vauvat herättelee tunnin välein monta kuukautta. Siinä sitten jollain pinna palaa ja tapahtuu kauheita. 

Vanhemmat voivat vuorotella valvomisen kanssa. Sellaisten ihmisten, jotka haluaa antaa UNILÄÄKETTÄ vauvalle, jotta itse voisi nukkua, ei pidä ikinä tehdä lapsia! Kukkuu mitä paskaa ehdotellaan edes.

Vierailija
9/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänhallinta ei ainakaan ollut yleisesti pielessä, kun kuvien mukaan asunnossa oli huippusiistiä. 

Näyttää köyhien kodilta. Varmaan rahapulaa. Toinen vanhempi nukkunut sohvalla. Parisuhdeongelmia? Alkoholiongelmia?

Vierailija
10/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee elinkautinen. Tai niuvanniemeen suljetulle osastolle mistä ei pääse heti pois.

Vierailija
11/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat voivat vuorotella valvomisen kanssa. Sellaisten ihmisten, jotka haluaa antaa UNILÄÄKETTÄ vauvalle, jotta itse voisi nukkua, ei pidä ikinä tehdä lapsia! Kukkuu mitä paskaa ehdotellaan edes.

Minä ehdotin unilääkkeen tutkimista, että sopiiko vauvoille. (En kokeilemista, vaan ensin tieteellsitä tutkimista.)

Mun vauvat nukkui hyvin. En olisi tarvinnut unilääkettä. 

Ei puolison kanssa voi yövalvomisessa vuorotella, jos puoliso käy töissä. 

Kaverini sekosi (psykoosi) toisen lapsen synnyttyä ihan siksi, että joutui heräilemään tiuhaan. Meni tosiaan ihan hulluksi. Sai lääkärin apua ja toipui. 

Vierailija
12/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tajuan, että äiti saattaa olla jossain masennuspsykoosissa tap paessaan vauvansa. 

Mutta en ymmärrä tuollaista kiduttamista. Mikä siinä on ideana. 

Voisiko olla, että on väkivaltaan taipuvainen ihminen ja sitten käyttänyt liikaa voimaa. Menettänyt hermot. Kyllähän sitä aikuisetkin mätkii toisiltaan kasvoluut murskaksi jne. Ihminen on lopulta aika hauras. Varsinkin tuollaiset linnunluiset melkein keskoset pienet. Niin surullinen tapaus. 

Vierailija
13/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se, jonka kaverilla diagnosoitiin elämänsä eka ja toistaiseksi ainoa psykoosi toisen lapsen synnyttyä 25 vuotta sitten. 

Syynä siis liika heräily öisin. Puoliso ei suostunut öisin heräämään lasta hoitamaan, kun kävi töissä. Hän omistaa tuotantolaitoksen eikä voi noin vaan olla pois. 

Vierailija
14/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pudonnut 5 viikkoisena hoitopöydältä eli "vähän" ylempää kuin sitteri (ehkä noin 1,3 metristä). Enkä saanut mitään aivovammaa tai muutenkaan ole mitenkään keskivertoa tyhmempi olento. Paskaa taitava puhua. Vauvan on tarvinnut pudota tosi ylhältä tai kolhaista päänsä lujaa johonkin.

Sinähän tiedätkin tämän tapauksen paremmin kuin rikospoliisit. Onnea. Ja kyllä sinun putoamisesi näkyy.

Vierailija
15/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi jotkut vielä silpovat terveen tyttövauvansa.

Ja osa poikavauvansa.

Sikamaista

Vierailija
16/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sairas emakko pitäisi hakata siellä linnassa puolikuoliaaksi ja sama kohtelu sille äijälle myös!

Vierailija
17/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi jotkut vielä silpovat terveen tyttövauvansa.

Ja osa poikavauvansa.

Sikamaista

Jos tarkoitat ym pärileikkausta, niin toki vastustan sitä, mutta heidän vanhempansa sentään luulevat tekevänsä vauvalleen hyvää. 

Joissain kulttjureissa näet kukaan ei huoli ym pärileikkaamatonta vaimoksi. 

Vierailija
18/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas 10kk vauva sai kalloon murtuman kun kaatui (käveli jo itse). Että ei se aina tarvitse olla korkea pudotus kun oikeassa kulmassa kopsahtaa. Toki vietiin heti lääkäriin ja autommattinen lasu tuli. Sen nyt sai puhelimessa selvitettyä.

Vierailija
19/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle, mikä saa ihmisen tekemään tuollaista vauvalleen? Ja molemmat.mat vanhemmat vielä keskenään samaa mieltä. 

Mikä ihme voi olla syynä. En ylipäätään ymmärrä väkivaltaa. En ymmärrä Vallilan tapahtumiakaan. 

Vakava persoonallisuushäiriö: sosiopatia/psykopatia. On olemassa oikeasti pahoja ihmisiä jotka eivät tunne minkäänlaista empatiaa, eivät edes vauvaa kohtaan

Valitettavasti :(

Vierailija
20/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakavat persoonallisuushäiriöt, usein lisänä alkoholi/päihdeongelma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän