Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa tuollainen pahoinpitely, josta tulee loppuiän vamma. Pieni vauva. Linkki

Vierailija
07.02.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010210175.html

Muutaman viikon vanha vauva sai vanhempienaa toimesta aivovamman. 

Ihan järkyttävää. Vakavista pahoinpitelyistä ja tap pamisista pitäisi tulla oikeita elinkautisia. 

Jos uhri kärsii loppuiän, pitää syyllisenkin olla loppuiän vankilassa. 

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon pudonnut 5 viikkoisena hoitopöydältä eli "vähän" ylempää kuin sitteri (ehkä noin 1,3 metristä). Enkä saanut mitään aivovammaa tai muutenkaan ole mitenkään keskivertoa tyhmempi olento. Paskaa taitava puhua. Vauvan on tarvinnut pudota tosi ylhältä tai kolhaista päänsä lujaa johonkin.

Sinähän tiedätkin tämän tapauksen paremmin kuin rikospoliisit. Onnea. Ja kyllä sinun putoamisesi näkyy.

Tekijäkö siellä vaiko kenties joku tekijän omaisista? Harmi että Suomessa ei ole sadisteille vauvankiduttajille kuolemantuomiota

Vierailija
22/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä :'(

Miten joku voi tehdä vauvalle pahaa???

Kaikille ei todellakaan pitäis suoda oikeutta lisääntyä!!!!!!!!!!!!!!!   :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sellainen pitäisi tutkia, että voisiko vauvoille antaa jonkin määrän jotain unilääkettä, jotta nukkuisivat levollisemmin ja vanhemmat saa levätä yöllä. 

Jotkut vauvat herättelee tunnin välein monta kuukautta. Siinä sitten jollain pinna palaa ja tapahtuu kauheita. 

Ohid: Unilääke voisi jopa olla sille lapselle eduksi. Koliikin syytä ei tiedetä. Jotkin tutkimukset sanoo, ettei se ole vatsakipuja. 

Onhan se kauheaa, jos vauva voi niin huonosti (ehkä henkisesti), että joutuu tuon tuosta huutamaan pitkät ajat. 

Ei voi tehdä sille lapsillekaan hyvää. 

Vierailija
24/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sairaat paskiaiset pitäisi tehdä pysyvästi lisääntymiskyvyttömiksi jotta eivät tuhoaisi enää kenenkään viattoman elämää! Kannatan todellakin pakkosterilisaatiota kaikille väkivaltarikollisille

Vierailija
25/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin sellainen pitäisi tutkia, että voisiko vauvoille antaa jonkin määrän jotain unilääkettä, jotta nukkuisivat levollisemmin ja vanhemmat saa levätä yöllä. 

Jotkut vauvat herättelee tunnin välein monta kuukautta. Siinä sitten jollain pinna palaa ja tapahtuu kauheita. 

Vanhemmat voivat vuorotella valvomisen kanssa. Sellaisten ihmisten, jotka haluaa antaa UNILÄÄKETTÄ vauvalle, jotta itse voisi nukkua, ei pidä ikinä tehdä lapsia! Kukkuu mitä paskaa ehdotellaan edes.

Minä ehdotin unilääkkeen tutkimista, että sopiiko vauvoille. (En kokeilemista, vaan ensin tieteellsitä tutkimista.)

Mun vauvat nukkui hyvin. En olisi tarvinnut unilääkettä. 

Ei puolison kanssa voi yövalvomisessa vuorotella, jos puoliso käy töissä. 

Kaverini sekosi (psykoosi) t

Höpö höpö, mun kolme vauvaa ei nukkunu kunnolla ennen kuin täyttivät kolme vuotta. Jos ei pysty sen aikaa olemaan vauvan/lapsen kanssa huonosti nukkuen niin sitten kannattaa jättää tekemättä. Ja joo mun mies nukkui koko ajan toisessa huoneessa koska oli vastuullisessa töissä. Minä kävin töissä myös ja valvoin öisin todella paljon. Se pitää vaan kestää.

Täysi ei millekään lääkkeille. Hullujahan noi on olleet.

Vierailija
26/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan vatsa on niin pieni, että sinne ei mahdu kerralla isoa määrää maitoa. Siksi pitää herätä syömään, ennen kuin verensokeri laskee vaarallisen alas, voimat loppuvat ja uhkaa kuivuminen ja tajuttomuus. Ihmisen poikanen syntyy erittäin avuttomana koska aivot ovat kehittyneet niin suuriksi että vauva pitää tuupata kohdusta ulos siinä kohtaa kun pää vielä mahtuu syntymään. Vauva kaipaa pitkään kokoaikaista huolenpitoa. Hänet pitää pitää lämpimänä ja ruokittuna vanhemman toimesta, oma elimistö ei siihen ole valmis vaan pelkkä suoliston, keuhkojen, hermoston ja aistien käyttöönotto vie kaiken ensiviikkoina ja -kuukausina. Vauva joutuu aika kylmiltään turvallisesta sikiöpussista maailmaan, missä äidin sydänäänet eivät ole enää se tuttu ja turvallinen rytmi. On valoa, ääntä, kylmä ja nälkä.

Aikuinen pystyy hillitsemään itsensä, vauvan kehittyvät aivot eivät tee kiusaa tahallaan. 

Vierailija
27/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos uhri kärsii loppuiän, pitää syyllisenkin olla loppuiän vankilassa."

Ja mieluiten pakkotyössä, jos nollasi jäkikasvunsa mahdollisuuden tienata elantonsa.

Vierailija
28/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle toki kolhuja sattuu, mutta usein selitys, että putosi hoitopöydältä.

Mieluummin turha lasu kuin ei tutkita. Tässä ajassa tapahtuu paljon pahaa, varsinkin niille, jotka eivät voi puolustautua. Lapsen vieminen lääkäriin kolhun jälkeen on sinänsä hyvä asia. Mutta ei poista tahallisuutta.

Vierailija
29/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, miksi miehen lapsenhoitotoimia oli videolla sairaalan valvontakamerasta tallennettuna. 

Oliko tämä pari jo epäilyksen alla, että jotain voi sattua. Esim huumeet tms?

Isä varmaan ollut synnytyksessä mukana tai käyttänyt vauvaa sairaalassa. 

Sairaalassa on valvontakamerat ja poliisi saa materiaalin käyttöön, jos epäilys rikoksesta. 

Vierailija
30/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne poliisit voi lopettaa tuon kuten muutkin eläimet. Minkä takia ihmiset laitetaan eri asemaan. Eläimiä tulee suojella, ei ihmisiä.

Vierailija
31/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas 10kk vauva sai kalloon murtuman kun kaatui (käveli jo itse). Että ei se aina tarvitse olla korkea pudotus kun oikeassa kulmassa kopsahtaa. Toki vietiin heti lääkäriin ja autommattinen lasu tuli. Sen nyt sai puhelimessa selvitettyä.

Puhelimessa? Ei hyvänen aika. Kyllä se olis minusta vaatinut perhetilanteen seurantaa pidempään. Vaikka itse tiedät, miten vamma syntyi, niin mistä lastensuojeluviranomaiset sen voi tietää? Ei tämmösiä voi puhelinkeskustelun varaan jättää! 

Tuskin joku Tarkki tai nämä Joensuun sankarit sanoivat, että pieksin lapseni ja siitähän se johtui. 

Vierailija
32/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttaisi äitejä ja isiä ennaltaehkäisemään näitä kauheita tilanteita itse? Ei tee lapsia jos ei olekaan valmis siihen. Jos ahdistaa, turhauttaa, olisiko joku vihkoinen tai opas. Alkoholi, aineet, stressi, muu? Jos lapsi itkee pitää tarkistaa onko refluksi, koliikki, korvatulehdus, vitamiinin puutos tms.

Vierailija
33/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä??? Mua ihmetyttää jo jenkkien tapa syöttää koirille ja kissoille rauhoittavia kaikenlaisiin käytösongelmiin. Mutta vauvoille unilääkettä on varmaan jopa jenkeille vähän liikaa.

Vierailija
34/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä??? Mua ihmetyttää jo jenkkien tapa syöttää koirille ja kissoille rauhoittavia kaikenlaisiin käytösongelmiin. Mutta vauvoille unilääkettä on varmaan jopa jenkeille vähän liikaa.

Jaa, että kärsiminen on parempi. 

Vierailija
35/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sairas emakko pitäisi hakata siellä linnassa puolikuoliaaksi ja sama kohtelu sille äijälle myös!

Enpä tiedä. Mieluummin ihan kokonaan kuoliaaksi.

Vierailija
36/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänhallinta ei ainakaan ollut yleisesti pielessä, kun kuvien mukaan asunnossa oli huippusiistiä. 

Tiedoksi siskoni ja sen miehen asunto oli aina supersiisti vaikka molemmat veti huumeita aivan sikana. Ilmeisesti aineen vaikutuksen aikana tuli hirveä siivousvimma. Muulla en voi tätä selittää.

Vierailija
37/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuollaista aiheuttaa? Miksi tehdä lapsia sitten?

Psykopaatteja varmaankin ovat, mutta silti syy pitää olla, sillä toki tietävät jäävänsä kiinni. 

Vierailija
38/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas ka mies sulla. Mutta koita kestää, oma valintasi.

Mulla olisi ollut uus mies jo ekan jälkeen jos mies ei valvo 50/50.

Vierailija
39/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatteja ja siihen päälle huu meet tai jokin autismi. 

Vierailija
40/42 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla ihan terve?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän