Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selänne ärsyttää niin paljon, että äänestän periaatteesta nyt Haavistoa

Vierailija
07.02.2024 |

Inhoan Selännettä ja hänen mölöytyksiään, pidän häntä tosi yksinkertaisena tyyppinä. Nyt ärsyttää tuo ikäeromöläytys niin paljon, että ihan vaan sen takia äänestä Haavistoa. Olin vielä eilen kahden vaiheilla, kun Stubb ja Haavisto kumpikin olisivat varmaan ihan ok presidenttejä. Mutta jos tuo marsun älykkyysosamäärällä varustettu, palvottu lätkäjäbä tukee kerran Stubbia, niin mun ääni menee Haavistolle.

Kommentit (418)

Vierailija
361/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin numerohan on kyljellään äärettömyys.

Stubb - ääretöntä ylimielisyyttä ja tyhmyyttä! 

Yrjöttävä tekijä. 

Vierailija
362/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksaako se muka niille muijille, et on hiljaa? Kuvittelis, et ois ees jotain juoruja jos oikeesti noita pettämisjuttuja ois tapahtunut. Lisäksi varmaan aika kallista. Teemun biletys maksaa aina viisi- kuusinumeroisia summia.

Kuka hiivatti on mennyt poistamaan Kuka julkkis on yrittänyt iskeä tai iskenyt sinut? -ketjun??? Se oli vielä loppusyksystä paikoillaan. Google-haku muistaa yhä ja antaa Selänteelle lukuisia osumia, mutta itse ketju on haihtunut eetteriin. Oli varmaan useimmin mainittuja heppuja Selänne siinä ketjussa. :D

Pirun uskottavaa lähdeaineistoa olis ollutkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuuluisa kuva on otettu 2v tapaamisen jälkeen. Antonio on siinä niin nuoren näköinen että kuva poistettiin välillä Redditistä kun ajteltiin että se on AI:n tekemä.

30v saa mun puolesta olla vaikka 80v kanssa mutta aikuinen ei teinin kanssa. 21vuotiaalla ja 15 vuotiaalla on 6v ikäeroa mutta sellainen suhde ei ole lähtökohtaisesti OK. Miten tämä voi olla niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
364/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako se muka niille muijille, et on hiljaa? Kuvittelis, et ois ees jotain juoruja jos oikeesti noita pettämisjuttuja ois tapahtunut. Lisäksi varmaan aika kallista. Teemun biletys maksaa aina viisi- kuusinumeroisia summia.

Kyllä niistä olisi lehdissä juttuja, jos ne paikkaansa pitäisi. Aivan varmaan. Hörkkö siellä epätoivoisesti hiipii pitkin puskia, että saisi jotain jutun juurta. Sitten sieltä veneen kannen alta kömpiikin vaan Sirpa. Voi mikä pettymys.

Vierailija
365/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrjöttävä tekijä. 

Stubb pelaa LEGENDAARISELLA kasilla, eli Selänteen numerolla. 

YLIVOIMAINEN voitto.

Vierailija
366/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hiivatti on mennyt poistamaan Kuka julkkis on yrittänyt iskeä tai iskenyt sinut? -ketjun??? Se oli vielä loppusyksystä paikoillaan. Google-haku muistaa yhä ja antaa Selänteelle lukuisia osumia, mutta itse ketju on haihtunut eetteriin. Oli varmaan useimmin mainittuja heppuja Selänne siinä ketjussa. :D

Pirun uskottavaa lähdeaineistoa olis ollutkin. 

Tuliko ihan pahamieli? No voi sentään, pitihän se sitten poistaa.

Vierailija
367/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt olis kyllä luotettava tiedonlähde. Harmi kun nyt sitten oli poistettu. Voi luoja.

Vierailija
368/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sauli Niinistöllä ja Jenni Haukiolla on isompi ikäero kuin Pekka Haavistolla ja Antonio Floresilla. Mutta ilmeisesti heterosuhteissa se ei ole Teemun mielestä niin tarkkaa.

Niin. Antonio oli hädin tuskin täysi-ikäinen alisteisessa asemassa ollut kehitysmaan poika, jonka Pekka poimi ja Jenni oli kolmekymppinen nainen. Sellainen pieni kypsyysero.

Antonio oli myös köyhän maan köyhä ja kouluttamaton poika ilman minkäänlaista sosiaalisen nousun sisältävää tulevaisuutta kotimaassaan. Sama vaikka olisi ollut tyttö. Ei yhteistä kieltä Pekan kanssa. Pekka 40 vee, rikas länsimaan hallituksen edustaja. 

Jenni pidemmälle kuin Sauli opiskellut, työelämässä mukana oleva aktiivinen saman maan, kulttuurin ja kielen omaava varakas ja itsenäinen nainen. 

Vierailija
369/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin sinut oman homoseksuaalisuuteni kanssa, ettei minun tarvitse äänestää seksuaalisen suuntautumiseni mukaan, vaan voin äänestää presidentin tehtävään parhaiten sopivaa ehdokasta.

Eikä se ole Haavisto.

Vierailija
370/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jaksatte vääntää muiden suhteista? Re tardia.

Oma elämä? 

Vierailija
371/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. En pidä Stubbista mutta äänestän ihan vain siksi että näen vihervassareiden kyyneleet kun Haavistosta ei tule pressaa ensi sunnuntaina.

Taktinen äänestäminen rulez!

Vierailija
372/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doping-urheilijan kommentit voi jättää omaan arvoonsa. Juttuja kiertää Selänteen omista arvoista, mitä tulee vieraisiin naisiin ja sellaiseen.

Vierailija
373/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta eivät äänestäisi siltikään punavihreää Haavistoa, vaikka tämä olisi hetero. Olet lähellä, mutta silti niin kaukana ufoine johtopäätöksinesi.

Sinullahan tässä tätä ufoa jossittelua esiintyy. Itse tulkitsin tasan tarkkaan objektiivisesti sitä tilastoa, mikä selvityksen pohjalta käytettävissä on. Kummalla olikaan tarvetta opetella tilastojen tulkintaa?

Vierailija
374/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte vääntää muiden suhteista? Re tardia.

Oma elämä? 

Siitähän tässä on kyse. Joku re-tardi alkoi vääntämään presidenttiehdokkaan ihmissuhteista ja keulimaan väitetyillä arvoillaan. Sattuu kuulumaan vastaehdokkaan talliin.

Vierailija
375/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrjöttävä tekijä. 

Stubb pelaa LEGENDAARISELLA kasilla, eli Selänteen numerolla. 

YLIVOIMAINEN voitto.

Taas yksi erinomainen syy äänestää Stubbia! /s

Vierailija
376/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selänne vikittelee itse teinejä kotkan meripäivillä. Että hieman jäävi jätkä sanomaan mitään iköeroista. Mutta voihan se toki älykäskin olla. Puhuu varmaan Sirpan kanssa teoreettisesta filosofiasta kotona. 

Puhumattakaan Hangon Regatasta. Sherpa hymyilee naistenlehtien sivuilla ja sanoo, että intohimo ei ole laantunut. Temellä se tosin kohdistuu pikkasen nuorempiin blondeihin kuin kotona odotteleva vaimo..

Vierailija
377/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jo aika canceloida Selänne? Vieläkään ei lehdet kirjoita siitä vaikka kaikista muista kyllä. Nuoremmalle polvelle se ei ole enää mikään jumala. Aika alkaisi siis olla kypsä?

Vierailija
378/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko jo aika canceloida Selänne? Vieläkään ei lehdet kirjoita siitä vaikka kaikista muista kyllä. Nuoremmalle polvelle se ei ole enää mikään jumala. Aika alkaisi siis olla kypsä?

Sehän on uransa jo tehnyt, joten haittaisiko avoin puhe? Tulisi vähän perspektiiviä arvolausuntoihin.

Vierailija
379/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on kanssa ihan yksi nolla.

Vierailija
380/418 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin antanut jo ääneni stupidolle, voinko peruuttaa?