Selänne ärsyttää niin paljon, että äänestän periaatteesta nyt Haavistoa
Inhoan Selännettä ja hänen mölöytyksiään, pidän häntä tosi yksinkertaisena tyyppinä. Nyt ärsyttää tuo ikäeromöläytys niin paljon, että ihan vaan sen takia äänestä Haavistoa. Olin vielä eilen kahden vaiheilla, kun Stubb ja Haavisto kumpikin olisivat varmaan ihan ok presidenttejä. Mutta jos tuo marsun älykkyysosamäärällä varustettu, palvottu lätkäjäbä tukee kerran Stubbia, niin mun ääni menee Haavistolle.
Kommentit (418)
Munkin mielestä BBC on parasta.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on kyllä urpo xDD Yrittää olla fiksu ja puhua kuinka häiritsee ihmisten välinen ikäero, mutta oikeasti häntä häiritsee se, että kyseessä on homoliitto ja hän on persumielensä keskuudessa aina ajatellut, et homot on myös pedofiilejä.Tuo on ihan rivien välistä luettavissa. Teemua tuskin on ihmetyttänyt Saulin ja Jennin liitto tai vaikka monen muun heteroliiton välinen ikäero. Lisäksi, Teemuhan ei itse varmaan parikymppisiä naisia katsele xD
Yrittäisit sinäkin olla fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen erään entisen NHL-pelaajan pikkusiskon henkilökohtaisesti. Selänne oli yrittänyt vietellä hänet kun hän oli juuri ja juuri 18. Teemulla odotti vaimo ja lapset kotona.
Aikoinaan Teemun kaverin vaimo laitto kuvia ja stooreja näitten bileistä. Teemuna olisin hyvin hiljaa.
Tunnen kanssa henkilökohtaisesti yhden silloin vielä nuoren naisen, jota Teemu yritti vuosia sitten vikitellä bileissä. Kun ei suostunut Teemu kommentoi: "Etkö sä tiedä, kuka mä olen?" Kyllä, Teemu oli naimisissa jo sikloin, mutta varmasti Sirpa nämä asiat on tiennyt.
Teemu-parka. Onko se juonut aivonsa lopullisesti? :D
Sauli Niinistöllä ja Jenni Haukiolla on isompi ikäero kuin Pekka Haavistolla ja Antonio Floresilla. Mutta ilmeisesti heterosuhteissa se ei ole Teemun mielestä niin tarkkaa.
Anna Kontula ärsyttää kukkahattuineen niin paljon, että äänestän Alea.
Maksaako se muka niille muijille, et on hiljaa? Kuvittelis, et ois ees jotain juoruja jos oikeesti noita pettämisjuttuja ois tapahtunut. Lisäksi varmaan aika kallista. Teemun biletys maksaa aina viisi- kuusinumeroisia summia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelin äänestää Haavistoa ihan vain koska pidän niin säälittävänä sitä kuinka joillekin se hänen homoutensa on niin maailmaa suurempi ongelma. Sinänsä en kyllä pidä kummastakaan ehdokkaasta enkä näe lopulta kovinkaan suurta merkitystä sillä, kumpi heistä tulee valituksi.
Sama ajatusmaailma minulla. Äänestin jo ennakkoäänestyksessä Haavistoa ja juurikin sen vuoksi, että jotkut ottaa toisen ihmisen homoudesta niin suuren ongelman itselleen. En ymmärrä yhtään, eihän muidenkaan kohdalla mietitä niin paljoa ehdokkaan petipuuhia kuin Haaviston ja kukaan ei voi tietää mitä Stubb tekee sängyssään, miten päin ja kenen kanssa. voihan hänkin olla esim. bi ja on löytänyt puolisonsa (naisen), eihän se kerro vielä mitään sen enemmän.
Olen jo sanonut, että Al-hol munaus jo ratkaisi, ei homous. Sen sijaan Haaviston takkukannattajien moukkamaisuus ja mölinä varmistivat sen, että ratkaisu oli täysin oikea. En voi samaistua mölisevään ja toisia painostavaan kommunistihenkiseen laumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä tietää, että iso osa Stubbin kannatuksesta perustuu siihen, että hän on hetero. Siitä on hyvä jatkaa...🙄
Vain vihervassari voi päätyä moiseen johtopäätökseen :D Et kai oikeasti usko, että ehdokkailla ei ole mitään muuta eroa kuin suuntautuminen.
40% Stubbin kannattajista ihan itse ilmoittaa seksuaalisen suuntautumisen syyksi. Ovatko he siis vihervassareita, vai?
Ja uskot, että he äänestäisivät punavihreää heteroa Stubbin sijaan 🙄
Vastaava lukema Haaviston äänestäjissä: 1%. On siinä aikamoinen ero äänestyspäätöksen perusteissa näiden ryhmien välillä.
Ti
Tässä sinulle vielä nämä luvut auki tulkittuna: Haaviston äänestäjistä prosentille seksuaalinen suuntautuminen on olennainen tekijä presidenttiä valittaessa ja Stubbin äänestäjistä 40%:lle. Kuten sanoin, ero on valtava.
Teemu tietäjä iänikuinen ja Sirpa päälle,
Kaiken tämän jälkeen jos Selänne jaksaisi joskus asettua ehdokkaaksi, Haavistolla ei olisi mitään mahdollisuuksia.
Teme on ylivoimainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt haluaa usein identifioitua sivistyneiden joukkoon. Viimeaikojen ulostulojen kautta Stubbin kannattajat eivät erityisen sivistyneiltä vaikuta. Ja Stubb kun pitää heidän kuvat sivuillaan, vahvistuu vaikutelma entisestään.
Minua häiritsee todella paljon se, että Stubb edelleen hyväksyy Selänteen tukijoukkojensa jäseneksi vaikka hän käyttäytyy noin rumasti. Se siitä kunnioittavasta kampanjasta. Alexin sanomiset ovat tyhjää täynnä - teot osoittavat millainen henkilö hän on oikeasti.
Nyt hän on vielä itsekin alentunut vitsailemaan "munansaannillaan" ip-lehdissä. Tämä on melko suoraa vastaehdokkaan kiusaamista. Miten Stubbilla pettää arvostelukyky noin pahasti vai onko hän todennut ettei halua sittenkään presidentiksi ja yrittää itse sabotoida mahdollisuutensa?
Teemu pressaksi, Teemu Pressaksi, Teemu, Teemu, Teemu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän luen Stubbin kannattajien täysin ala-arvoisia kommentteja, sitä tyytyväisempi olen siihen, että meidän perhe äänesti Haavistoa.
Kun oikeita vasta-argumentteja ei löydy, isketään ihmisen intimiteettiin.
Mutta hei, jatkakaa toki! Haavistolle ropisee mukavasti lisä-ääniä. :)
- keski-ikäinen äiti ja toimitusjohtaja, kokoomuslainen
Meidän perhe 🤭 Määräsitkö ketä pitää äänestää?
Kyllä. Mies on tossun alla ja lapsille riittää ruoka palkkioksi että tekevät kuten käsken.
Ja minä salaa tykkään transnaisten peniksistä!
Voi miten 'älykäs' kommentti! Olet varmaan yhtä ylpeä itsestäsi kuin Stubb? Säälittävää.
Keskity oleelliseen ja ime sinäkin vain transnaisen penistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän luen Stubbin kannattajien täysin ala-arvoisia kommentteja, sitä tyytyväisempi olen siihen, että meidän perhe äänesti Haavistoa.
Kun oikeita vasta-argumentteja ei löydy, isketään ihmisen intimiteettiin.
Mutta hei, jatkakaa toki! Haavistolle ropisee mukavasti lisä-ääniä. :)
- keski-ikäinen äiti ja toimitusjohtaja, kokoomuslainen
Hetkinen, ei me nyt sentään ihan keski-ikäistä, kokoomuslaista toimitusjohtajaa ja vieläpä naista tarkoitettu, kun mainostimme Pekkaa koko kansan presidenttinä. Joku raja sentään.
Jätkät, tiedätte kyl mikä numero sunnuntaina piirretään fläppitauluun.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako se muka niille muijille, et on hiljaa? Kuvittelis, et ois ees jotain juoruja jos oikeesti noita pettämisjuttuja ois tapahtunut. Lisäksi varmaan aika kallista. Teemun biletys maksaa aina viisi- kuusinumeroisia summia.
Kuka hiivatti on mennyt poistamaan Kuka julkkis on yrittänyt iskeä tai iskenyt sinut? -ketjun??? Se oli vielä loppusyksystä paikoillaan. Google-haku muistaa yhä ja antaa Selänteelle lukuisia osumia, mutta itse ketju on haihtunut eetteriin. Oli varmaan useimmin mainittuja heppuja Selänne siinä ketjussa. :D
Mutta eivät äänestäisi siltikään punavihreää Haavistoa, vaikka tämä olisi hetero. Olet lähellä, mutta silti niin kaukana ufoine johtopäätöksinesi.
Vierailija kirjoitti:
Teemu pressaksi, Teemu Pressaksi, Teemu, Teemu, Teemu.
Teemun pressana ollessa presidentin esittelyt pidetään jäähallissa. Kaikilla miehillä hokkarit, naisilla luistimet.
Tämä taitaa pitää paikkaansa. Itsellänikin on joskus päässyt joku möläytys, mutta vihervasemmistolaisilta ei koskaan. Niin ja minun möläytykseni ei ole aiheuttanut näin suurta kuhinaa asian ympärille.