Selänne ärsyttää niin paljon, että äänestän periaatteesta nyt Haavistoa
Inhoan Selännettä ja hänen mölöytyksiään, pidän häntä tosi yksinkertaisena tyyppinä. Nyt ärsyttää tuo ikäeromöläytys niin paljon, että ihan vaan sen takia äänestä Haavistoa. Olin vielä eilen kahden vaiheilla, kun Stubb ja Haavisto kumpikin olisivat varmaan ihan ok presidenttejä. Mutta jos tuo marsun älykkyysosamäärällä varustettu, palvottu lätkäjäbä tukee kerran Stubbia, niin mun ääni menee Haavistolle.
Kommentit (418)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemullakin on oikeus mielipiteeseensä!
Teemu katsoo vaan peiliin ennen kommentointiaan. Ei ole äijällä itsellään puhtaat jauhot pussissa sen suhteen kuinka on käynyt kokeilemassa onneaan nuorten suhteen.
Toivottavasti muistat, että nimetön kommentti ei ole kuitenkaan internetissä anonyymi.
On jo ilmoitettu asiattomaksi. Voi johtaa syytteeseen kunnianloukkauksesta. Onnea herjaajalle!
Teemu on kunnon jätkä. Kaksi homia pilaa kyllä suomen maineen jos haavistosta tulee pressa.
Mitä enemmän luen Stubbin kannattajien täysin ala-arvoisia kommentteja, sitä tyytyväisempi olen siihen, että meidän perhe äänesti Haavistoa.
Kun oikeita vasta-argumentteja ei löydy, isketään ihmisen intimiteettiin.
Mutta hei, jatkakaa toki! Haavistolle ropisee mukavasti lisä-ääniä. :)
- keski-ikäinen äiti ja toimitusjohtaja, kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä tietää, että iso osa Stubbin kannatuksesta perustuu siihen, että hän on hetero. Siitä on hyvä jatkaa...🙄
Vain vihervassari voi päätyä moiseen johtopäätökseen :D Et kai oikeasti usko, että ehdokkailla ei ole mitään muuta eroa kuin suuntautuminen.
40% Stubbin kannattajista ihan itse ilmoittaa seksuaalisen suuntautumisen syyksi. Ovatko he siis vihervassareita, vai?
Ja uskot, että he äänestäisivät punavihreää heteroa Stubbin sijaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän luen Stubbin kannattajien täysin ala-arvoisia kommentteja, sitä tyytyväisempi olen siihen, että meidän perhe äänesti Haavistoa.
Onhan noita juttuja kun jaksais lueskella...
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän sunnuntaina Selännettä. Siitäpäs vihervasurit saa.
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Meidän perhe 🤭 Määräsitkö ketä pitää äänestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä tietää, että iso osa Stubbin kannatuksesta perustuu siihen, että hän on hetero. Siitä on hyvä jatkaa...🙄
Vain vihervassari voi päätyä moiseen johtopäätökseen :D Et kai oikeasti usko, että ehdokkailla ei ole mitään muuta eroa kuin suuntautuminen.
40% Stubbin kannattajista ihan itse ilmoittaa seksuaalisen suuntautumisen syyksi. Ovatko he siis vihervassareita, vai?
Vastaava lukema Haaviston äänestäjissä: 1%. On siinä aikamoinen ero äänestyspäätöksen perusteissa näiden ryhmien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mies on tossun alla ja lapsille riittää ruoka palkkioksi että tekevät kuten käsken.
Ja minä salaa tykkään transnaisten peniksistä!
Onneksi presidentillä ei ole enää aktuaalista valtaa.
Jos Stubb valitaan, Niinistö oli minulle Suomen viimeinen presidentti. Seuraajansa kuuluu klovnikategoriaan.
Vierailija kirjoitti:
Selänne on oppikirjaesimerkki ihmisestä, joka luulee tilin saldon korreloivan suoraan älykkyyteen. Selänne oli toki omassa lajissaan lahjakas, ja koska siellä pyörii isot rahat, mies rikastui. Mutta näistä jatkuvista aivopieruista huomaa helposti, että älyllisesti kaveri on korkeintaan keskinkertainen välimallin jätkä. Raha ei siis korreloi älykkyyteen, mutta esim. uskonnollisuus ja oikeistolaisuus korreloivat alhaiseen älliin ihan tutkitustikin, ja sen kyllä huomaa.
😂 Oikeistolaiset kuitenkin perustavat menestysfirmoja ja tekevät keksintöjä vihervasurien roikkuessa vain toisten taskuilla Se pieni ero. Ehkä heillä on vain alhainen älli toisin kuin vihervasureilla 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaava lukema Haaviston äänestäjissä: 1%. On siinä aikamoinen ero äänestyspäätöksen perusteissa näiden ryhmien välillä.
Tilastojen tulkintaakin voi opetella.
Teemu on kyllä urpo xDD Yrittää olla fiksu ja puhua kuinka häiritsee ihmisten välinen ikäero, mutta oikeasti häntä häiritsee se, että kyseessä on homoliitto ja hän on persumielensä keskuudessa aina ajatellut, et homot on myös pedofiilejä.Tuo on ihan rivien välistä luettavissa. Teemua tuskin on ihmetyttänyt Saulin ja Jennin liitto tai vaikka monen muun heteroliiton välinen ikäero. Lisäksi, Teemuhan ei itse varmaan parikymppisiä naisia katsele xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mies on tossun alla ja lapsille riittää ruoka palkkioksi että tekevät kuten käsken.
Ja minä salaa tykkään transnaisten peniksistä!
Voi miten 'älykäs' kommentti! Olet varmaan yhtä ylpeä itsestäsi kuin Stubb? Säälittävää.
Ei kai Selänne ole kandidaattina. Mitä tupiset.