Mistä nykypäivän kuusikymppinen mies on kiinnostunut?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki miehet ovat samanlaisia.
Lähinnä halusin esimerkkejä. (Ihme ettei tähän ole jo vastattu pimppi etc)
No itse 6-kymppisenä katson tosi paljon suoratoistopalveluista sarjoja ja elokuvia . Kotimaisia en kyllä katso, kuin todella harvoin. TV: n puolelta en katso mitään. Salilla käyn kuusi kertaa viikossa. Juu ja vaimon kanssa kyllä petihommiakin ihan säännöllisesti ja silloin tällöin teemme yhdessä hotelli vkl muutaman kerran vuoteen. Tässäpä ne.
Juu ja yllätys sinänsä , penkkiurheilua en juurikaan harrasta, kuten jo mainitsinkin urheilen mieluummin itse.
Minä olen yli kuusikymppinen mies. Harrastan juoksua, treenaan puoli- ja kokomaratonille. Pyöräilen, sekä retkipyöräilyä että ihan vaan kuntoilumielessä juoksutreenien tukena. Lisäksi pidän patikoinnista, myös teltan ym. varusteiden kanssa useampien päivien vaelluksista.
Lisäksi tykkään mökillä puuhastelusta, siellä voi tehdä monenlaisia asioita, joita kaupungissa kaipaa.
Esimerkiksi tällaisia me siis olemme, liikunnallisia ja luonto kiinnostaa. Toki myös ikäisemme naiset.
Vierailija kirjoitti:
No itse 6-kymppisenä katson tosi paljon suoratoistopalveluista sarjoja ja elokuvia . Kotimaisia en kyllä katso, kuin todella harvoin. TV: n puolelta en katso mitään. Salilla käyn kuusi kertaa viikossa. Juu ja vaimon kanssa kyllä petihommiakin ihan säännöllisesti ja silloin tällöin teemme yhdessä hotelli vkl muutaman kerran vuoteen. Tässäpä ne.
Juu ja yllätys sinänsä , penkkiurheilua en juurikaan harrasta, kuten jo mainitsinkin urheilen mieluummin itse.
No on kyllä kuvottavaa tuoda ne panoasiatkin esille. Tyypillinen typerys.
Meidän pappa lastelasten kanssa leikkii mielellään.
Minusta tuo Volvo-mies on kiinnostunut - edelleen. ♥
Kimpassa ollaan oltu jo 35 vuotta, mutta siitä ajasta 15 vuotta omat osoitteet.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja yllätys sinänsä , penkkiurheilua en juurikaan harrasta, kuten jo mainitsinkin urheilen mieluummin itse.No on kyllä kuvottavaa tuoda ne panoasiatkin esille. Tyypillinen typerys.
En ole tuo kirjoittaja, mutta mitäs kuvottavaa tuossa nyt on. Onpas sulla outo käsitys ns elämän kiertokulusta ja normaalista asiasta. Todellakin. No kukin taplaa tyylillään. Kuvottavampaa on lakaista maton alle kaikki seksiin liittyvä . Näin naisena sanon.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja yllätys sinänsä , penkkiurheilua en juurikaan harrasta, kuten jo mainitsinkin urheilen mieluummin itse.No on kyllä kuvottavaa tuoda ne panoasiatkin esille. Tyypillinen typerys.
En ole tuo kirjoittaja, mutta mitäs kuvottavaa tuossa nyt on. Onpas sulla outo käsitys ns elämän kiertokulusta ja normaalista asiasta. Todellakin. No kukin taplaa tyylillään. Kuvottavampaa on lakaista maton alle kaikki seksiin liittyvä . Näin naisena sanon.
Jos olet yhtään kauempaa ollut täällä niin olet huomannut täällä monta keskustelijaa, jotka tarvitsisivat jotain "hoitoa".
Ne kuitenkin pystyy ohittamaan ja keskustella sitten asiallisesti.
Kai ne harrastaa autoja ja 70-luvun heavya.
Täällähän on ollut muutama vireä kuuskymppinen mies. Oispas munkin möllykkä yhtä saapa. Mut ei. Sohva, kalja, töllö ja möllötys. Eikä seiso kun järki sillä.
Vierailija kirjoitti:
Kai ne harrastaa autoja ja 70-luvun heavya.
No ei. Meijän pappa kuuntelee Kari-Tapioa. (minä sen sijaan heviä, mutta tästä ei nyt ollut kyse).
Pappa on 66-vuotias ja ainut mitä hän haluaa (jos edes mitään) on korvapuusteja. Siis niitä pullia.
Jos on joku harrastus niin siihen liittyvää jotain. Tosin meidän papalle ei edes se käy, kun kaikki kalastusvehkeet jo on.
Minun tasan 60 vuotias mies on hyvin touhukas. Tykkää huoltaa ja näprätä tekniikkaa, autoja omassa tallissa. Omistaa asuntoauton myös. Hiihtää, retkeilee, metsästää, kalastaa. Aikoo aloittaa rantasaunan teon mökille.
Vierailija kirjoitti:
Minun tasan 60 vuotias mies on hyvin touhukas. Tykkää huoltaa ja näprätä tekniikkaa, autoja omassa tallissa. Omistaa asuntoauton myös. Hiihtää, retkeilee, metsästää, kalastaa. Aikoo aloittaa rantasaunan teon mökille.
Luetun ymmärtäminen.
KESKUSTELUN aloitus:
Tietokonepelit kiinnostaa, taino mobiilipelejä ne nykyään tuppaa olemaan.
Ja kaikenlaisten vimpaimien kanssa touhuaminen.
Ja se jokin onkin jo mainittu.
Moottoripyörät, ampuminen, kavereiden kanssa saunominen, olut, kaikki rassaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen.
KESKUSTELUN aloitus:
Hyvä, että tiedostat ongelmasi, mutta kerro tarkemmin mitä et ymmärtänyt, niin voidaan ehkä auttaa.
ryyppääminen ja kuoleman odottelu.
Ihan kaikki kuusikymppiset miehet kalastavat.
Varma tieto.
Tuossa iässä kiinnostaa työt, sijoittaminen, kesämökkeily, omien aikuisten lasten konkreettinen auttaminen (muutot, pienet korjaukset jne.) ja politiikka.
Koska kaikki miehet ovat samanlaisia.