Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4037)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekalla on kyllä pienet tilat, tien vieressä ja asutuksen keskellä. Maatilalla pitäisi näkyä peltoa ja metsää, kun katselee ympärilleen. Mutta eihän siinä, kun itse näyttää viihtyvän.
Te kaupunkilaiset olette kyllä hassuja. Luulitko että kaikki asuu maalla metsän reunassa 30km päässä lähimmästä asfalttitiestä.
Olen itsekkin asunut joskus ison valtatien varressa, tie meni muutaman metrin päässä ikkunaa.
En ole kaupunkilainen. On eri asia asua maalla ja olla maajussi. Tämä ohjelma on maajussille morsian! Ei maalla asuvalle morsian.
Jos on olevinaan maajussi, voisi olettaa että asuu maatilalla. Ja maatilalla on pelto ja metsämaisema. Ei mikään asutusten ja teiden keskellä oleva talo.
Tunnen useammallakin paikkakunnalla ihan kunnon maajusseja, jotka asuvat aivan teiden vieressä ja kahdella näistä on asutusalue kasvanut jo aivan maatalousrakennysten viereen. Kun nuo kummatkin maajussit aloittivat, olivat niiden kummankin talolla pelto ja metsämaisema. No ei ne kummatkaan olleet tietenkään syrjäkylillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekalla on kyllä pienet tilat, tien vieressä ja asutuksen keskellä. Maatilalla pitäisi näkyä peltoa ja metsää, kun katselee ympärilleen. Mutta eihän siinä, kun itse näyttää viihtyvän.
Te kaupunkilaiset olette kyllä hassuja. Luulitko että kaikki asuu maalla metsän reunassa 30km päässä lähimmästä asfalttitiestä.
Olen itsekkin asunut joskus ison valtatien varressa, tie meni muutaman metrin päässä ikkunaa.
Ei ne luulleet, eiköhän kaikki tiedä, että tuollaisiakin asumuksia on. Eipä tuollaisessa siltikään haluaisi asua, jossa tiet/tie ihan vieressä-oli kotoisin mistä tahansa.
Tuo teiden vierellä asuminen on kovinkin tavallista asutuskeskuksissa vaikka kirkonkylillä ja myös ihan tavallisella maaseudulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kaupunkilainen. On eri asia asua maalla ja olla maajussi. Tämä ohjelma on maajussille morsian! Ei maalla asuvalle morsian.
Jos on olevinaan maajussi, voisi olettaa että asuu maatilalla. Ja maatilalla on pelto ja metsämaisema. Ei mikään asutusten ja teiden keskellä oleva talo.
Oletko yhtä pöyristynyt, siitä että maajussina on nainen?! Jolla on ehdokkaina miespuolisia morsiamia! Tämä on ohjelma on maajussille morsian! Ei maajustiinalle sulhanen.
Jos on olevinaan maajussi, voisi olettaa, että on mies. Maajussi on biologisesti mies. Ei mikään nainen, joka tekee helppojen kanssa töitä.
🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne luulleet, eiköhän kaikki tiedä, että tuollaisiakin asumuksia on. Eipä tuollaisessa siltikään haluaisi asua, jossa tiet/tie ihan vieressä-oli kotoisin mistä tahansa.
Tuo teiden vierellä asuminen on kovinkin tavallista asutuskeskuksissa vaikka kirkonkylillä ja myös ihan tavallisella maase
On tavallista, joo, mutta en siltikään haluaisi asua kahden tien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksuja tyttöjä taas ollu sarjassa. Ja Vappu ULOS!
Kyllä, ei ole ihme ettei suomalaiset lisäänny.
Koeputkihedelmöitys on ainoa vaihtoehto, kun penetraatio ei noilla varmasti onnistu.
Vaatisi kyllä melkoisia sirkustemppuja penetraation onnistuminen.
Noh, ehkä pöydän päällä juuri ja juuri, kukaan ei tukehdu.
Anni on kaunis. Sääliksi käy se yks maajussi jolla on ne kaksi tukevaa emäntää siellä. Näkee selvästi että miestä ei ne kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo teiden vierellä asuminen on kovinkin tavallista asutuskeskuksissa va
On tavallista, joo, mutta en siltikään haluaisi asua kahden tien välissä.
Ketään ei kiinnosta, missä sä haluaisit tai et haluaisi asua.
Tuo isotissinen Sampan ehdokas kävisi jollekin Pottu-Matin kaltaiselle apealle hahmolle puolisoksi, ehtisi synnytellä pari lastakin mahdollisesti.
Mikä se joogaharjoituksen järjestäneen nimi oli? Jäi jotenkin tunne, että halusi olla se pomo siinä niille naisille ja sitten jotenkin jäi toiseksi sen tantranaisen kohdalla.
Aivan ihmeellisellä tavalla tämä maajussin morsiamekso tahtova kykeni kertomaan, että saisivat yhdessä aikaan jotain katastrofaalista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se joogaharjoituksen järjestäneen nimi oli? Jäi jotenkin tunne, että halusi olla se pomo siinä niille naisille ja sitten jotenkin jäi toiseksi sen tantranaisen kohdalla.
Aivan ihmeellisellä tavalla tämä maajussin morsiamekso tahtova kykeni kertomaan, että saisivat yhdessä aikaan jotain katastrofaalista.
Asko. Se nainen vaikutti ihan pimahtaneelta, ja tosi intensiiviselta. Minä ainakin kokisin tuollaisen liian raskaaksi ja jotenkin vaativaksi, energiasyöpöksi. Ehkä Askokin.
Nautettava juttu tuo "katastrofaalinen". Hän huomasi, että Asko ei ollut halukas tuollaiseen ja innostunut noista jutuista hänen kanssaan, ja siksi varmaan sanoikin sen. Kyllähän sen nyt ulkopuolinen näki, ettei heidän energiat ihan kohdanneet. 😄
Vierailija kirjoitti:
Atso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksuja tyttöjä taas ollu sarjassa. Ja Vappu ULOS!
Kyllä, ei ole ihme ettei suomalaiset lisäänny.
Koeputkihedelmöitys on ainoa vaihtoehto, kun penetraatio ei noilla varmasti onnistu.
Vaatisi kyllä melkoisia sirkustemppuja penetraation onnistuminen.
Noh, ehkä pöydän päällä juuri ja juuri, kukaan ei tukehdu.
Ja paksukainen haistaa sen imakan silakan tuoksun valaasta, ei ehkä homma toimi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasperi olis pitäny jättää pois. Jotain salaista synkkää hänessä, veikkaan. Suojele Milla itseäsi.
Minulle tuli ihan samat fibat Jasperista ensinäkemältä. Todennäköisesti asiassa ei ole mitään perää, mutta omille fiboilleen ei mitään voi.
Se on viba, fiba=moka.
Se vaan on hienoa käyttää lainasanoja, vaikkei ois hajuakaan mitä ne tarkoittaa
Vibasta tulee mieleen vibraattori ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo teiden vierellä asuminen on kovinkin tavallista asutuskeskuksissa va
Lapsiperheelle ei mikään ihanteellinen asuinpaikka, joutuu tarkasti katsomaan lasten perään.
Nyt keksit omasta päästäsi syitä pahoittaa mieli. Ihme jankkaajia täällä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi Kristan homma on. Ärsyttävä. Mitä lähtee ohjelmaan, kun nyt onkin niin vaikeeta. Taitaa luulla itsestään liikoja
Mitä se tekee työkseen?
Jossain laivalla hommissa, kun aina "keskellä merta" ja Vappu sanoi, että sieltä ei niin vaan tulla. No ei kai niin, jos ei ole etukäteen järjestänyt vapaata😂
Miten paljon etukäteen tuotantoyhtiö osaa asioista ilmoitella?
Tuon Kristan aivan pakollinen läsnäoloaika ei ole hänen itsensä määriteltävissä. Ei yhden henkilön menojen mukaan tuollaisia laivan koeajoja aikatauluteta ja nyt tilalle ei päässyt kun on uuden laivasopimuksen ratkaisujen hetket. Kaikkien ihmisten työt eivät nyt vaan ole sam
Kristan ei kyllä pitäisi huudella työnantajansa asioita ympäri kyliä, jos esim. tilausta ei ole vielä julkistettu.
Toivottavasti Teemun tilan nuoret vasikat (20 kpl) eivät kärsineet kovin pitkään ennen kuolemaansa. Toivon todella, että uutisissa mainitut teurausautoa odottaneet pahoin vammautuneet vasikat lopetettiin jo tilalla eikä vasta teurastamolla kuljetusmatkan jälkeen. Kouraisee aina syvältä nämä navettapalot. Onneksi suurin osa tilan eläimistä säilyi hengissä eikä palo levinnyt viereisiin navettoihin. Onni, että palo syttyi aamulla työntekijöiden läsnäollessa eikä yöllä, jolloin tuhot olisivat olleet vielä suuremmat.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti Ruotsin ja Norjan versiot tästä ohjelmasta paljon paremmat ja luonnollisemmat. No Ruotsin Bonde söker frussa liikaa draamaa kyllä. Leikattu sillai, että muka vilkuillaan toisia koko ajan.
Mutta ei mitään tällaista käsikirjoitettua pa**aa kun tämä Suomen versio! Miksei maajussi saa itse esitellä taloaan? Ja tuotesijoittelut ottaa päähän.
Mistä noita Ruotsin ja Norjan versioita voi katsoa?
Pekka ei voi mainostaa tilaansa ainakaan maaseudun rauhalla. Ehkäpä siitäkään syystä ei ole löytänyt puolisoa perhettä perustamaan.