Maajussille morsian official 2024
Katso lähetysajat : Maajussille morsian - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4037)
Ne vitamiinit. Uusi sponsori?
Vappu laittoi mainospussit Samin luona pöydälle, Sami laittoi ne maahan. Ihan odotin että Vappu komentaa ne takas keskelle pöytää, että varmasti näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurikassa palaa tällä hetkellä Maajussi-Teemun navetta...
Koska Teemu on ollut ohjelmassa. En löydä mistään kenet valitsi ja ketä oli morsian ehdokkaina ylipäätään
Miks pitää alapeukuttaa. On vaikee vastata kysymykseen.
Johan sulle vastattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukuitko hyvin? Jännittääkö? Kahvia? Saa nyt nähdä, mitä päivä tuo tullessaan. Illalla se sitten nähdään. No, miten meni treffit? Saitteko te hommat tehtyä? Ooi, täällä on meille juomat ja kaikki. Huomenna sitten Liisan vuoro ja te muut pesette traktorin/ikkunat/serkun. Etkö sä nyt mitään paljasta tulevasta? Kaverillisin fiiliksin nukkumaan ja sitten sama uudelleen huomenna.
Tässä repliikit jokaiseen treffipäivään, olkaa hyvä.
Se on juuri näin! Miksi helvetissä muiden pitää kysyä AINA, että miten meni treffit? Ja toinen ei voi muuta vastata kuin että hyvin meni.
Koska tämä on niin tiukasti käsikirjoitettu
Onko tulipalokin käsikirjoitettu?
Onko se tv-ohjelmassa? Ne kuvaukset on lopetettu jo ajat sitten. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Milla saanut täällä näköjään paljon kritiikkiä. Tuon esille toisenlaisen näkökulman, vaikka Milla on aivan toiselta planeetalta monessa asiassa kuin minä, olen kaupunkilainen jne. Tässä on kyse meidän suomalaisten jonkinlaisesta kliseisestä mutta ah-niin-todellisesta "ongelmasta". Itse (alkuvaiheessa) ujohkona naisena ainakin tarvitsen miehen, joka ottaa jollain lailla ohjat käsiinsä tilanteen etenemisestä. Ja ujohkot miehet tarvitsee reippaamman naisen kuin he itse ovat tuossa asiassa. Jommankumman osapuolen on rikottava jää/oltava veturi jne. Toki ujohkotkin voi pariutua keskenään, mutta se ei ole ihan mutkatonta. Juusoa lukuun ottamatta eivät vastanneet edes siihen, onko heillä nälkä eli yllättävän ujolta meiningiltä vaikuttaa, koska tuohon olisi ollut niin helppo vastata. Olenkin jo aiemmin kirjoittanut Jasperista näkevän, että alko on maistunut, ei uskoisi olevan vasta 22v. Hän on mitä luultavimmin saanut suunsa auki ja menon reippaammaksi aik
Jos asia on noin, on Milla siinä tapauksessa täysin väärä ihminen tämän ohjelman maajussiksi.
Nyt näkyi 6. Jakso. Ohhelmassa on 8 jaksoa kaikkiaan.
Älytöntä keskustelua yhä uudelleen eikä mitään puhetta : D
Lähteekö siis farmille vain yksi ehdokas tai ei ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasperi olis pitäny jättää pois. Jotain salaista synkkää hänessä, veikkaan. Suojele Milla itseäsi.
Minulle tuli ihan samat fibat Jasperista ensinäkemältä. Todennäköisesti asiassa ei ole mitään perää, mutta omille fiboilleen ei mitään voi.
Se on viba, fiba=moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittämisellä ei ole tekemistä käytöstapojen kanssa. Tässä on ollut aiemminkin ujoja ja jännittäviä ihmisiä, jotka ovat hallinneet peruskäytöstavat ja kohteliaisuuden. Tulijat ovat hänestä niin kiinnostuneita, että tulevat vierailulle ja saavat vain kylmää päänaukomista osakseen. Lisäksi jännitys ja ujous ei ole mikään tekosyy sille, ettei edes yritä keskustella edes perusystävällisesti ihmisten kanssa.
Ujosti käyttäytyviä ihmisiä nimenomaan usein pidetään esim. tylyinä tai välinpitämättömiä. Näin siis, jos ei ymmärrä ujoudesta ylipäätään tai näe toisen olevan ujouteen taipuvainen. Milla, kuten toisaalta noi miehetkin meni ihan kipsiin.
Turha näitä on noille tyhmemmille selittää, mutta oikeassa olet.
"Mutta joka itsensä ylentää, se alennetaan."
Pekalla on kyllä pienet tilat, tien vieressä ja asutuksen keskellä. Maatilalla pitäisi näkyä peltoa ja metsää, kun katselee ympärilleen. Mutta eihän siinä, kun itse näyttää viihtyvän.
Vierailija kirjoitti:
Pekalla on kyllä pienet tilat, tien vieressä ja asutuksen keskellä. Maatilalla pitäisi näkyä peltoa ja metsää, kun katselee ympärilleen. Mutta eihän siinä, kun itse näyttää viihtyvän.
Kun ei maanviljelijä asu missään syrjäkylillä, on.asutusta voinut tulla ihan viereenkin.ja on teitä autoineen.
Vierailija kirjoitti:
Tila kahden tien välissä, tosi rauhatonta. En kyllä haluaisi asua tuollaisessa paikassa, ei mitään omaa rauhaa. Samaa mieltä, että ympärillä pitäisi olla metsää ja peltoa.
Vierailija kirjoitti:
Te kaupunkilaiset olette kyllä hassuja. Luulitko että kaikki asuu maalla metsän reunassa 30km päässä lähimmästä asfalttitiestä.
Olen itsekkin asunut joskus ison valtatien varressa, tie meni muutaman metrin päässä ikkunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasperi olis pitäny jättää pois. Jotain salaista synkkää hänessä, veikkaan. Suojele Milla itseäsi.
Minulle tuli ihan samat fibat Jasperista ensinäkemältä. Todennäköisesti asiassa ei ole mitään perää, mutta omille fiboilleen ei mitään voi.
Se on viba, fiba=moka.
Se vaan on hienoa käyttää lainasanoja, vaikkei ois hajuakaan mitä ne tarkoittaa
En tajua, miks Atso otti sen kikkarapäisen naisen jatkotreffeille, vaikka justhan viime jaksossa se samainen nainen sanoi, että ei toimi parisuhteena heillä
Samin tilukset ja pihamaisema kivat. Kyllä, emännälle löytyy töitä. Kenetköhän valitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te kaupunkilaiset olette kyllä hassuja. Luulitko että kaikki asuu maalla metsän reunassa 30km päässä lähimmästä asfalttitiestä.
Olen itsekkin asunut joskus ison valtatien varressa, tie meni muutaman metrin päässä ikkunaa.
En ole kaupunkilainen. On eri asia asua maalla ja olla maajussi. Tämä ohjelma on maajussille morsian! Ei maalla asuvalle morsian.
Jos on olevinaan maajussi, voisi olettaa että asuu maatilalla. Ja maatilalla on pelto ja metsämaisema. Ei mikään asutusten ja teiden keskellä oleva talo.
Oleksandra on jotenkin ..... miten sen sanois. Ehkä etsii oksaa olemiselleen. Jotenkin ei näytä tajuavan et ei Samuli ole hänestä kiinnostunu. Olis varmaan ajan kanssa opetteleva emäntä, mutta kun tässä etsitään rakkautta maajussille. Palkollisen paikat täytetään muita väyliä pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Jenni oikeasti nähnyt Topiaksen potentiaalisena vai onko valinnut hänet farmiviikolle asti sen takia, että ei kehdannut heti alkumetreillä antaa pakkeja kun varmaan tietää, että ei Topiaksella ole kamalasti vientiä? Voi myös pelätä nolaavansa Topin, jos tiputtaa hänet lian aikaisin.
Tarinoissa näkyvät ei valitse ketään farmiviikolle vaan viettävät siellä kartanolla jotkut kesäjuhlat. Sinänsä onkin keinotekoista, etteivät kaikki voi sinne jäädä kun ovat sinne tulleetkin. Viime vuonna siellä sai jotkut ottaa useamman sinne viimeisen päivän treffeille, jotka oli esim. jotain nurmikolla istuskelua ja jutustelua ja siellä sitten kerrottiin, että haluaako tutustua johonkuhun vielä jatkossakin.
Ohjelmaan kuuluu, että vieraat itse tutustuu taloon. Ei muutkaan maajussit esittele nukkumapaikkoja, joten ei Millakaan niin voinut tehdä.