Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon eroyllätys

Vierailija
05.02.2024 |

Meillä on kaksi alle kouluikäistä tyttöä ja olemme olleet yhdessä 15 vuotta. Sanomatta selvää, että lasten jälkeen yhteinen aika on ollut kortilla ja jäätyäni työttömäksi viime kesänä, myös taloutemme ob ollut tuuliajolla. Nyt toki takaisin työelämässä, mutta syksy oli kuluttava monella tapaa.

kuukausi sitten vaimoni tiputti pommin ja kertoi, että hänellä ei enää ole romanttisia tuntemuksia minua kohtaan ja muutenkin vikalista oli pitkä. 

Aloitimme pariterapian, mutta vaimoni sanoo että tekee sen vain lasten takia. Itse olen sydän vereslihalla, minkä lisäksi huoli lapsista ja mahdollisesta tulevasta arjesta mietityttää.

Suurin ongelmamme on vaimon puhumattomuus ja tämän hän on itsekin myöntänyt. Tunnen surun lisäksi vihaa siitä, miten rakastamani puoliso ja lasteni äiti on niin itsekäs, että ei ole avautunut näin vakavasta asiasta aiemmin ja nyt kaikki on vaakalaudalla. Kyse on siis todella pienistä asioista, jotka ovat kasaantuneet. Asioita, jotka olisin helposti voinut tehdä toisin jos vain olisin tiennyt.

Miten tällaiseen tilanteeseen pitäisi suhtautua? Koen oloni petetyksi ja loukatuksi.

Kommentit (226)

Vierailija
221/226 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat menee sekasin ku ikää tulee. Menopaussi .kaikissa paitti itsessä vikaa. Vaikka on vaan ihte sekasin.  Ota nuorempi tai ole ota sinkkuna ilo irti.

Vierailija
222/226 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sillä on jo uusi mies, siksi sitä eroa halutaan. Nyt vaan haluaa, että asiat menisi niin ettei käy ilmi, että toinen mies on ollut jo avioliiton aikana. Merkit on selvät.

Aina tätä samaa jauhetaan. Monet eroaa ihan käytännön syistä. Esim. Toinen ei osallistu perhearjen pyörittämiseen yhtä paljon, luistelee velvollisuuksista ja viikonloput menee kaljalaatikon kanssa sohvalla.

Paljon helpompaa on asua yksin ja hoitaa lapset vuoroviikoin. Joutuu se toinen osapuoli sitten hoitamaan kerrankin asiat ihan itse kokonaisen viikon! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/226 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisen taitavaa trollailua täällä. Kaikki kliseet jo kohta käyty läpi.

Vierailija
224/226 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko tehnyt vaimollesi aina orgasmin? Nuoletko? Nämä ovat niitä asioita, jotka tekevät parisuhteen.

Vierailija
225/226 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uud

Vierailija
226/226 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ap:lle kuuluu?