Jotkut 40v. luulee olevansa nuoria ja pukeutuvat
Kommentit (237)
No huvitti kerrassaan, kun olin 21v ja reppu selässä lähdin junalla sisarelle yökylään. Samoilla penkeillä istu koululaisia, sillon sai vielä kondultööriltä liput. Se myi mulle lastenlipun. Kyllä huvitti.
Useimmat jatkavat nuorena omaksumassaan tyylissä, eivätkä vaihda erityisesti mihinkään mummotyyliin. Ne on nuoret, jotka hakevat uuden tyylin koska haluavat erottua.
Pitääkö nelikymppisen pukeutua jotenkin erityisesti?
Olen 47 ja en kyllä mieti tässä iässä mitä muut ajattelevat pukeutumisestani. En ajatellut teinivuosinanikaan
Vierailija kirjoitti:
No huvitti kerrassaan, kun olin 21v ja reppu selässä lähdin junalla sisarelle yökylään. Samoilla penkeillä istu koululaisia, sillon sai vielä kondultööriltä liput. Se myi mulle lastenlipun. Kyllä huvitti.
Pointti oli se, et huvittaa kun luullaan nuoremmaksi.
No kerro nyt enemmän siitä nelikymppisten pukeutumisesta.
Olen samanpainoinen kuin 20 vuotta sitten, joten tyylini on aika lailla sama kuin silloin, asiallinen.
Se 40 v ei todenäköisesti mieti lainkaan mitä muut miettivät.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat jatkavat nuorena omaksumassaan tyylissä, eivätkä vaihda erityisesti mihinkään mummotyyliin. Ne on nuoret, jotka hakevat uuden tyylin koska haluavat erottua.
Minä en ole ainakaan jatkanut nuorena omaksumassani tyylissä vaan vaatetus on muuttunut vuosien varrella ja myös sen mukaan mikä on muodissa. Mitään kaikkein trendikkäimpiä vaatteita en tosin harrasta, mutta housujen lahkeenleveys vaihtuu muodin mukaan ja muutenkin vähän katson uusia vaatteita hankkiessa, että mikä näyttää nykyaikaiselta.
N42
Miten tässä iässä oikein pitäisi pukeutua? Olen 45v ja kuljen farkuissa, huppareissa ja tennareissa.
En mä ainakaan pukeudu kuin teinit. Nehän pukeutuu oman nuoruuteni (tyylisiin) vaatteisiin, jotka omaan silmään näyttää erittäin vanhanaikaisilta.
Mua taas huvittaa, miten ikä ei ole ollenkaan sidoksissa tyyliin. Monet nuoret pukeutuvat törkeän tyylittömästi. Ottaa aika paljon silmiin katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö nelikymppisen pukeutua jotenkin erityisesti?
Harmaaseen, koska pukeutumalla väreihin ei saa uskaltaa ilmaista itseään - vai mitä ap?
Itse eläkeläinen.MInulle kelpaa vaan Max Mara , Kenzo ym merkkivaatteet.Miksi en ostaisi kun olen töissä ja tienaan ihan kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen 47 ja en kyllä mieti tässä iässä mitä muut ajattelevat pukeutumisestani. En ajatellut teinivuosinanikaan
Sama, paitsi että olen 41v.
Ja se muuten otti jo silloin muita päähän että pukeuduin miten halusin ja vähät välitin muiden mielipiteistä.
Aika harvalla on vara ostaa vaatteita. Mennään niillä samoilla 10-20v.
Oletko ap niitä jotka kuvittelevat legginsien ja pillifarkkujen olevan nuorisomuotia XD
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä iässä oikein pitäisi pukeutua? Olen 45v ja kuljen farkuissa, huppareissa ja tennareissa.
Minä käyn punaisissa Converseissani alle 23-vuotiaasta.
M 52
Olen 49 enkä luule olevani nuori, enkä haluaisi olla nuori. Mutta en mieti mitenkään ikääni pukeutuessa, joten ehkä sitten jonkun mielestä välillä pukeudun liian nuorekkaasti. Se ei minua kiinnosta yhtään, tämän iän yksi parhaita asioita on, ettei toisten mielipiteet itsestä kiinnosta enää ollenkaan, ei varsinkaan mielipiteet ulkonäöstä.