Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kumpi vetoaa paremmin?

Vierailija
05.02.2024 |

A) Mies joka on kaljuntunut (ajanut kaikki pois), mutta urheilullinen

B) Mies jolla on hyvä tukka, mutta ei erityisen urheilullinen. Normiheppu

Molemmat miehet ovat kasvonpiirteiltään yhtä komeita/samannäköisiä

Nainen, kumpi vetoaa paremmin?

Vaihtoehdot

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä voi sanoa, kun ei tiedä tarkoitetaanko urheilullisella sellaista isoa könttiä vai hoikkaa ja timmiä, ja tarkoitetaanko normihepulla plösöä vai vaan hoikkaa jolla ei ole erityisemmin lihaksia. 

Enemmän kiinnostaa se kroppa ja naama kuin hiukset, eli jos on minun makuuni ihanat kasvot ja solakka kroppa hyvällä ryhdillä, niin aivan sama onko hiuksia päässä vai ei. Isokokoisista miehistä en tykkää enkä löysän näköisistä miehistä, eli kaapit, pullukat ja ryhdittömät jenkkismiehet passaan. 

Vierailija
22/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit ap laittaa noihin vaihtoehtoihin kyseisten heppujen koulutustason,palkan ja statuksen työelämässä koska nuo asiat vetoaa naisiin tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät voi olla kasvoiltaan yhtä komeita, toisella on varmasti minua enemmän miellyttävä naama. No, jos ovat ihan samannäköisiä... ehkä ei se "urheilullinen" sitten kuitenkaan, mitkään urheiluhullut ja salimaket ja rahkahyypiöt eivät kiinnosta.

Tukalla tai sen puutteella ei väliä.

Vierailija
24/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa kiksejä tyypistä, joka on hirveän kiinnostunut pitämään kroppansa todella timminä. Ottaisin hiuksellisen normihepun.

Uskon että tämä vastausvaihtoehto voittaa helposti. 

Ei niinkään siksi etteikö urheilullinen mies miellyttäisi monen silmää, vaan ei haluta urheilullista ukkoa koska oma huonokuntoisuus rinnalla korostuisi ja se ahdistaisi.

Eikä osata välttämättä kuvitella edes koko skenaariota, urheilullisethan pariutuu yleensä keskenään ja urheilullinen mies saattaa suhtautua hyvin väheksyvästi rapakuntoiseen naiseen. Jos on tavallinen läski suomalaisnainen niin lihaksikas treenihullu mies suhtautuu kuin olisit ilmaa. Ei epäkohteliaasti, mutta olet epäseksuaalinen otus heille, kuin pöytälamppu

Ja siis faktahan on että suurin osa suomalaista on läskejä ja rapakunnossa, miehet ja naiset molemmat. Ei oo yllättävää ettei urheilullis

Jaaha, heti tuli joku urheiluhullu haukkumaan kaikkia muita liikkumattomiksi läskeiksi. Liikkumista on monenlaista, kaikki eivät elä treenatakseen, mutta liikkuvat silti paljonkin. Tässähän on kyse siitä, minkä käsittää urheilullisuudeksi. Vaikka itse liikun useita tunteja päivässä koiran kanssa pitkin metsiä ja siinä mielessä olen liikunnallinen, en missään tapauksessa ottaisi tuota urheilullista vaihtoehtoa. Ei siksi, että en haluaisi liikkua kumppanini kanssa, vaan nimenomaan mielikuvan vuoksi. Jos ajattelen tiukkakroppaista urheilullista miestä, saan mielikuvan ihmisestä, jolle elämänsisältö on liiaksi oma keho ja sen lihaksikkuus. Näinhän ei välttämättä ole, mutta jos vastaa mielikuvan mukaan, perusliikunnallinen heppu on kuitenkin paljon mielenkiintoisempi vaihtoehto.

Aloituksessahan ei sanottu, että se normiheppu istuu kotona kaljaa kittaamassa eikä liiku lainkaan.

Vierailija
25/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pt:t puhutte niin rumasti ja olette kusipäitä? Ihminen joka ei ole urheilullinen ei varmasti halua tulla sinun pakeillesi muuttamaan elintapojaan, vaikka tarvetta olisi. Ja ennen kuin alat soittaa turpaa: en ole lihava enkä huonokuntoinen, ärsyttää vaan tuo epäammattimainen läskittely. Ihan kuin olisit jossain ala-asteella.

No enhän mä nyt noin julkisesti puhu tai asiakkaille, ura loppuisi siihen. Mutta se on anonyymin nettipalstan hienous katos, voi sanoa mitä urheilulliset oikeasti ajattelee. Läskille on olemassa kauniimpiakin sanoja, mutta ne ei sitä peilikuvaa kyllä kaunista ne sanat.

Turha siitä lihavuudesta on uhriutua, siitä pääsee itse eroon ja jokainen nainen voi hankkia hyvä pepun ym. jos tahdonvoimaa on

T. sama PT nainen

Vierailija
26/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaljuista, joten valitsin A:n, vaikka urheilullisuus ei ole minulle lainkaan tärkeää. Pitkä ja kalju mies on suosikkini.

Vierailija
27/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa kiksejä tyypistä, joka on hirveän kiinnostunut pitämään kroppansa todella timminä. Ottaisin hiuksellisen normihepun.

Ei niinkään siksi etteikö urheilullinen mies miellyttäisi monen silmää, vaan ei haluta urheilullista ukkoa koska oma huonokuntoisuus rinnalla korostuisi ja se ahdistaisi.

Eikä osata välttämättä kuvitella edes koko skenaariota, urheilullisethan pariutuu yleensä keskenään ja urheilullinen mies saattaa suhtautua hyvin väheksyvästi rapakuntoiseen naiseen. Jos on tavallinen läski suomalaisnainen niin lihaksikas treenihullu mies suhtautuu kuin olisit ilmaa. Ei epäkohteliaasti, mutta olet epäseksuaalinen otus heille, kuin pöytälamppu

Ja siis faktahan on että suurin osa suomalaista on läskejä ja rapakunnossa, miehet ja nai

Eihän se että mies on lihaksikas tarkoita että elämä pyörisi kuntosalin ympärillä. Ei se vaadi kuin 4x40 min viikossa lujaa treeniä ja oikeanlaista terveellistä ravintoa. Vapaa-aikaa ja muuta elämää jää vaikka kuinka.  Ihmeellisiä mielikuvia, ihan niin kuin se täyttäisi näiden ihmisten päät ja ajatukset 24/7. Tunnen yhden lihaksikkaan arkkitehdin, yhden lääkärin (lääkäreistä monikin treenaa, koska työn takia tietävät miten tärkeää se on) jne. kyllä niillä on pääkopassa paljon muutakin kuin rahkat ja proteiinit

Vierailija
28/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät voi olla kasvoiltaan yhtä komeita, toisella on varmasti minua enemmän miellyttävä naama. No, jos ovat ihan samannäköisiä... ehkä ei se "urheilullinen" sitten kuitenkaan, mitkään urheiluhullut ja salimaket ja rahkahyypiöt eivät kiinnosta.

Tukalla tai sen puutteella ei väliä.

Kyseessähän on teoreettinen esimerkki. Sitä paitsi voi ne olla, identtiset kaksoset jolla toisella on ollut syöpähoitoja

Vierailija
29/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis faktahan on että suurin osa suomalaista on läskejä ja rapakunnossa, miehet ja naiset molemmat. Ei oo yllättävää ettei urheilullis

Urheilullisuudella voi tarkoittaa monia asioita. En itse ole milloinkaan kiinnostunut urheilijamiehistä, vaikka olin itse nuorena erittäin sporttinen (mm. yleisurheiluvalmennuksessa). Mutta se ei silti tarkoita, että olisin pitänyt lihavasta ja huonokuntoisesta miehestä, vaan suosikkini on mies, joka on luonnostaan leveäharteinen. 

Täällähän monesti vedetään kaikki äärilaitaan eli tuo normaali tyyppi, joka harrastaa arkiliikuntaa olematta erityisen urheilullinen, on myös olemassa, ei vain sohvaperuna ja urheilullinen mies.

Liaanikäsistä totean sen, että suurin osa urheilullisista miehistä urheilee siksi, että pyrkii peittämään lyhyyttään, liaanikäsiään tai muuta sellaista, minkä kokee itselleen haitaksi. Kun mies on luontaisesti pitkä ja leveäharteinen, hän on sitä myös ilman urheilua ja kun hän harrastaa arkiliikuntaa, on kuntokin hyvä. Urheilijamiehet harvemmin ovat penaalin terävimpiä kyniä, heitä kiinnostaa urheilu eikä älylliset asiat.

Siksi urheilijat eivät ole lainkaan kiinnostaneet ikinä, vaan päinvastoin eli urheilullisuus on pitkä miinus, vaikka kaljuus on plus.

Vierailija
30/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te pt:t puhutte niin rumasti ja olette kusipäitä? Ihminen joka ei ole urheilullinen ei varmasti halua tulla sinun pakeillesi muuttamaan elintapojaan, vaikka tarvetta olisi. Ja ennen kuin alat soittaa turpaa: en ole lihava enkä huonokuntoinen, ärsyttää vaan tuo epäammattimainen läskittely. Ihan kuin olisit jossain ala-asteella.

No enhän mä nyt noin julkisesti puhu tai asiakkaille, ura loppuisi siihen. Mutta se on anonyymin nettipalstan hienous katos, voi sanoa mitä urheilulliset oikeasti ajattelee. Läskille on olemassa kauniimpiakin sanoja, mutta ne ei sitä peilikuvaa kyllä kaunista ne sanat.

Turha siitä lihavuudesta on uhriutua, siitä pääsee itse eroon ja jokainen nainen voi hankkia hyvä pepun ym. jos tahdonvoimaa on

T. sama PT nainen

Kyllä nuo asenteet näkyy ulospäin. Ei mulla ole tarvetta uhriutua kun en ole lihava. Sun asenteessa se vika on.

Vierailija
31/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveelliset elämäntavat ovat tärkeät. Ei tarvitse olla huippu-urheilullinen, mutta terveydestä on pidettävä huolta ja liikuttava riittävästi. 

Vierailija
32/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. sama PT nainen

Olen urheilullinen mutta en ajattele kuten sinä. 

Vierailija
33/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin käy, jos kehon ominaistuoksu ja persoonallisuus viehättävät. Jos eivät, niin ei kiinnosta, oli se ulkonäkö mitä vain. 

Vierailija
34/36 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tärkeää että mies on urheilullinen jotta voidaan harrastaa ja kokeilla eri lajeja yhdessä. Kalju aivan ok.

Tavallinen kroppa käy kyllä jos vain silti on urheilullinen mieleltään. En tosin näe että vetelä ja löysä olemus kuuluisi tavallisuuteen, vaikka onkin totta että suurin osa aikuisista on lihavia. Pururadalla suurin osa vastaantuliojista on ok. 

Vierailija
35/36 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kiinnostaisi kalju normiheppu. Eli sellainen kuin mieheni on.

Vierailija
36/36 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi äänestää. Vetoamiseen vaikuttaa muut asiat kuin hiukset ja urheilullisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi