Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorta naista pyydettiin tulemaan alasti töihin

Vierailija
05.02.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010154767.html No semmosta se vähän on rakennusalalla, siellä miehillä on aika karskit jutut muutenkin:D

Kommentit (422)

Vierailija
221/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän firma?

Varmaan joku perähikiän pask*firma joka on jo mennyt nurin.

Vierailija
222/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät juoruile yhtään miehiä enempää pahantahtoisesti, sanoopi ihan oikea tieteellinen tutkimus:

https://www.sciencedaily.com/releases/2019/05/190503100814.htm

Niinpä, ja silti te reiät itsekin yleistätte aloja. Mitä pahaa juoruilussa edes on? Miksi ronskit puheet pitää kestää mutta juoruilua ei? Miksi en näe miesten ja miesvaltaisten alojen tuomitsemista, vaan ihan rauhallisesti täällä vaan lässytätte.

Luuletteko tosissanne typerät spermaa kauhovat rätit että nämä rakastaisi teitä, kun eivät edes tuomitse ahdistelua? Vapaa sukunimivalinta raikaa! Sekö on vapautta, että saa valita vain miehen vallan, ja heti kun et valitse niin miesten susirinki lähtee liikkeelle jahtaamaan? Kas kun ei miehet tue teitä! Eikö sukunimi luokaan perhettä? ;)

Laitoin tuon linkin, sillä tyhkkään mennä kaikessa ns. tiede edellä. Etkä sinä tiedä olenko mies vai nainen.

Kutsutko miehiä letkuiksi tai makkaroiksi, vai epäinhimillistätkö vain naisia?

Toki on vilpittömän avointa kertoa tällä tavoin kaikille palstalaisille omaavansa vakava-asteinen mielenterveysongelma. Kiitokset siis avommuudestasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä jolla on katkarapu jalkovälissä - kukaan ei jaksa lukea sun kilometrisepustuksia. 

Vierailija
224/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette demonisoi miehiä? Te olette yleistämässä koko naisvaltaisen alan ja kieutte miten naisten seura on hankalaa draamaa. Miesten draama sen sijaan on muiden vika, on siinä meillä reilu ja oikeudenmukainen sukupuoli! Miehet ovat ihan läpeensä sairaita pas*oja, nauran joka kerta kun ukkonne kuolee rintamalle. Oikein heille, mitäs menivät. Tajuatteko miten noloja olette, kun vaaditte asepalvuksen tasajakoa, samaan aikaan kun nämä sudet eivät kannata mitään naisten perusoikeuksia?

Miesten seura on kirjaimellisesti hengenvaarallista, eikä yksikään mies ole tuomitsemassa tätä. Kas kun ei miesten ja heidän alojensa maine mene. Saisinpa minäkin naisena sukunimipalkinnon kiusaamisesta, rai*kaamisesta ja heikompien listimisestä. Mutta ei, on se akkojen juoruilu kamalaa!

Kannattaa miettiä kenen vuoksi nimeä vaihtaa ;) heteronaistenhan piti olla vapaita, kas kun miehet kiusaavat ja ahdistelevat, taistelevat jopa tuomioistuimen päätöstä vastaan. On siinä meillä vapaita sukunimivalintoja

Suosittelen terapiaa.

Vierailija
225/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun työpaikalla on eri ikäisiä miehiä ja naisia ja jutut on välillä myös varsin härskejä, mutta ei koskaan mitään ahdistelua tai epäasiallisia. Hyvin pystyy nuoret naiset ja vanhemmat miehet heittämään läppää keskenään. 

Vierailija
226/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä jolla on katkarapu jalkovälissä - kukaan ei jaksa lukea sun kilometrisepustuksia. 

Hänen klitoriksensa on tosiaan varmasti katkaravun kokoinen.

Vierailija
227/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston muuten ok, mutta talvella voi tulla pakkasenpuremia.

Vierailija
228/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-muuttajat ovat nykyisin naisten ja lasten turva kantaäijiä vastaan.

Vierailija
229/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä iski mt-häiriöt päälle ihan kunnolla, kun kopioi omaa tekstiään koko ajan.

Ei se kuule sen järkevämmäksi muutu, lähetät sen vaikka 500 kertaa. Ota nyt ne lääkkeet hyvissä ajoin. 

Vierailija
230/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoitin tuon reikäpään kommentit asiattomiksi, ihan joka ikisen

Vierailija
231/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkarapukikkelin vaahtoamiset osa 1001 🤣

Vierailija
232/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin enemmän elämää nähneenä ja jo 1980-luvulla miesvaltaisella alalla töissä olleena sanoisin, että ei kannata lähteä äijäporukkaan, jos ei luonto ja huumori kestä.

Kouluaikana meitä oli 3 tyttöä, jotka tulimme hyvin toimeen poikien kanssa ja sitten oli se 4. joka valitti joka ikinen päivä, kuinka vaikeaa hänellä oli. Jotenkin ne vaan osaavat katsoa, kenelle ei kannata alkaa esittämään mitään.

Sama pätee sitten miehiin naisvaltaisella alalla. Eikun....Jutut on härskimpiä,kuin miehillä. 

Vierailija
233/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klikkiä avaamatta sanoisin, että raksanaisilta ja eräiltä muiltakin vaaditaan aika paljon enemmän huumorintajua kuin naisvaltaisilla aloilla, joilla taas vaaditaan muita "sosiaalisia" taitoja.

Tunnen useamman kuin yhden naisen, joka olisi tuollaisessa tilanteessa lyönyt äijille jauhot suuhun niin että olisivat saaneet hävetä loppuikänsä.

Mutta miksi kenenkään pitäisi jaksaa olla lyömässä jauhoja suuhun koko ajan joillekin irstaille äijille, kun haluaisi vaan olla rauhassa. Raskasta tollanen. Kokemusta on. 

Tää on sama kuin koulukiusaamisessa: kun kerran kunnolla sanot vastaan ja nolaat sen sanojan muiden edessä, niin puheet loppuu siihen.

Ei toiminut koulussa itselläni noin. Kun sanoin kiusaajilleni (luokan muut tytöt) yhtä törkeästi takaisin, se sen kertainen huutelija alkoi vääntää itkua. Taustanaurajat taas alkoivat puolustaa tätä itkevää kaveriaan ja huusivat, että olin hirveä ihminen. Sanomiseni tietysti kerrottiin kaikille muillekin koulussa - taktisesti vaan jätettiin kertomatta se, että minulle oli huudeltu hyvän aikaa ennen sitä. Sitten tytöt eristivät minut moneksi päiväksi porukasta ja kohtelivat kuin ilmaa, kunnes aloittivat taas häiriköinnin.

Eli joskus jatkuva jauhot suuhun pistäminen vain pahentaa asioita. Miksi aina vaaditaan häirinnän kohdetta muuttamaan suhtautumistaan sen sijaan, että puututaan siihen oikeaan ongelmaan, eli häiritsijöiden tekemisiin?

Vierailija
234/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toikin juttu ois fiksummin hoidettu jos likka olis sanonut heti et ei tuollainen huumori uppoa, en pidä tuollaisista kommenteista. Nyt kuitenkin itketään lehtiin ja paisutellaan asiaa joka on ihan pirun tyhmää!

Miksei etsitä sitä kultaista keskitietä et setämiehet katsoo tarkemmin mitä sutkauttelee, ja herkkähipiäiset sanoo asiasta heti suoraa eikä rupee kitiseen lehdissä, ennenkin selvitty perus kommunikoinnilla ilman et heti on skandaali käsissä. 

Oletko sinä ihan normaali? Sinut pitäisi hakata.

Vai oikein hakata sen takia kun ei jaksa asioiden paisuttelua vaan haluaa et ihmiset koittais sopia asiansa heti kättelyssä ihan keskustelemalla? Just. 

En minä keskustele VIERAAN ihmisen kanssa, joka häiriköi minua seksuaalisesti työpaikalla/työajalla. Siitä tulee välittömästi isompi juttu, jota puidaan oikeudessa! Kuten tässäkin tapauksessa. 

Vierailija
235/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pomo heitti vitsillä että mulla on lupa tulla alasti töihin. Vastasin että ei prkl tarkene ja sitte naurettiin. N56

Vierailija
236/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pomo heitti vitsillä että mulla on lupa tulla alasti töihin. Vastasin että ei prkl tarkene ja sitte naurettiin. N56

Oletko muutenkin sellainen räväkkä Rivo-Riitta ja vielä ylpeilet sillä? 

Vierailija
237/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin enemmän elämää nähneenä ja jo 1980-luvulla miesvaltaisella alalla töissä olleena sanoisin, että ei kannata lähteä äijäporukkaan, jos ei luonto ja huumori kestä.

Kouluaikana meitä oli 3 tyttöä, jotka tulimme hyvin toimeen poikien kanssa ja sitten oli se 4. joka valitti joka ikinen päivä, kuinka vaikeaa hänellä oli. Jotenkin ne vaan osaavat katsoa, kenelle ei kannata alkaa esittämään mitään.

Sama pätee sitten miehiin naisvaltaisella alalla. Eikun....Jutut on härskimpiä,kuin miehillä. 

Riippuu kyllä työpaikasta. Ei meillä ainakaan ole mitään toisen henkilön seksuaalista häiriköimistä tms. Tosin ollaan kaikki akateemisesti koulutettuja. Se, että joissain työpaikoilla on ikään kuin normaalia olla härski ja epäasiallinen muita kohtaan ei tee siitä yhtään sen hyväksyttävämpää. Noloa, törkeää, junttimaista eikä KENENKÄÄN tulisi sellaista sietää.

Vierailija
238/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennen ei loukkaannuttu kaikesta. Ennen muodostui parisuhteita, perustettiin perheitä ja saatiin lapsiakin."

Ihan totta, todennäköisesti tuokin mies on pariutunut ja joku hänen kanssaan lapsia tehnyt. Nyt sitten oman lapsiensa ikäistä tyttöä kohtelee noin.

Minä olen ollut miesvaltaisella alalla töissä 1980-luvun loppupuolelta tähän päivään, menin siis vähän päälle parikymppisenä duuniin miesalalle. Jos mitään tuollaista olisi sattunut lähellekään, eli että olisi tungettu jalköväliin mitään tai uhkailtu metsän reunaan viemisellä, olisi ollut hel vetti irti ja miehille potkut hyvin lähellä.

Kielenkäyttö nimenomaan saattoi olla roisia, mutta ei kukaan nyt herran jesta alkanut käsiksi käymään tai uhkailemaan. Sen verran järkeä oli päässä pahimmallakin öykkärillä, että tajusivat, mitä siitä seuraa jos alkaa nuoria naisia noin kohtelemaan.

Joku väitti tätä aikaa kaksinaismoralistiseksi sen vuoksi, että kaikenlaista näkyy telkkarissa ja monenmoisia suhteita perustetaan. No mutta juuri sen vuoksi kenenkään nuorempien ei tarvitsekaan juosta pakonomaisesti ahdistelemassa ja yrittämässä saada jotain toiselta sukupuolelta, kun kaikkea on tarjolla vapaaehtoisestikin. Mieluummin se nuori mies tosiaan menee only fansiin kuin munaa itsensä työpaikalla.

Vierailija
239/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mun työpaikalla on eri ikäisiä miehiä ja naisia ja jutut on välillä myös varsin härskejä, mutta ei koskaan mitään ahdistelua tai epäasiallisia. Hyvin pystyy nuoret naiset ja vanhemmat miehet heittämään läppää keskenään. 

Niin... Täytyy sanoa, että kyllä minä tuntisin oloni ahdistuneeksi, jos minua vanhempi mieskollega sanoisi minulle, että voisin tulla vaikka alasti töihin. Jos härskeily ei ole henkilökohtaista eikä sillä ole tarkoituksena nolata/alistaa toista, niin ok. Mutta jos sävy on vähänkin sellaista, että se aiheuttaa kiusallisia tilanteita, niin se ei ole missään tapauksessa ok ja jokaisella on oikeus tuntea olonsa turvalliseksi ja hyväksi työpaikalla!

Vierailija
240/422 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ronskit puheet" on ihan eri asia, kuin sanoa nuorelle tytölle "me viedään sut tonne metsään ja vedetään sulta vaatteet pois". Toihan on aivan sairasta.

Jos on pakko saada olla törkyturpa niin pitäs edes jutut yleisellä tasolla, eikä puhuisi juuri tästä nuoresta työntekijästä. Sano sit vaikka että ois kiva nähdä naisia alasti, eikä että just sinä voisit olla alasti.

Kyllä kaikki ymmärtää ja tietää, että äijäporukassa ja raksa-alalla voi olla suoraa ja vähän törkyistäkin puhetta. Ja toisaalta että on rajoja, joita ei ylitetä. Et sä voi sanoa AIVAN MITÄ VAIN siksi että suurin osa paikallaolijoista on miehiä. 

No jep. Ronskit puheet on yksi juttu ja ne voi olla ihan hauskojakin, mutta sitten kun ne on henkilökohtaisuuksiin meneviä niin kyse ei enää ole huumorista vaan kiusaamisesta ja ahdistelusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän