Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on kotisiivous! Miten

Vierailija
05.02.2024 |

käytännössä hoituu, jos siivousaika on keskellä päivää jolloin olette itse töissä? Annatteko siivoojalle omat avaimet?

Entä jos asunnossa on koira? 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oma pää leikkaa ollenkaan?

Vierailija
2/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuohon kysymykseen vaikea vastata ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla oma pää leikkaa ollenkaan?

Eikö sulla oma sydän tunne ollenkaan? 

Vierailija
4/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan omakotitalossa, joten näytettiin vara-avaimen paikka. Lopetettiin siivous, koska aina piti lähteä koiran kanssa "evakkoon", ja tuntui että aina satoi tai oli hirvee helle siivouspäivänä (oon siis itse kotona niin koiran kanssa sit vaan aina lähdettiin alta pois, ei varmaan ole suotavaa että koira on siinä osallistumassa). 

Vierailija
5/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan vara-avaimet (näistä sopimus erikseen) ja sen koiran kanssa toimitaan niin kuin sille koiralle sopii eli joko päiväksi johonkin hoitoon tai aamusta alkaen tiettyyn huoneeseen, jota ei siivota tms. Kaikki siivoojat ei suostu tulemaan koiratalouteen, mikä on ihan  fiksua, en lähtisi minäkään kokeilemaan.

Vierailija
6/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummiäs jää kotiin. Haluaa aina saman siivojan ja nusaisevatkin.

Vierailija
7/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja ollut sama yli 5 v. On oma avain.

Siivooja vie koiran alakertaan, siivoo muualla ja lopuksi päästää koiran ylös ja siivoo alakerran

Vierailija
8/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin vara- avaimet ja koira oli kotona normaalisti. Siivoojaa ei koira haitannut. Joskus olin vielä kotona, kun siivooja tuli ja näin koirani ilostuvan hänen tulostaan.

Vierailija
9/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoin vara- avaimet ja koira oli kotona normaalisti. Siivoojaa ei koira haitannut. Joskus olin vielä kotona, kun siivooja tuli ja näin koirani ilostuvan hänen tulostaan.

Eka kerralla olin tietysti kotona, että näin miten koira suhtautuu,.

Vierailija
10/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummiäs jää kotiin. Haluaa aina saman siivojan ja nusaisevatkin.

Melkoinen mummi 😂😂😂😂😂😂

Vierailija
11/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kokemusta avaimista. Meillä kävi siivousfirma, kun nuorin lapsi oli pieni (alle vuoden). Neljän viikon välein tulivat. Minä lähdin lasten ja kahden koiran kanssa silloin aina kylään. Annoin ohjeet lähtiessäni. Kolmen tunnin siivous oli sovittu ja käytännössä kaksi siivoojaa teki sen 1,5 tunnissa. Pari kertaa saatiin myös pidempi siivous samaan rahaan, kun oli suostuttu ns. demo-paikaksi, jossa koulutettiin uusia aloittaneita siivoojia. Ikkunanpesukin tuli kerran hoidettua, kun yrittäjä opetti meillä ikkunanpesutekniikkaa. Se on jännä, että siivousalan perustutkinto on olemassa ja sieltä valmistuu monta kertaa vuodessa ammattisiivoojia, mutta alalle silti palkataan lähinnä ihmisiä, jotka eivät ole koskaan siivonneet eivätkä koulutusta käyneet. Meillä tuo siivous loppui siihen, kun menin kokopäivätyöhön. Eikä meille kyllä olisi voinut työpäivän aikana tullakaan, jos molemmat aikuiset töissä, koska koirat olisi haukkuneet itsensä näännyksiin, jos vieraita ihmisiä tulee.

Vierailija
12/12 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne siivoojat jotka ovat laitoshuoltajan tai vastaavan koulutuksen käyneet , ovat suurin osa esimies tehtävissä . Sairaalat on tietty erikseen .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme