Jättipalkkio yhdestä puheesta? Sanna Marinin kerrotaan tehneen puhujakeikan New Yorkin eliittipankkiin
Kommentit (197)
Olisiko parempi, jos Sannuli kikkailisi Suomessa yrittäjänä, tai jossain suojatyöpaikassa ja nostaisi sopeutumisrahoja?
Kova takinkääntö entiseltä vasemmistolaistelta.
Vierailija kirjoitti:
Kova takinkääntö entiseltä vasemmistolaistelta.
Moni meistä näyttelee muuta kuin oikeastaan on.
Kyllä ottaa persulle koville että Marin pärjää ja Persu vaan nyhvää.
Jos kerrotaan Hillary Clintonin, George W Bushin ja Barack Obaman palkkioista, niin ei noista mielestäni voi päätellä mitään siitä mitä Marinille on mahdollisesti maksettu. Vaan hienot lööpit siitäkin on saanut.
Vierailija kirjoitti:
Missä se kersa on?
Eihän se tunnista S.M. En kirjoittanut äitiään.
S.M. oli vuokrakohtu?
Onko sinulla lapsi mukana töissä ja työmatkoilla? Mulla ei ainakaan ole ja meillä on oikein hyvä ja läheinen suhde. Silloin kun olen kotona olen läsnä lapsille.
Johtuuko nämä kaikki itkupotkuraivarit siitä, että teitä ei kysytty, vaan Sannaa kysyttiin?
Millä hinnalla itse olisitte lähtenyt NYKIIN puhujaksi? Menkääs nyt katsomaan itseänne peilistä. Tulkaa sitten tänne takaisin riehumaan vaahto suussa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi, jos Sannuli kikkailisi Suomessa yrittäjänä, tai jossain suojatyöpaikassa ja nostaisi sopeutumisrahoja?
Niinpä. Eikö siellä ole ollut jo tarpeeksi entisiä ministereit, lääkäreistä koirankasvattajiin, nostamassa sopeuttamisrahoja ja samanaikaisesti pyörittämässä omia firmoja. Eräille se näköjään on kova paikka, että demari kehtaa tehdä toisin
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt jäädä sopeutumisrahan nauttijaksi, kuten maan tapana on ollut. Eihän se hyvältä näytä, että maailmalta tarjotaan kovapalkkaisia töitä, kun se saa omien toiminnan näyttämään entistä pahemmalta.
Vierailija kirjoitti:
"Investointipankissa esiintyminen on ollut aiemminkin tuottoisaa puuhaa. Hillary Clinton on uutisoitu aiemmin saaneen vuodessa Goldman Sachsilta yli 600000 dollarin puhujapalkkiot.
The Street -uutissivusto listasi vuonna 2017 kovimpia palkkioita nostavia puhujia. Sivuston mukaan esimerkiksi Al Gore voi saada 100000 dollaria puheestaan, Yhdysvaltain entinen presidentti George W. Bush 150000200000 dollaria ja entinen presidentti Barack Obama peräti 400000 dollaria."
Aivan hillitöntä veronmaksajien ja kansalaisten rahojen kuppaamista.
Et ehkä tiennyt, että Goldman Sachs on yksityinen yritys. Eli puhujapalkkioista on veronmaksajien rahoja nolla dollaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla logiikalla kaikki on sitten korruptiota. Mutta minusta hienoa että Marin on oikeasti ensimmäinen suomalainen nainen joka painii kovassa sarjassa. Inspiroi minua ja ihan taatusti muitakin naisia korkeampiin tavoitteisiin.
Minua kiinnostaisi tietää, mikä on se osaaminen, jolla tähän "kovaan sarjaan" on päästy. Onko se somekuvat vai mikä? Veikkaan, että kansainvälinen mediajulkisuus, koska oli nuori ja nätti pääministeri.
Liberaali kansainvälinen media hehkutti Marinia vain, koska hän siis on nuori kaunis nainen pääministerinä. Tästä syntyi mielikuva ja luulo, että Marin on oikeasti joku pätevä johonkin. Millä ansioilla hän pääsi pääministeriksi? Ulkonäöllä ja koska on nainen, sillä nainen johtopaikalla on nuorelle demariväelle itseisarvo.
Kääntäen. Pätevä voi olla vain vanha ruma mies. Siitä syntyy mielikuva osaamisesta ja pätevyydestä. Ikämies johtopaikalla on oikeiston itseisarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on oikeasti annettavaa? Mutta joo kunhan joku maksaa, niin kannattaa ottaa ilo irti julkisuudessa ei sitä varmaan loputtomiin kestä.
Onhan se lisäksi nimitetty vielä Ukraina-työryhmäänkin. Tosin tuosta en usko, että kyseessä on mikään "rahahomma", vaan ihan poliittinen työ enemmänkin.
Kummasti vaan on samat Boris ja Hillary sielläkin. Ihan takuulla on rahahomma, on sen verran epämääräinen se työnkuva.
Kuulostaa lähinnä markkinatempulta, jossa raha liikkuu epämääräisiltä tahoilta.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, kun öyhöjä itkettää!
Itke ja ulise ääliö, Sanna menee eteenpäin osaamisensa ansiosta.
Btw, hän olisi meidän ensimmäisellä kierroksella valittu presidenttimme, jos olisi viitsinyt lähteä ehdolle.
Hahahhaahehhehhee! Nyt tuli kyllä viikon vitsi! Missä se Sannan osaaminen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se kersa on?
Eihän se tunnista S.M. En kirjoittanut äitiään.
S.M. oli vuokrakohtu?
Onko sinulla lapsi mukana töissä ja työmatkoilla? Mulla ei ainakaan ole ja meillä on oikein hyvä ja läheinen suhde. Silloin kun olen kotona olen läsnä lapsille.
Oletko puolet ajasta muualla kuin kotona?
Vierailija kirjoitti:
"Investointipankissa esiintyminen on ollut aiemminkin tuottoisaa puuhaa. Hillary Clinton on uutisoitu aiemmin saaneen vuodessa Goldman Sachsilta yli 600000 dollarin puhujapalkkiot.
The Street -uutissivusto listasi vuonna 2017 kovimpia palkkioita nostavia puhujia. Sivuston mukaan esimerkiksi Al Gore voi saada 100000 dollaria puheestaan, Yhdysvaltain entinen presidentti George W. Bush 150000200000 dollaria ja entinen presidentti Barack Obama peräti 400000 dollaria."
Aivan hillitöntä veronmaksajien ja kansalaisten rahojen kuppaamista.
Ei verorahoilla ole mitään tekemistä näitten palkkioitten kanssa. Ihan on yksityistä rahaa. Ja toki yksityishenkilö voi laskuttaa puheestaan niin paljon kun joku on valmis maksamaan. Eihän se nyt mitään korruptiota ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt jäädä sopeutumisrahan nauttijaksi, kuten maan tapana on ollut. Eihän se hyvältä näytä, että maailmalta tarjotaan kovapalkkaisia töitä, kun se saa omien toiminnan näyttämään entistä pahemmalta.
Mistä h.elvetin sopeutumisrahasta täällä oikein jankutetaan? Sopeutumisrahaa maksetaan eduskunnasta pudonneille edustajille. Sanna Marinhan nimenomaan valittiin kansanedustajaksi! Ei hänelle mitää sopeutumisrahaa oltaisi maksamassa.
Vierailija kirjoitti:
S osaa bilettää, siinä se
Ehkä osaa jotain muutakin kun tuollaisia summia ollaan valmiita maksamaan . Huvittavaa tämä suomalainen kateus.
No, jos koulutetut ihmiset on tohkeissaan jostain nata salmisen tyhjista jorinoista ja hanelle maksetaan ruttona. Joo en epaile, etteiko PM pestin jalkeen olisi ottajia vaikka olisi mika tumpleo.
99% ihmisita on uuvatteja ja hehkuttaa muita uuveja.