Jättipalkkio yhdestä puheesta? Sanna Marinin kerrotaan tehneen puhujakeikan New Yorkin eliittipankkiin
Kommentit (197)
En lähde poliitikoksi vaikka kuinka maksettaisiin jättipalkkioita enkä hallintoonkaan. Niin tyhmä en ole.
Vierailija kirjoitti:
Kauas arvot karkaa kun kapitalismin hedelmää saa maistaa 🤑
Kuinka niin? Tekee töitä ja maksaa veronsa Suomen valtiolle. Mitä muka pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen persumies ja itken täällä vessassa pöntöllä tortulla itseskeni Sannan menestystä maailmalla. Vetää vaan niin surulliseksi olla tämmöinen yksinäinen naiseton kaljamöhömahainen luuseri rassenassesetä kun toinen menestyy tuolla lailla. On se niin väärin minua kohtaan! Minä!! Minä!! Minä!!
Minä olen vassari joka ei voi myöntää että kuningattareni on paljastunut aivan päinvastaiseksi kuin mitä palvovassa mielessäni kuvittelin. Kun en kykene käsittelemään totuutta niin kirjoitan törkyviestejä persuista. Se saa mieleni taas ihanan ruusunpunaiseksi eikä minun tarvitse poistaa Sannan kuvaa seinältäni!
Mites ne Mestarin ikonit persujen seinällä? Pussaatteko niitä joka ilta polvistumisen jälkeen?
Pitääkö sisulaisten polvistua joka päivä Hesaa kohden? Nimimerkillä utelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen persumies ja itken täällä vessassa pöntöllä tortulla itseskeni Sannan menestystä maailmalla. Vetää vaan niin surulliseksi olla tämmöinen yksinäinen naiseton kaljamöhömahainen luuseri rassenassesetä kun toinen menestyy tuolla lailla. On se niin väärin minua kohtaan! Minä!! Minä!! Minä!!
Minä olen vassari joka ei voi myöntää että kuningattareni on paljastunut aivan päinvastaiseksi kuin mitä palvovassa mielessäni kuvittelin. Kun en kykene käsittelemään totuutta niin kirjoitan törkyviestejä persuista. Se saa mieleni taas ihanan ruusunpunaiseksi eikä minun tarvitse poistaa Sannan kuvaa seinältäni!
Mites ne Mestarin ikonit persujen seinällä? Pussaatteko niitä joka ilta polvistumisen jälkeen?
Pitääkö sisulaisten pol
Ei vaan kantti kestä käsitellä asiaa joten näiden kommenttien tulva on loputon. Menkää itseenne vassut, edes kerran elämässänne. Teitä on kustu silmään.
Kakan jauhamisella näköjään sananmukaisesti tienaa.
Ei sillä maailmaa muuteta, eikä ratkaista ongelmia. Mutta pääasia,että oma nassu on esillä ja tili voi hyvin. Rikkaiden leikkikenttä, jonne kaikki wanna be-tyypit haluaa mukaan leikkimään.
Vierailija kirjoitti:
"Aina yhtä hassua, kun persukultti yrittää syyttää muita jonkun palvomisesta."
Aina yhtä hassua, kun Sannan kultti yrittää siirtää keskustelua omasta palvonnastaan muualle. Kasvata nyt jo selkäranka ja myönnä itsellesi että Sanna ei ole se vasemmistomessias mitä olet turhaan palvonut vuosia hurmoksellisesti vaan rahanahne takinkääntäjä joka höynäytti sinua kunnolla.
Vain persut puhuu Sannasta kuningattarena. Yleensäkin palstalla Sannasta puhuu vain persut.
Ei muita kiinnosta, mutta teitä kyllä loputtomasti, kun tulee uusi ketju joka päivä. Eikä ne ketjut ala Sannan ihailulla, vaan ihan muulla, eli persut asialla.
Vierailija kirjoitti:
Todella ironista että vassarit käyvät valtavaa vihakampanjaa Alexander Stubbia vastaan ja tukevat Sannaa vaikka heillä on sama agenda ja samat arvot. Ihan samasta puusta veistettyjä molemmat.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/alexander-stubb-kysyi-sanna-marinil…
Katsokaa miten iloisia frendit Alex ja Sanna ovat Davosissa!
Vierailija kirjoitti:
Se on politiikan rocktähti. Eikä persut voi sille mitään.
Menkää itkemään traktorin kylkeä vasten.
Persuna olen onnellinen Marinin ymmärryksen laajenemisesta. Toivon, että hän saa miljoonia, kymmeniä miljoonia tai oikeastaan toivottavasti satoja miljoonia.
Marin on vihdoin ymmärtänyt, että solidaarisuus, haavoittuvassa asemassa olevat *nyyh nyyh* kelatyperykset ja muut mongoloidit ovat ajanhaaskuuta. Tärkeintä on keskittyä rahantekoon ja ottaa sitä sieltä, mistä helpoiten rahaa saa. Hillary ymmärsi tämän ja nyt ymmärtää Marin. Toivottavasti Marin on Suomen ensimmäinen demarimiljardööri, koska se osoittaisi että demarillakin voi olla aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko edes idiootti, mitä korruptio tarkoittaa terminä?
Kyllä. Sitä että poliitikko saa lahjuksia tai varastaa asemassaan. Tässä on nähdäkseni kyse lahjusten lunastamisesta jälkikäteen. Siltä tuo vaikuttaa.
Väärin. Marin ei ole poliitikko, hän on nykyään ammattipuhuja. Tähän et nyt saa korruptiota kytkettyä, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on oikeasti annettavaa? Mutta joo kunhan joku maksaa, niin kannattaa ottaa ilo irti julkisuudessa ei sitä varmaan loputtomiin kestä.
Se saa nyt niitä rahoja jotka me lahjoitettiin pankkiväelle.
"Fefin agendana on yksi maailmanhallinto, jossa eliitti omistaa kaiken ja muut eivät omista mitään. Venäjä ilmoitti ettei se lähde tuohon mukaan, mikä suututti ja järkytti Wef-eliitin ja seuraukset ovat nyt nähtävissä."
Sinua pycka ei ole kutsuttu tänne keskustelemaan.
Eliittipankki sai varmaan "hyviä" neuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Eliittipankki sai varmaan "hyviä" neuvoja.
"Tanssissa tärkeintä on heittäytyä... liike lähtee lantiosta!"...
suomessa on kuntapoliittikkoja,kansanedustajia,virkamiehiä jne. joilla on jättiomaisuus ,vaikka palkka on normaali palkka. jos omistaa miljoona kaupalla omaisuutta ympäri suomea ja asunnot ulkomailla, niin on se mun mielestä yhtälönä sellainen ,ettei matematiikka täsmää verotietojen kanssa,ei mulla muuta.
nämä voi katsoa usein sidonnaisuus ilmoituksista, mutta esim.omalla paikkakunnalla, poliitikot jättänyt ilmoittamatta helsingin kämpät ja espanjan kämpät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on oikeasti annettavaa? Mutta joo kunhan joku maksaa, niin kannattaa ottaa ilo irti julkisuudessa ei sitä varmaan loputtomiin kestä.
Se saa nyt niitä rahoja jotka me lahjoitettiin pankkiväelle.
Luultavasti oli sovittu juttu.
Tuolla logiikalla kaikki on sitten korruptiota. Mutta minusta hienoa että Marin on oikeasti ensimmäinen suomalainen nainen joka painii kovassa sarjassa. Inspiroi minua ja ihan taatusti muitakin naisia korkeampiin tavoitteisiin.
Muistan kun Marin pääsi tuon puhujakeikkoja välittävän yrityksen listoille, niin heti ensimmäiset persukommentit oli, että voihan sitä siellä listoilla olla, mutta ei sitä kukaan kuitenkaan palkkaa minnekään puhumaan. 😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko edes idiootti, mitä korruptio tarkoittaa terminä?
Kyllä. Sitä että poliitikko saa lahjuksia tai varastaa asemassaan. Tässä on nähdäkseni kyse lahjusten lunastamisesta jälkikäteen. Siltä tuo vaikuttaa.
Väärin. Marin ei ole poliitikko, hän on nykyään ammattipuhuja. Tähän et nyt saa korruptiota kytkettyä, sori siitä.
Oma ei-vassari mielipiteeni on, että Marin olisi mennyt täysin hukkaan poliitikkona riitelemässä eduskunnassa. Hänen esiintymistaitonsa ovat kansainvälistä tasoa ja kysyntää näyttää olevan.
On se mahtavaa etti kaikki suuripalkkaiset ole suomen porvareiden ja PS ja KOK linjan mukaisesti paratiisisaarilla vaan maksavat veronsa suomeen. KIITOS Sanna.
Aina yhtä hassua, kun persukultti yrittää syyttää muita jonkun palvomisesta.