Jättipalkkio yhdestä puheesta? Sanna Marinin kerrotaan tehneen puhujakeikan New Yorkin eliittipankkiin
Kommentit (197)
En ihan ymmärrä.
Ensin oppositio ruikutti Marinin vasemmistolaisuudesta. Nyt kuittaa kovaa liksaa oikeiston oppien mukaan, silti ruikutus jatkuu.
Tietävätkö nämä itsekään, miksi valittavat.
Huvittaa ap.
Että joku luulee, että sen työn tekeminen mihin on palkattu, on korruptiota.
Ostakaa nyt edes jokin sanakirja sinne persujen puoluetoimistoon.
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärrä.
Ensin oppositio ruikutti Marinin vasemmistolaisuudesta. Nyt kuittaa kovaa liksaa oikeiston oppien mukaan, silti ruikutus jatkuu.
Tietävätkö nämä itsekään, miksi valittavat.
ihan siksi koska MARIN, ei mitään väliä teki tai oli tekemättä jotain, sama laulu
Vierailija kirjoitti:
"Investointipankissa esiintyminen on ollut aiemminkin tuottoisaa puuhaa. Hillary Clinton on uutisoitu aiemmin saaneen vuodessa Goldman Sachsilta yli 600000 dollarin puhujapalkkiot.
The Street -uutissivusto listasi vuonna 2017 kovimpia palkkioita nostavia puhujia. Sivuston mukaan esimerkiksi Al Gore voi saada 100000 dollaria puheestaan, Yhdysvaltain entinen presidentti George W. Bush 150000200000 dollaria ja entinen presidentti Barack Obama peräti 400000 dollaria."
Aivan hillitöntä veronmaksajien ja kansalaisten rahojen kuppaamista.
Jos George saa puhekeikastaan 150.000.200.000 dollaria, niin on ihan kohtuullista, jos Sanna saisi 150 miljardin sijaan vaikka vain 200.000. Naisten palkkio on perinteisesti aina pienempi (mikä on mielestäni vääryys).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Investointipankissa esiintyminen on ollut aiemminkin tuottoisaa puuhaa. Hillary Clinton on uutisoitu aiemmin saaneen vuodessa Goldman Sachsilta yli 600000 dollarin puhujapalkkiot.
The Street -uutissivusto listasi vuonna 2017 kovimpia palkkioita nostavia puhujia. Sivuston mukaan esimerkiksi Al Gore voi saada 100000 dollaria puheestaan, Yhdysvaltain entinen presidentti George W. Bush 150000200000 dollaria ja entinen presidentti Barack Obama peräti 400000 dollaria."
Aivan hillitöntä veronmaksajien ja kansalaisten rahojen kuppaamista.
Jos George saa puhekeikastaan 150.000.200.000 dollaria, niin on ihan kohtuullista, jos Sanna saisi 150 miljardin sijaan vaikka vain 200.000. Naisten palkkio on perinteisesti aina pienempi (mikä on mielestäni vääryys).
Ei mikään.. EI olee enää tänne työkytköksiä, joten ei ole kateellisille tilivelvollinen... Persut saa huokasta, kun Sanna maksaa. Tänne yhtäpajon kun Hallah-aho ja Purrukka. Yhteensä... 😄😄😄😄🎶
mä eläisin 2 vuotta Aasiassa yhdellä puhepalkkiolla eli 50 000 eurolla
antakkee se mulle
Vierailija kirjoitti:
mä eläisin 2 vuotta Aasiassa yhdellä puhepalkkiolla eli 50 000 eurolla
antakkee se mulle
kyllä sillä elää sen 2v täälläkin ihan hyvin, kun on oma asunto ja lainaa ei mistään, kaikki tarvittavat kilut ja kalut hankittuna ja vähän kaikkea liikaakin., riittäisi ihan mellevään eloon-vähempikin.
Vierailija kirjoitti:
Kakan jauhamisella näköjään sananmukaisesti tienaa.
Ei sillä maailmaa muuteta, eikä ratkaista ongelmia. Mutta pääasia,että oma nassu on esillä ja tili voi hyvin. Rikkaiden leikkikenttä, jonne kaikki wanna be-tyypit haluaa mukaan leikkimään.
Tunnetuimmat ja suosituimmat kansainväliset puhujat voivat veloittaa esiintymisistä kymmeniätuhansia euroja.
"Speakersforum kertoo laskuttaneensa Alexander Stubbin puheenvuoroista keskimäärin ilman arvonlisäveroa 5467 euroa, mistä Stubbin oman palkkion osuus on ollut keskimäärin 4 133 euroa."
Eipä siitä jargoniasta vois maksaa enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia on miljardi tässä maailmassa. Ei pelkkä kauneus riitä.
Rohkeasti tanssivia pääministereitä on vain tämä yksi. Kun kunnia menee niin maine tulee.
2017 "Teuvo Hakkarainen riehui kännissä Eduskuntaryhmien pikkujouluissa tappelu lähellä!"
2018 "Humalainen Teuvo Hakkarainen suuteli väkisin kokoomuskansanedustajaa - ahdistelutapausta käsitellään tänään oikeudessa"
Kunnia ja maine mennyttä.
Ja tällainen persu valittiin 2019 e:hun edustamaan Suomea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se kersa on?
Eihän se tunnista S.M. En kirjoittanut äitiään.
S.M. oli vuokrakohtu?
Onko sinulla lapsi mukana töissä ja työmatkoilla? Mulla ei ainakaan ole ja meillä on oikein hyvä ja läheinen suhde. Silloin kun olen kotona olen läsnä lapsille.
Orpokin asui vuodesta 2007 Helsingissä, muu perhe Turussa. Näki lapsiaan ehkä kerran viikossa jos sitäkään. Orbo oli siis viikonloppuisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko parempi, jos Sannuli kikkailisi Suomessa yrittäjänä, tai jossain suojatyöpaikassa ja nostaisi sopeutumisrahoja?
Niinpä. Eikö siellä ole ollut jo tarpeeksi entisiä ministereit, lääkäreistä koirankasvattajiin, nostamassa sopeuttamisrahoja ja samanaikaisesti pyörittämässä omia firmoja. Eräille se näköjään on kova paikka, että demari kehtaa tehdä toisin
Persut ja korkkarit haluaa että demareilla menisi aina huonosti.
Sen takia leikkaavatkin kaikesta että köyhtyisivät lisää ja porvarit sais kahmia kaiken rahan ja vallan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakan jauhamisella näköjään sananmukaisesti tienaa.
Ei sillä maailmaa muuteta, eikä ratkaista ongelmia. Mutta pääasia,että oma nassu on esillä ja tili voi hyvin. Rikkaiden leikkikenttä, jonne kaikki wanna be-tyypit haluaa mukaan leikkimään.
Tunnetuimmat ja suosituimmat kansainväliset puhujat voivat veloittaa esiintymisistä kymmeniätuhansia euroja.
"Speakersforum kertoo laskuttaneensa Alexander Stubbin puheenvuoroista keskimäärin ilman arvonlisäveroa 5467 euroa, mistä Stubbin oman palkkion osuus on ollut keskimäärin 4 133 euroa."
Eipä siitä jargoniasta vois maksaa enempää.
vuonna 2017 tuo, ehkäpä tämänpäivän hinta olisi aivan muuta... eikä ainakaan alaspäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on oikeasti annettavaa? Mutta joo kunhan joku maksaa, niin kannattaa ottaa ilo irti julkisuudessa ei sitä varmaan loputtomiin kestä.
Maksaisko joku että saataisiin kuulla mitä niin jumalaista sanottavaa hänellä on ykskaks? En ole kateellinen huom.
En minä maksais mut se invepankki maksoi...ja moni muu instanssi.Edes Stubille ei makseta puhumisesta tollaisia summia.Stubb kyllä pukeutuu samalla tavalla kuin Marin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on oikeasti annettavaa? Mutta joo kunhan joku maksaa, niin kannattaa ottaa ilo irti julkisuudessa ei sitä varmaan loputtomiin kestä.
Maksaisko joku että saataisiin kuulla mitä niin jumalaista sanottavaa hänellä on ykskaks? En ole kateellinen huom.
En minä maksais mut se invepankki maksoi...ja moni muu instanssi.Edes Stubille ei makseta puhumisesta tollaisia summia.Stubb kyllä pukeutuu samalla tavalla kuin Marin.
Speakers cornerille maksat n 5000 niin saat Stubbin puhumaan.
Laura Huhtasaarikin on kaunis, miksei Lauras kutsuta puhumaan?
Sihteeri kirjoittaa puheen ja S vetää rallienklannilla homman kotiin