Jättipalkkio yhdestä puheesta? Sanna Marinin kerrotaan tehneen puhujakeikan New Yorkin eliittipankkiin
Kommentit (197)
Odotatko multa jotain kommenttia?
jokainen hoitakoon hommansa parhaan kykynsä mukaan. Toivottavasti Suomen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko edes idiootti, mitä korruptio tarkoittaa terminä?
Ja se on mun vika vai minkä aasinsillan taas rakennat tähän?
Ainoa aasi täällä olet sinä.
Et sä saa minusta leivottua poliitikkoa etkä hallinnon virkamiestä ikinä.
Noin surkeista aineksista tulee vain persuääliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin Persujen kyynelistä
Nautin vassarien epätoivoisesta Sannan puolustuksesta kun Sanna pissaa vassaria silmään ja nauraa vassareilel superrikkaiden kapitalistikaveriensa kanssa kaukana aiheuttamastaan vassarien kurjuudesta nauttien.
Meinaatko, että persu ei voi viettää aikaa demarin kanssa, eikä demari voi viettää aikaa oikeistolaisen kanssa?
Ja te ette muka aja kahtiajakoa Suomeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko edes idiootti, mitä korruptio tarkoittaa terminä?
Ja se on mun vika vai minkä aasinsillan taas rakennat tähän?
Ainoa aasi täällä olet sinä.
Et sä saa minusta leivottua poliitikkoa etkä hallinnon virkamiestä ikinä.
Noin surkeista aineksista tulee vain persuääliöitä.
En ole persu. Ei kaikista ihmisistä pidä tulla poliitikkoja eikä hallinnon virkamiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä Sanna Marin se joka kuului demareihin, joka halusi pitää pienituloisista huolta ja kuka halusi suomalaisten tekevän kunnianhimoista ilmastopolitiikkaa?
Mitä Sanna nyt tekee? Kiertelee eliitin piireissä, saa itse isoa palkkaa kun käy eliitin luona esittäytymyssä ja hän lentelee ympäri maapallon lentokoneella. Takki kääntynyt?
Nej, inte har kappan vänt. Hon gör bara som vareviga sosse och visar sitt innersta då chansen kommer.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin vassarien epätoivoisesta Sannan puolustuksesta kun Sanna pissaa vassaria silmään ja nauraa vassareilel superrikkaiden kapitalistikaveriensa kanssa kaukana aiheuttamastaan vassarien kurjuudesta nauttien.
Meinaatko, että persu ei voi viettää aikaa demarin kanssa, eikä demari voi viettää aikaa oikeistolaisen kanssa?
Ei kiinnosta poliitikot eikä politiikka. Miksi kuvittelet, että kiinnostaisi?
Voi nolous, tulee ihan mieleen kumman kaa ohjelmat jutut kun ajattelee meidän sannulia 🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Mitä on se osaaminen, mitllä Sanna menee valistamaan pankkeja? Noissa piireissä jättisuuria puhujapalkkioita maksetaan yleensä palveluksia vastaan. Kenelle Sanna on myynyt itsensä ja mitä palveluksia hän tarjoaa. Asiaosaamista ei löydy, joten mitä muuta hän pystyy tarjoamaan. Vai onko myynyt itsensä s tanalle, kuten noissa piireissä on tapana?
Sannalla on osaamista toisin kun teillä persut. Sitä kutsutaan osaamiseksi ymmärrätkö vai pitääkö vääntää rautalangasta?
Persu: Mitää-ä-ä-ä-ä e-e-e-e-i ymmär-r-r-rä, ku-n-n a-a-aja-t-u-u-us ku-u-u-ulke-e-e-e ni-i-i-n hita-a-a-as-t-i-i-i-i-i
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta poliitikot eikä politiikka. Miksi kuvittelet, että kiinnostaisi?
Miksi sitten möliset täällä ex-poliitikkojen tekemisistä, kuin se olisi tärkeintä maailmassa?
Puhe varmasti 100% jargonia ja muotisanastoa, 0% mitään todellista sisältöä.
Ihanaa, kun öyhöjä itkettää!
Itke ja ulise ääliö, Sanna menee eteenpäin osaamisensa ansiosta.
Btw, hän olisi meidän ensimmäisellä kierroksella valittu presidenttimme, jos olisi viitsinyt lähteä ehdolle.
Vierailija kirjoitti:
Spermiksen naama vihreänharmaa luettuaan tämän.
Minkä? Mikä tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Haha, kohta Sanna hakee Kokoomukseen. Varsinainen vassari, rahan perässä juokseva pyrkyri se on.
Stubbin kanssahan se jo poseeraa WEF:issä joka vuosi. Mikäs poseeratessa kun samat megarikkaat tukevat molempia ja on yhteinen agenda.
Hän ei ole mukana politiikassa enää, huomatkaa se!
Mutta tuleva presidentti hän on, sen tulette näkemään.
Vierailija kirjoitti:
onhan sitä huhuja, että jotkut poliitikot saanut ikävistä päätöksistä 20 miljoonaa salkussa. ranskassa on jäänyt kiinni, tunnettuja poliitikkoja siitä että niiden työhuone oli täynnä rahasalkkuja,tuomioo ei tullut muistaakseni vaan jotian epämääräistä oikeuskäyntiä,ainoastaan lehtijuttuja.muistaakseni oli pariisin pormestari tms ja myös entisiä ranskan presidenttejä ja poliitikkoja on aikoinaan jäänu kiinni.ihan on ranskan lehdissä ollut näistä juttua.
Taitaa istua Nicolas Sarkozy vankilassa tämän takia, vai vieläkö on oikeusprosessi kesken.
Onhan se nuorehkolle naispoliitikolle jostain Suomesta melkoinen saavutus päästä edes lähelle noita piirejä missä Marin nykyisin liikkuu. Ainakin hän osaa ilmeisesti verkostoitua, vaikkei itse asiassa ole mikään huippusosiaalinen ihminen tietääkseni. Ehkä tullut iän ja kokemuksen myötä sosiaalisemmaksi.
Aikakin Tampereen politiikassa hänen tunnettiin hyvin asiakeskeisenä poliitikkona.
Urpilainen on itse asiassa aika taitava taas sosiaalisesti ja on melkein kuin kala vedessä jossain kansainvälisissä tilanteissa.
Mutta Marinin status on toki huomattavasti korkeampi kuin Urpilaisen. Ja Marin on huomattavast parempi esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nuorehkolle naispoliitikolle jostain Suomesta melkoinen saavutus päästä edes lähelle noita piirejä missä Marin nykyisin liikkuu. Ainakin hän osaa ilmeisesti verkostoitua, vaikkei itse asiassa ole mikään huippusosiaalinen ihminen tietääkseni. Ehkä tullut iän ja kokemuksen myötä sosiaalisemmaksi.
Aikakin Tampereen politiikassa hänen tunnettiin hyvin asiakeskeisenä poliitikkona.
Urpilainen on itse asiassa aika taitava taas sosiaalisesti ja on melkein kuin kala vedessä jossain kansainvälisissä tilanteissa.
Mutta Marinin status on toki huomattavasti korkeampi kuin Urpilaisen. Ja Marin on huomattavast parempi esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin - Agenda contributor. Näin lukee maailman talousfoorumin sivuilla. Mitähän agendaa kontributoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin - Agenda contributor. Näin lukee maailman talousfoorumin sivuilla. Mitähän agendaa kontributoi
Marin ja Saarikko kuuluvat nuorten huippujohtajien globaaliin verkostoon, joka tukee talousjärjestelmän nollausta professori: Sidonnaisuus olisi ollut syytä ilmoittaa
Persuvihaajat on vainoharhaisia ja mt-ongelmaisia jankkaajia. Ei niistä ole poliitikoksi.