En ymmärrä mikä ongelma ihmisillä on olla yksin
Maailman mahtavinta on olla itsensä seurassa ilman velvoitteita tai stressiä muiden miellyttämisestä. Sinkkuna eläminen on upeaa. Minä ainakaan en kaipaa ketään kylkeeni kiehnäämään. Pidän huolta itsestäni ja olen itsenäinen. Jos seksiä kaipaa niin turvautuu omaan käteen.
Kommentit (25)
Ei tarvikaan tajuta kun se että kaikki olemme erilaisia. Ja kullakin oma elämä.
Jaa, minä ainakin pidän puolisostani. Onhan se kiva tehdä asioita yhdessä, kiehnätä vieressä ym. Ehkä minä en halua olla niin itsenäinen.
Vierailija kirjoitti:
Olisko kaipaus parisuhteeseen ja muuhun ihmisseuraan seurausta laumaeläimen luonnollisesta käyttäytymisestä?
Miksi parisuhteen saamiseksi tarjotaan neuvona joko ottaa velkaa tai luopua omasta persoonastaan ja sietää toiselta tulevaa sontaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko kaipaus parisuhteeseen ja muuhun ihmisseuraan seurausta laumaeläimen luonnollisesta käyttäytymisestä?
Miksi parisuhteen saamiseksi tarjotaan neuvona joko ottaa velkaa tai luopua omasta persoonastaan ja sietää toiselta tulevaa sontaa?
Toi on aika huono neuvo, ei ehkä kannata kuunnella tuollaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärrä, miksi kysyt multa tuollaista. Miten tuo liittyy viestiini?
Ei sinun tarvitse kokea samaa ymmärtääksesi, että toisilla on tarve kumppanuuteen. Ihminen on sosiaalinen laji ja se on pärjännyt hyvin juuri yhteisöjen ja yhteistyön avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tällaisia neuvoja tarjoaa? Ei noita kannata kuunnella ja noudattaa.
En minä ainakaan ole ikinä ollut suhteessa sen vuoksi, että olisi joku ongelma olla yksin ja sinkkuna. Itse asiassa olen viihtynyt yksin ja sinkkuna todella hyvin! Mutta se meneekin niin, että joskus jonkun tietyn ihmisen seura voittaa jopa sen sinkkuna olon - joten sen vuoksi sitten on mieluummin suhteessa just hänen kanssaan kuin yksin.
Viihdyt niin hyvin yksin, että tulet tuhansien ihmisten käyttämälle alustalle kertomaan olostasi..
Ei se yksinolo ole hääviä, jos vaihtoehto on hyvä parisuhde. On kiva jakaa arki rakastavan ihmisen kanssa.
Sinkkuus on parempi kuin huono suhde, mutta kyllä itse ainakin kaipaan kumppanin tukea ja seuraa.
Koska ihmisiä on erilaisia, koita nyt ap ymmärtää. Sukupuuttoonhan me täällä Suomessa kuollaan koska tahdomme kaikki vain sooloilla emmekä tarvitse muita ihmisiä emmekä seuraa.
Varmasti onnistuu monilta. Mutta osa tarvisi riittävän rahan ja jonkun omaisen jolle soittaa jos on vaikka kipeä, että apteekkiin ja kauppaan. Aika harva täysin yksin pärjää. Joskus hajoaa koneet ja laitteet. Joskus tarvitsee varapatterin tms.
Mikä se sun tarve oli tulla tämä asia tänne julistamaan? Minäkin viihdyn yksin, mutta ei se nyt mitenkään erikoista ole että pitäisi ääneen ihmetellä toisten parisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan meistä ei kelpaa sellaisenaan, meissä oleva potentiaali kelpaa. Siitä potentiaalista tulee velkaa, koska se on vain potentiaalia ja kuluerä jos sitä lähtee tavoittelemaan. Omasta persoonastaan pitää luopua koska me olemme eri ihminen yksin ja aivan toinen muiden seurassa. Joudut jättämään itsellesi hyvästit kun otat jonkun toisen siihen, sen jälkeen suodatut hänen kauttaan ja se suodatettu versio on se minkä kanssa elät.
Yksin ollessa on omat ongelmansa, suhteessa on myös omat ongelmansa. Molemmissa on myös hyvät puolet. Eri henkilöillä nää eri ongelmat ja hyvät puolet painottuvat eri tavalla ja jotkut ihmiset kokevat jotkut tietyt ongelmat suurempina yksin olemisessa, joten...siinä vastaus ymmärtämättömyyteesi =)
Tykkään olla yksin. Mutta tykkään myös että minulla on tuo puoliso tuossa. Meillä ei ole ongelmaa antaa tilaa toiselle emmekä ole useinkaan kyljessä kiinni. Mutta kun on tarve ja halu "ladata pattereita sen toisen kyljessä" niin on se mahdollisuus.
Sopivasti seuraa läheisyyttä lämpöä. Vastapainoksi sopivasti aikaa olla yksin. Kyllä se parisuhteissakin onnistuu. Paitsi jos ei ole mitään muuta paikkaa minne mennä paitsi yhteinen koti. Eli mökki, kaverit, matkustaminen jopa.