Miten joillakin on luonnostaan niin hyvä vartalo?
Notkea, jäntevä, sopivasti muotoja ja lihasta ja mittasuhteet kohdallaan.
Kommentit (117)
Mä oon (+40) pysynyt sutjakkaana, koska: mulla ei ole autoa eikä talossa hissiä. Käytän siis kroppaani liikkumiseen paikasta toiseen sekä harppomalla useita kertoja/pvä viidenteen kerrokseen. Syntymälahjana olen onnekseni saanut pitkät ja hoikat sääret.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan kanssa, että tässä ei ole symmetriaa. Minusta (miehenä) oikein kellään miehellä ei ole luonnostaan ja ilmaiseksi kaunista vartaloa vaan jos on niin se on työn tulosta. Ja puolestaan allekirjoitan väitteen, että joillakin naisilla on hyvin itseoikeutetusti suorastaan himottava vartalo vaikka he tekisivät miltei mitä tahansa.
Ja veikkaan siis, että myös toisinpäin.
Mun eksällä oli hyvä kroppa fyysisestä työstä. Mutta oli myös luonnostaan pitkä ja lihaksikas. Oli siis sellaisen kreikkalaisen patsaan muotoinen. Mutta sitten taas ratkesi ryyppäämään, ja lihotti itsensä t-o-d-e-l-l-a isoksi. Eli ei se ulkoinen pinta riitä, vaan pitää olla myös terve pään sisältä, ja kiva luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan kanssa, että tässä ei ole symmetriaa. Minusta (miehenä) oikein kellään miehellä ei ole luonnostaan ja ilmaiseksi kaunista vartaloa vaan jos on niin se on työn tulosta. Ja puolestaan allekirjoitan väitteen, että joillakin naisilla on hyvin itseoikeutetusti suorastaan himottava vartalo vaikka he tekisivät miltei mitä tahansa.
Ja veikkaan siis, että myös toisinpäin.
Mun veljillä on kyllä luonnostaan sellanen surffarin kroppa, vaikka eivät käy missään salilla tai urheile kummemmin. Monillakin nuorilla miehillä on.
Viettävät perus aktiivista elämää, mutta eivät treenaile sen kummemmin.
Olisko puhelinnumeroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit.
Notkea, jäntevä, lihakset= dieetti+ urheilu.
Mikä ihmeen dieetti?
Jotkut eivät ole ruokariippuvaisia vaan syövät luonnostaan terveellisesti. Ei siihen dieettejä tarvita.
Syntymälahjana olen onnekseni saanut pitkät ja hoikat sääret.
En nyt lahjaksi kutsuisi jos suomalaisista 4 miljoonalla on ne xD tosi tavallista..
Vierailija kirjoitti:
Mä oon (+40) pysynyt sutjakkaana, koska: mulla ei ole autoa eikä talossa hissiä. Käytän siis kroppaani liikkumiseen paikasta toiseen sekä harppomalla useita kertoja/pvä viidenteen kerrokseen. Syntymälahjana olen onnekseni saanut pitkät ja hoikat sääret.
Niin just. Minä käyn kävelyllä ja treenaan painoilla 5 krt viikossa eikä ole hyvä kroppa. Tasan ei käy onnenlahjat.
Vierailija kirjoitti:
Minun vartalomallia ei tänäpäivänä arvosteta. Olen niitä pikkupeppuisia koon 34-housuissa.
Nykyisin pitäisi olla sellainen suunnaton bushmanniperse ja jäätävän isot reidet kyykkäämisestä.
No aika harvoin on noin pieni peppu ollut muotia. Ehkä 70 luvulla oli twiggy ja 2000 luvun alussa hoikkuus oli muotia. Mut sitten pitää muukin vartalosta olla hoikkaa. Pienet rinnat ja kapea vyötärö.
Vierailija kirjoitti:
Syntymälahjana olen onnekseni saanut pitkät ja hoikat sääret.
En nyt lahjaksi kutsuisi jos suomalaisista 4 miljoonalla on ne xD tosi tavallista..
Pitkät jalat ja nimenomaan sääret eivät ole tavalliset. Valtaosalla on lyhyet jalat, pitkilläkin ihmisillä.
Aina ihminen itse itsestään jotain vikaa keksii, vaikka muut pitäisi hyväkroppaisena.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kroppa riippuu kulloisestakin muodista.
Rubenssin aikaan piti olla muhkuraa ja poimua.
Näin juuri. Ei tarvitse mennä kuin 80-luvun lopulle, niin pyöreää takamusta haukuttiin kouluissa. Entinen miesystävänikin haukkui omaa pyöreää pakaraansa ja siinä sivussa minun. Ulkonäön vuoksi en viitsi treenata mitään, mutta koska liikun ekologisista syistä päivittäin töihin ja harrastuksiin pyörällä, niin vartalo on treenatun näköinen. Väistämättä sitten kohtaan ulkonäkökeskeisiä miehiä, jotka luulevat minun treenavan ollekseni houkuttelevan näköinen. Arvomaailmat eivät kohtaa sitten millään.
Mulla on just samanalainen kroppa kuin Heidi Willmanilla. Ja olin samoin missimitoissa vielä 20v sitten. Tasapaksu pökkelö olen nyt. 175cm pitkä ja painoa 90kg. Kuin romanialainen moukarinheittäjä.
Pitkät jalat ja nimenomaan sääret eivät ole tavalliset. Valtaosalla on lyhyet jalat, pitkilläkin ihmisillä.
Valtaosalla on pitkät tai normaalit. Lyhyitä näkee harvoin, esim aasialaisilla mutta lyhyitä jalkoja näkee suomalaisilla harvoin, suomalaiset on pitkäjalkoja joille vanhemmiten tulee lättänä peppu ja omppumaha.
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se että moni ihminen luulee toisten olevan luonnostaan tälläisiä, vaikka tosiasia on se että siellä takana on aika paljon työtä ja itsekuria että ihminen näyttää siltä.
Ei aina. On luonnostaan hoikkia ihmisiä, joilla vaan on muodot oikeissa paikoissa. Ei tarvitse treenata tai närppiä salaattia eli ei vaadi paljon työtä. Ihan normaalia elämää.
Geeneillä on jonkun verran vaikutusta, mutta moni hyvävartaloinen, jolla ei ole koskaan paino-ongelmia syö ja on syönyt koko ikänsä terveellisesti, liikkuu paljon ja myös seuraa painoaan (nämä kaikki opittu kotona vanhemmilta).
"Kirjoitat, ettet ole harrastanut liikuntaa sitten nuoruuden, mutta kyllähän sinä harrastat edelleen liikuntaa? Liikut koirien ja hevosten kanssa, sekä jumppaat 30-40min useamman kerran viikossa.
Nuo on juuri sitä liikuntaa, ja ylläpitää hyvännäköistä kroppaa ja ok kuntoa."
Joo, hieman hassusti kirjoitin, tarkoitin, että en varsinaista urheilua harrasta kuten nuorena, vaan arkiliikuntaa ja tuo jumppakin on terveysjumppaa selän takia, verryttely, selkä- ja vatsalihakset sekä venyttely (ei painoja, sykekään ei juuri nouse). Nuorena harrastin monia urheilulajeja tavoitteellisesti useita tunteja viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se että moni ihminen luulee toisten olevan luonnostaan tälläisiä, vaikka tosiasia on se että siellä takana on aika paljon työtä ja itsekuria että ihminen näyttää siltä.
Ei aina. On luonnostaan hoikkia ihmisiä, joilla vaan on muodot oikeissa paikoissa. Ei tarvitse treenata tai närppiä salaattia eli ei vaadi paljon työtä. Ihan normaalia elämää.
Mielestäni asia on juuri näin. Geenit ratkaisevat kehon muodon ja elämäntavat tulevat pitkälti lapsuudesta ja nuoruudesta. En ole milloinkaan ollut dieetillä, mutta olen oppinut jo kotona syömään järkevästi ja tasaisesti sekä syömään paljon kasviksia ja vihanneksia. Ruokarytmi ja ravinnon koostumus ovat ratkaisevia painon hallinnassa. Silloin ei tule herkkujen himoa eikä ylensyöntiä.
En ole säästynyt sairauksilta ja vaivoilta, mutta olen säilynyt ulkoisesti kauniina geenien ansiosta.
Mulle on moni sanonut, että mulla on täydellinen naisvartalo. En ole ihan varma täydellisyydestä, mutta joka tapauksessa vartaloni vastaa nykyajan kauneusihanteita. Olen hoikka ja urheilullinen, mutta isorintainen. Jos painoni nousee, niin huomaan sen aika rinnoista eli ylimääräiset kilot kertyy ensimmäisenä rintoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, kun eräs todella hyvävartaloinen nainen sanoi, ettei ole koskaan käynyt salilla tai harrastanut liikuntaa aktiivisesti. Viimeistään 45+ alkaa tietysti jokaisella paikat roikkua, ellei harrasta niiden ylläpitoliikuntaa.
No ei nyt erityisesti välttämättä ala roikkua. No, kävelee 50v vaimoni aika paljon, mutta, ei nyt erityisesti liikuntaa muuten harrasta, eikä hänellä mikään roiku.
N. 70kg, 170cm, C, tiimalasi.
Geenit ja kohtuulliset elämäntavat, ei koskaan tupakoinut.
T: mies 52v
Monica Bellucci?