Miten joillakin on luonnostaan niin hyvä vartalo?
Notkea, jäntevä, sopivasti muotoja ja lihasta ja mittasuhteet kohdallaan.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Mä sanon geenit. Jotku treenaa vaikka kuinka niin tasapaksuja ovat, ei vyötöröä. Mulla on luonnostaan tiimalasivartalo ja pitkät jalat. Treenannut en juuri ikinä ole, mutta silti on lihasta, joka jopa näkyy. Työtä ei ole vaatinut. Eli geenit. Ei ne töppöjalat pitene treenillä tai kylkiluut pienene.
Treenaamalla ja kuvia postaamalla sinusta tulisi somemiljonääri.
Ootko kuullut sellaisista kuin perintötekijät?
Ei meitä samasta muotista valeta.
Ja sitten on tietysti se, että millaisessa käytössä se perintötekijöillä saatu vartalo on ja miten sitä ruokitaan.
MITEN JOILLAKUILLA ON LUONNOSTAAN HYVÄ VARTALO...
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla tytöillä on kaunis vartalo yleensä luonnostaan.
Ei ole, kuten ei nuorilla pojillakaan.
Nuoret liikkuvat luontaisesti enemmän ja ovat yleensä aktiivisempia, kuin vanhemmat
Minun vartalomallia ei tänäpäivänä arvosteta. Olen niitä pikkupeppuisia koon 34-housuissa.
Nykyisin pitäisi olla sellainen suunnaton bushmanniperse ja jäätävän isot reidet kyykkäämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minun vartalomallia ei tänäpäivänä arvosteta. Olen niitä pikkupeppuisia koon 34-housuissa.
Nykyisin pitäisi olla sellainen suunnaton bushmanniperse ja jäätävän isot reidet kyykkäämisestä.
Sellaiset vahvat Xenia Onatop-reidet 🤣.
Kaunis kroppa riippuu kulloisestakin muodista.
Rubenssin aikaan piti olla muhkuraa ja poimua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se työtä vaatii useimmilla. Jos näet vahvan näköisen takapuolen nuorella tytöllä, niin hän on tehnyt jotain, että siitä on tullut sellainen. Nykyihmisen elämä ei ole sen kaltaista, että se luonnostaan muokkautuisi vahvaksi.
Kaunis vartalo vaatii muutakin kuin vahvan näköisen takapuolen.
Mä veikkaan kanssa, että tässä ei ole symmetriaa. Minusta (miehenä) oikein kellään miehellä ei ole luonnostaan ja ilmaiseksi kaunista vartaloa vaan jos on niin se on työn tulosta. Ja puolestaan allekirjoitan väitteen, että joillakin naisilla on hyvin itseoikeutetusti suorastaan himottava vartalo vaikka he tekisivät miltei mitä tahansa.
Ja veikkaan siis, että myös toisinpäin.
Joillain on sellainen luusto, että esim. kapeaa vyötäröä on mahdoton saada vaikka kuihduttaisi itsensä olemattomiin. Mulla on lantioluut ja kylkiluut melkein kiinni toisissaan eikä niiden välissä ole kuin sentti "tyhjää tilaa". Miten siihen voisi edes mahtua mitään ampiaisvyötäröä varsinkin kun lantio ja rintakehä ovat kumpikin suoran mallisia?
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan kanssa, että tässä ei ole symmetriaa. Minusta (miehenä) oikein kellään miehellä ei ole luonnostaan ja ilmaiseksi kaunista vartaloa vaan jos on niin se on työn tulosta. Ja puolestaan allekirjoitan väitteen, että joillakin naisilla on hyvin itseoikeutetusti suorastaan himottava vartalo vaikka he tekisivät miltei mitä tahansa.
Mun veljillä on kyllä luonnostaan sellanen surffarin kroppa, vaikka eivät käy missään salilla tai urheile kummemmin. Monillakin nuorilla miehillä on.
Viettävät perus aktiivista elämää, mutta eivät treenaile sen kummemmin.
Vierailija kirjoitti:
joku sanoo että treenaus, mutta ei luustoa voi muuttaa. joillakin on luonnostaan siro vyötärö yms tai isot rinnat tai leveät hartiat. ei tuollaisia voi treenata
Jep. Lantion ja vyötärön kanssa näyttää olevan suoliluut avainasia. Mun äidillä oli nuorempana vyötärö vain 50 cm. Ilman minkäännäköistä treeniä. Ei ole kertaakaan missään salissa elämänsä aikana käynyt. Itse yritin pyrkiä nuorempana samaan kapeaa vyötäröä kaikennnäköisillä lihasliikkeillä ja laihdutuksella, mutta eipä onnistu kun lantio on mallia laatikko. Ne isot korkealla olevat suoliluut vain törrötti ja vaikutelma oli edelleen tasapaksu. Samanlainen lantio näyttää olevan isän äidillä eli sieltä peritty. Äidillä on ihan erilainen. Ei ole mikään laatikko. Ei ole sellaisia isoja suoliluita, vaan ne on pienemmät, alempana ja lähempänä selkärankaa.
Geenit. Monikin nainen on sporttinen ja hoikahko, mutta erittäin harvalla on sellaista vartaloa kuin vaikkapa Cindy Crawfordilla tai Yasmeen Ghaurilla 90-luvulla.
Harrastin koko lapsuuteni ja nuoruuteni tanssia. Nykyään en urheile kovin paljon, mutta olen luontaisesti paljon liikkeellä. Syön monipuolisesti. Rasva- ja proteiinipainotteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jännät nämä saamasi alapeukut. Eikö tämä ole totta? Samoiten nuorilla miehillä on todennäköisemmin paremmat vartalot luonnostaan kuin vanhemmilla miehillä. Ihan luonnon laki, että tuoreempi on terveempi ja näin ollen myös paremman näköinen. Totta kai treenatut yksilöt iästä riippumatta ovat oma lukunsa. Rupsahtaneiden mammojen viha ja todellisuuden kieltäminen on kyllä jotain mielenkiintoista seurattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veljillä on kyllä luonnostaan sellanen surffarin kroppa, vaikka eivät käy missään salilla tai urheile kummemmin. Monillakin nuorilla miehillä on.
Niin. Mutta katsotko heitä ja muita nuoria miehiä naisen katseella? Sepä juuri oli pointtini.
Geenit vaikuttaa mutta myös liikunta ja ruokailutottumukset. Lapsuudessa ja nuoruudessa luodaan pohjakunto.
Vierailija kirjoitti:
Geenit vaikuttaa mutta myös liikunta ja ruokailutottumukset. Lapsuudessa ja nuoruudessa luodaan pohjakunto.
Tuo pohja kantaa lihasmuistin kautta pitkälle. Myöhemmin on helpompaa treenata itsensä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutta katsotko heitä ja muita nuoria miehiä naisen katseella? Sepä juuri oli pointtini.
Naisen katseella? Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännät nämä saamasi alapeukut. Eikö tämä ole totta? Samoiten nuorilla miehillä on todennäköisemmin paremmat vartalot luonnostaan kuin vanhemmilla miehillä. Ihan luonnon laki, että tuoreempi on terveempi ja näin ollen myös paremman näköinen. Totta kai treenatut yksilöt iästä riippumatta ovat oma lukunsa. Rupsahtaneiden mammojen viha ja todellisuuden kieltäminen on kyllä jotain mielenkiintoista seurattavaa.
Totta, että yleensä nuoren vartalon on paremman näköinen. Mutta nuorilla tytöillä on kaunis vartalo ei kyllä pidä paikkaansa, nuorissakin tytöissä on vartalon malliltaan kaikenlaisia ja ei niin kauniita, kyllä vartalon malli ratkaisee onko kaunis, eikä sille itse juuri mitään voi tehdä, geenit ratkaisee.
joku sanoo että treenaus, mutta ei luustoa voi muuttaa. joillakin on luonnostaan siro vyötärö yms tai isot rinnat tai leveät hartiat. ei tuollaisia voi treenata