Miten joillakin on luonnostaan niin hyvä vartalo?
Notkea, jäntevä, sopivasti muotoja ja lihasta ja mittasuhteet kohdallaan.
Kommentit (117)
Ei ole. Aina jotain puuttuu :S Itselläni on hyvä vartalo mutta olemattomat rinnat!!
Vähän läskiä ja pikkasen treeniä.
Fakta on se että moni ihminen luulee toisten olevan luonnostaan tälläisiä, vaikka tosiasia on se että siellä takana on aika paljon työtä ja itsekuria että ihminen näyttää siltä.
Nuorilla tytöillä on kaunis vartalo yleensä luonnostaan.
Ihmettelin, kun eräs todella hyvävartaloinen nainen sanoi, ettei ole koskaan käynyt salilla tai harrastanut liikuntaa aktiivisesti. Viimeistään 45+ alkaa tietysti jokaisella paikat roikkua, ellei harrasta niiden ylläpitoliikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin, kun eräs todella hyvävartaloinen nainen sanoi, ettei ole koskaan käynyt salilla tai harrastanut liikuntaa aktiivisesti. Viimeistään 45+ alkaa tietysti jokaisella paikat roikkua, ellei harrasta niiden ylläpitoliikuntaa.
Ei mun äidillä ainakaan roikkunut tuossa iässä. Vasta päälle 55v
Vierailija kirjoitti:
Fakta on se että moni ihminen luulee toisten olevan luonnostaan tälläisiä, vaikka tosiasia on se että siellä takana on aika paljon työtä ja itsekuria että ihminen näyttää siltä.
Joillakin on kyllä ihan luonnostaankin.- Tiedän tyypin joka ei liho koskaan . vyötärö on erottuva ja kapea muusta, kädet sirot ja hoikat pitkät, naiselliset ominaisuudet taas kukoistaa täyteläisesti
Kaikilla on luonnostaan hyvä vartalo, jotkut eivät vaan tajua pitää siitä huolta. Treeniä, lepoa, ravintoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät geenit.
Notkea, jäntevä, lihakset= dieetti+ urheilu.
Hyvänmallinen luusto ja oikeanlaiset mittasuhteet on avainsana, ja ne todellakin on geneettisiä. Itse olen hoikka ja sopivasti treenattu, mutta vartalo ei siltikään ole kaunis. Jalat on lyhyet, erityisesti sääret on onnettomat töpöt ja myös ohuet kuin mitkä, takapuoli on suora, kapea ja matala, torso on yhtä suoraa pötkylää lantiosta kainaloihin ja suhteettoman pitkä, rintakehä on syvyyssuunnassa ulkoneva ja rinnat on litteät ja tämän kaiken kruunaa neliömäiset leveät hartiat. Ja olen nainen. Saa onnitella.
Kuka määrittelee kauniin vartalon? Minä olen tosi pitkä, mutta monen mielestä voisiin olla ruma hujoppi. Ja mieheni mielestä olen taas erityisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla tytöillä on kaunis vartalo yleensä luonnostaan.
Kyllä se työtä vaatii useimmilla. Jos näet vahvan näköisen takapuolen nuorella tytöllä, niin hän on tehnyt jotain, että siitä on tullut sellainen. Nykyihmisen elämä ei ole sen kaltaista, että se luonnostaan muokkautuisi vahvaksi.
Miksi edes täytyisi olla "hyvä vartalo"? Maailmankaikkeuden mittakaavassa sillä ei ole mitään merkitystä, onko peräsi treenattu, tissit isot tai lihaskimpun muskelit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes täytyisi olla "hyvä vartalo"? Maailmankaikkeuden mittakaavassa sillä ei ole mitään merkitystä, onko peräsi treenattu, tissit isot tai lihaskimpun muskelit.
Kenen mielestä täytyy olla hyvä vartalo?
Mä voin suoraan sanoa että mulla on huonot geenit. Ei hyvä ruokavalio ja treeni saa mun leveää rintakehää (luusto) siroksi ja hoikaksi. Olen alipainoisenakin kaukana sellaisesta sirorakenteisesta. Lyhyt ja leveä malliltani. Pienet mutta roikkuvat rinnat. Oranki muistuttaa ehkä lähintä sukulaistani.
Mä sanon geenit. Jotku treenaa vaikka kuinka niin tasapaksuja ovat, ei vyötöröä. Mulla on luonnostaan tiimalasivartalo ja pitkät jalat. Treenannut en juuri ikinä ole, mutta silti on lihasta, joka jopa näkyy. Työtä ei ole vaatinut. Eli geenit. Ei ne töppöjalat pitene treenillä tai kylkiluut pienene.
Hyvät geenit.