Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni 90+ järkyttyi kun kuuli, että Haavisto on julkihomo. Isäni ei ollut myöskään tiennyt, että Haavisto on sivari ja että haavistolla ei ole muuta koulutusta kuin ylioppilas. Isäni oli ensimmäisellä kierroksella äänestänyt Haavistoa.
Nyt toisella kierroksella hän ei anna ääntänsä haavistolle.
Vanhukset eivät välttämättä tiedä ehdokkaiden taustoja, sillä eivät seuraa medioita aktiivisesti.
Nuo perustaustat pitäisi kyllä kertoa joka vaalitentin alussa. Isäni oli katsonut yhden vaalitentin ja teki päätöksensä vain sen perusteella. Hän oli kyllä järkyttynyt kun valoitin hänelle Pekan taustoista.
Myös vanhuksilla on oikeus tietää taustat ehdokkaista. Mielestäni median pitäisi vaalitenteissä se tehdä.
Vanhuksilla on ihan samat mahdollisuudet hakea tietoa ehdokkaiden taustoista kuin meillä muillakin. Jos haluaa tehdä valintansa yhden vaalitentin perusteella niin siihenkin on ihan täysi vapaus kaiken ikäisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti homoja on ollut myös vanhusten nuoruudessa.
On myös vanhusten nykypäivässäkin. Mun äidin palvelutalossa on yksi lesbo- ja yksi homomiespari. Nää miehet ja naiset (iältään jotain 75 - 85v) on rakastuneet toisiinsa palvelutalossa.
Mun äiti (puoliksi halvaantunut, 81 vuotias) rakastui palvelutalossa toiseen naiseen. Oli se yllätys kun kuulin hoitajilta siitä, että "rakastuneet ne siellä katsovat telkkaria käsi kädessä, hellivät toisiaan"
Voi sitä liikutuksen määrää kun äiti itki ilosta, sanoi että "tätä olen aina halunnut mutta en ikinä uskaltanut".
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa Pekka ja Antonio pöydän ääressä keskustelemassa veteraanien kanssa. Kuvitelkaa tuo tilanne! :D Veteraanit siinä miettisivät, että näiden homppeleidenko takia minä taistelin ja uhmasin kuolemaa? Masentavaa.
Ja sivarin takia.
Ennen rintamakarkurit eliminoitiin.
Nykyisin sudet.
Ollos huoleton,äänestäjät valveil on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti homoja on ollut myös vanhusten nuoruudessa.
On myös vanhusten nykypäivässäkin. Mun äidin palvelutalossa on yksi lesbo- ja yksi homomiespari. Nää miehet ja naiset (iältään jotain 75 - 85v) on rakastuneet toisiinsa palvelutalossa.
Mun äiti (puoliksi halvaantunut, 81 vuotias) rakastui palvelutalossa toiseen naiseen. Oli se yllätys kun kuulin hoitajilta siitä, että "rakastuneet ne siellä katsovat telkkaria käsi kädessä, hellivät toisiaan"
Voi sitä liikutuksen määrää kun äiti itki ilosta, sanoi että "tätä olen aina halunnut mutta en ikinä uskaltanut".
Nyt tuli aikamoinen satu sieltä satuilijan kynästä!
Vierailija kirjoitti:
on taal nuoriiki joita öklöttää toi hinaaja
Varmaan näin, mutta se kertoo siitä, että on vielä hukassa itsensä kanssa. Kun ikää ja kokemusta tulee, niin huomaakin, ettei muiden ihmisten suuntautumisella olekaan väliä, kaikki olemme ihmisiä.
Joillakin tämä hukassaolo jatkuu tietysti läpi elämän, jos ei ole muuta ajateltavaa, kuin toisten seksielämä.
Vierailija kirjoitti:
Minun isäni 90+ järkyttyi kun kuuli, että Haavisto on julkihomo. Isäni ei ollut myöskään tiennyt, että Haavisto on sivari ja että haavistolla ei ole muuta koulutusta kuin ylioppilas. Isäni oli ensimmäisellä kierroksella äänestänyt Haavistoa.
Vanhukset eivät välttämättä tiedä ehdokkaiden taustoja, sillä eivät seuraa medioita aktiivisesti.
Nuo perustaustat pitäisi kyllä kertoa joka vaalitentin alussa. Isäni oli katsonut yhden vaalitentin ja teki päätöksensä vain sen perusteella. Hän oli kyllä järkyttynyt kun valoitin hänelle Pekan taustoista.
Myös vanhuksilla on oikeus tietää taustat ehdokkaista. Mielestäni median pitäisi vaalitenteissä se tehdä.
Sanoisin että nyt keksit itse jutun. Tai isäsi lukutaidoton.
Haavisto on ollut julkihomo 20 vuotta, jatkuvasti julkisuudessa. Samoin hänen sivariutensa hyvin tiedossa.
Mun sisko on 93, seuraa asioita, siitä huolimatta äänesti haavistoa jo toisissa vaaleissa. Joillekin om asiat tärkeämpi kuin jonkun kaikkein yksityisin asia.
Itsekin vanha ja ihmisten nuo asiat ihan yhdentekeviä työelämässä.
Kyllä Sarikin tietää,tukee Stubbia.Ei mitään setan mannekiinia tueta.
Linkanjuhlissa sotaveteraanit kärsivät jos Pekka valittaisiin.
Veteraanin iltahuutokin olisi vaihdettu varmaan Ecuadorin kansallishymniksi!
Luulet, ettei vetskut sodassa tavanneet homoja ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa Pekka ja Antonio pöydän ääressä keskustelemassa veteraanien kanssa. Kuvitelkaa tuo tilanne! :D Veteraanit siinä miettisivät, että näiden homppeleidenko takia minä taistelin ja uhmasin kuolemaa? Masentavaa.
Älytöntä veteraanien ja vanhusten aliarviointia oikeasti, kuvitella että he järkyttyisi kauheasti jostain homoudesta. Yleensä veteraanien haastatteluissa he vaikuttavat varsin suvaitsevaisille ja ymmärtävät että maailma on muuttunut.
Jätetään miehet tähän valtioon ja naiset muuttaa etelän lämpöön. Mitä valtiota suosittelette?
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain vanhukset vaan kaikki ja miettikää kuinka ruotsalaiset naurais meille, ketä ne hååkkanit nyt oikein onkaan :D hyi joo ei tod
Suomessa on lyhytaikaisempia valtiopäämiehiä kuin Ruotsin kuningaskunnassa.
Emme järkyty. Käsittämätön väite, että ikääntyneet eivät tajuaisi mitään ja olisimme suvaitsemattomia. Taitaa ketjun aloittajalla olla ongelma. Olemme nähneet elämää ja usko tai älä - emme kaikki ole kalkkiksia.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti teit töitä että valehtelit isällesi Haavistosta, mutta ei varmaan ollut ensimmäinen kerta kun manipuloit häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset järkyttyvät joka tapauksessa jostain. Jos varottaisiin järkyttämästä vanhuksia, meillä ei olisi autoja, koska joku aikoja sitten elänyt vanhus olisi pelästynyt hevisetonta vaunua. Eikä meillä olisi elokuvia, koska ihmiset luulivat joskus jäävänsä oikeasti elokuvan junan alle.
Ne ovat sitten erittäin suojattua elämää viettäneitä mielikuvituksettomia vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko se epätasa-arvoa, jos ei olisi naista kättelemässä? Vaan perus Pekkoi, Jukkii ja Ristoi..
Se olisi kuvottavaa.
Enemmistö kansasta on heteroja.
Siksi presidenttiparikin pitäisi olla heteroja, ei vähemmistö ryhmän edustajia.
Heterot äänestäkää heteroa!
Vierailija kirjoitti:
Alexander veteraanien kanssa kahvilla, valkaistut hampaat loistaen Alex kertoo ettei pitänyt leikata koulutuksesta, ihan vähän vain valehtelin, sori siitä!
Tuonko takia taisteltiin ja uhmattiin kuolemaa, masentavaa.
Epäkristytyt ,paha vastaan hyvä.Stubb pienempi paha.
Näin juuri. He eivät pienestä enää hätkähdä.