Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari
Kommentit (885)
Kyllä niitä homopareja on ollut maailman sivu.
Voisit itse järkyttyä, jos tietäisit mitä vanhat sukulaisesi ovat nuoruudessaan puuhailleet.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Pekka lopettaisi linnanjuhlat kokonaan.
Tuo olisi ihan ok muutenkin. Diplomaateille voisi pitää omat vastaanotot. Muuten voisi olla konsertti kuten oli muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksankymppiset vanhempani ovat aina suhtautuneet täysin neutraalisti homoseksuaalisuuteen, ja heillä on myös avoimesti homoja tuttuja. Vanhuus ei aina ole suvaitsemattomuutta eikä sivistymättömyyttä.
Minun laaja tuttu - ja ystäväpiiri on kanssa neutraali homo tms ja hyväksyvät heidät. Kukaan ei vaan halua nähdä maan johdossa homoparia. Siinä on eri ja raja. Voi olla vaikka ylin piispa mutta ei presidentti!! Eikö mee perille.
Ei ihmiset vastusta homoutta tms. On kyse periaatteista. Puolustajat eivät tajua, että tässä on kyse maan korkeammasta asemasta, presidentin tehtävästä. Se on maan korkein ja olkoot sitten syrjivää, kun homoa ei siinä asemassa haluta nähdä. Ymmärrän kyllä että on tosi paljon muita seikkoja miksi Haavistoa ei myös haluta siihen asemaan.
Kumma kun tämä asia ei ollut samalla tavalla tapetilla, kun Sauli Niinistö oli Pekan vastustaja. Asiat eivät ole mustavalkoisia. Pekka ei saa automaattisesti kaikkien homojen ja lesbojen ääniä. Kaiken ikäisissä on sekä avarakatseisia että tiukkapipoja
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä järkyttyy niin antaa järkyttyä
Niin sehän on vain hyvä, hehän siis antavat äänensä Stubbille, kuten tv:ssä sanottaisiin "tämä on hyvä uutinen".
Vierailija kirjoitti:
Appi oli sotaveteraani, sanoi, että rintamalla muodostui paljon miespareja, ei siihen kukaan puuttunut, ymmärrettiin, että jokaisen elämä saattaa loppua vaikka huomennaa, miksipä puuttua muitten ilonhetkiin.
Rintamalla samoin kuin miesvankilassa on riski saada homotartunta😂
Ex-mieheni ei hyväksynyt homoja ja pilkkasi aina heitä, tämän minä ääliö tajusin vasta kun poikamme oli syntynyt. Eron otin heti ja rääsyäminen jatkui, poika kasvoi ja huomasi pitävänsä vain miehistä. Isänsä pilkkasi muka huumorin varjolla. Poikamme teki itsemurhan 20 - vuotiaana, jäähyväiskirjeessään kertoi, ettei jaksa isänsä jatkuvaa väheksyntää ja pilkkaa. Mies tappoi itsensä heti pojan hautajaisten jälkeen, onneksi, onpahan yksi saasta vähemmän. Olen monille, joka homoja pilkkaa ja väheksyy sanonut, että mitäpä teet jos lapsesi onkin homo, sitten kerron poikani kohtalon. Koskaan en tästä surusta pääse, minulla on uudesta liitosta lapsi, jota on pakko jaksaa ajatella, haluan joka päivä poikani luo, kyllä minä vielä itseni ta pan, se on ihan selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksankymppiset vanhempani ovat aina suhtautuneet täysin neutraalisti homoseksuaalisuuteen, ja heillä on myös avoimesti homoja tuttuja. Vanhuus ei aina ole suvaitsemattomuutta eikä sivistymättömyyttä.
Minun laaja tuttu - ja ystäväpiiri on kanssa neutraali homo tms ja hyväksyvät heidät. Kukaan ei vaan halua nähdä maan johdossa homoparia. Siinä on eri ja raja. Voi olla vaikka ylin piispa mutta ei presidentti!! Eikö mee perille.
Se raja on olemassa ja sitä pitää kunnioittaa. Maan korkein virkatehtävä ja asema. Olen samaa mieltä. Olkoot vaikka arkkipiispa homo / lesbo, mutta ei presidentti.
Kaltaistasi ihmistä ei onneksi kenenkään tarvitse kunnioittaa, olet oksettava, toivon sinulle ja lapsillesi kuolemaa.&nb
Yhdyn toiveeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmiset vastusta homoutta tms. On kyse periaatteista. Puolustajat eivät tajua, että tässä on kyse maan korkeammasta asemasta, presidentin tehtävästä. Se on maan korkein ja olkoot sitten syrjivää, kun homoa ei siinä asemassa haluta nähdä. Ymmärrän kyllä että on tosi paljon muita seikkoja miksi Haavistoa ei myös haluta siihen asemaan.
Siinähän se. Periaate jota pitää kunnioittaa. Homo voi olla missä muussa virassa tahansa, mutta ei maan korkeammassa. 👍👍👍
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat on 81 ja 82. Ne löylytti kunnolla tuttavansa (sanallisesti), joka paheksui Haaviston homoutta. Jäin oikein suu auki katsomaan sitä tilannetta. Appiukko oli sotaveteraani, eikä kyllä koskaan paheksunut ketään. Sanoi, että siksihän sitä tapeltiin, että kaikki saisivat vapaana elää.
Miten 82 v on sotaveteraani -ainakaan suomessas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siitä järkyttyy niin antaa järkyttyä
Niin sehän on vain hyvä, hehän siis antavat äänensä Stubbille, kuten tv:ssä sanottaisiin "tämä on hyvä uutinen".
Stubb on biseksuaali, tunnen kaksi miestä joilla on ollut Alexin kanssa vipinää, ojasta allikkoon vai miten se menikään. Nää homolönkyttäjät on ää liöitä kun ei ne tajua Alexin suuntautumista, minusta še näkyy hänestä heti.
Onhan homopareja ollut Linnan juhlissa vieraina jo vuosikausia ja he on näytetty esim. tanssilattialla. On typerää vetää sotaveteraanit syyllistämään, sillä heitä on niin vähän, että muutaman vuoden päästä he ovat jo kaikki siellä kiviaidan toisella puolella.
Kaikesta se aloittaja viitsiikin huolestua. Muka vanhukset järkyttyvät homoparista....:::))))
Taitaa Stubin pikku apuri olla asialla ...
Enpä tiedä.
Omat vanhemmat 68 ja 70 eivätkä ole ainakaan avoimesti ihmeissään.
Olivat lomamatkalla tutustunut homopariin ja äitini oli ihan järkyttynyt,kun kuuli näiltä, että jonkun oli vanhemmat hylännyt homouden takia.
Ja isäni pitää Niko Saarisesta.:D
Monella tuntuu olevan vanhoista ihmisistä outoja stereotypioita.
Edesmenneellä mummollanikin oli välillä niin härskejä juttuja,että omat korvat punoitti.
Aika inhottavaa,että vedätte jonkun sotaveteraanikortin, ennenkuin edes olette heiltä kysyneet asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhusten aikaankin on ollut homo/lesbo-pareja.
Miksi te nuoret luulette kaikkia asioita uusiksi?
En järkyty, mulle ihan sama kenen kanssa kukakin asuu, ketä rakastaa, mitä tekee makuuhuoneessaan. 78 v.
Sukulaisnainen kuoli yli 90-vuotiaana. Paljastui, että pitkäaikainen "ystävä" nainen, jonka kanssa oli vuosikaudet asunut yhdessä, oli todellakin ollut hänen parinsa ihan romanttisessakin mielessä. Ikäeroa heillä oli ollut melko paljon ja tämä ystävä oli kuollut jo aiemmin.
Hah luuleeko täällä joku että esim. + 80v eivät ole kuulleet homoudesta? He, heidän ystävät, lapset tms. eivät ole olleet homoja? Homous on siis aivan uusi asia (josta tosin jaksettiin aiempienkin vaalien aikaan mölistä). Anteeksi vain, mutta minulla on perhepiirissä tuttavamies joka oli sodan aikaan lapsi (kärsi kyllä sodan seurauksista) ja hän on hyvin avarakatseinen. Kuten ovat itseasiassa joka ikinen tuntemani vanhus, ei heille nämä asiat ole mitään uusia. Kuten ei varmaan kellekään luulisi olevan vai missä kiven alla joku on asunut?
Ja miksi ihmeessä joku vetoaa siihen, että homous oli rikollista aikanaan Suomessa? Niin, naistenkin r***kaus avioliitossa taisi olla jopa johonkin 90-luvulle asti ei-kriminalisoitavaa? Mitenkäs naisten äänioikeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat on 81 ja 82. Ne löylytti kunnolla tuttavansa (sanallisesti), joka paheksui Haaviston homoutta. Jäin oikein suu auki katsomaan sitä tilannetta. Appiukko oli sotaveteraani, eikä kyllä koskaan paheksunut ketään. Sanoi, että siksihän sitä tapeltiin, että kaikki saisivat vapaana elää.
Miten 82 v on sotaveteraani -ainakaan suomessas?
Missä edes sanoi appiukon iän?
- En tuon kirjoittaja
En nyt ymmärrä miten juuri sotaveteraanit olisivat niin hermoherkkiä. Hehän ovat sodan kauhut kokeneet, joten eivät enää pienestä hätkähdä. Ovat vaan ylpeitä siitä, että ovat taistelleet meille sellaisen Suomen, jossa kuka tahansa saa olla oma itsensä ja presidenttikin voi olla homo. Kun taas esim. venäjällä ei voi olla. Presidenttikin on korkeintaan piilohomo.
Vierailija kirjoitti:
Alholi on ongelma mulle
Mieluummin se kuin alkoholi, mutta tsemppiä ongelmasi kanssa.
Voi kun Pekka lopettaisi linnanjuhlat kokonaan.