Naiset pitävät kun mies on sopivasti humalassa
Ei saa humaltua liikaa, muttei myöskään liian vähän. Sopiva supliikki ja rohkeus vetoavat naisiin ja ne löytyvät kuin automaattisesti sopivassa hönössä. Pieni sammallus tai horjahtelu ei haittaa, mutta sopertaa tai kaatuilla ei saa missään tapauksessa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistin tekosyy osa 73635.
Mene puhumaan traumoistasi terapeutille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvii rohkeuteen viinaa.
Mulla on oikeesti pieni ongelma tämän asian kanssa, kun haluan raittiin miehen mutta mulla on seksuaalisuuden kehityksestä asti tullut joku vinouma että vähän kännissä oleva mies kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua tarvitset silti
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikeesti pieni ongelma tämän asian kanssa, kun haluan raittiin miehen mutta mulla on seksuaalisuuden kehityksestä asti tullut joku vinouma että vähän kännissä oleva mies kiihottaa.
Laitapa yhteystiedot niin katsotaan, olen joka päivä humalassa
t: Arto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua tarvitset silti
Sinähän se selittelet viinankäyttöäsi ja syyllistät siitä naisia.
Mistä tuommoinen harhaluulo? Ihan potaskaa.
Jos näen jonkun humalassa, en ole hänen kanssaan enää koskaan missään tekemisissä. Tämä on pitänyt nuoruudesta asti.
Uskon kyllä, että naisiin saattaa vedota sopiva supliikki ja ehkä jonkinlainen rohkeuskin mutta miksi sitä tai niitä varten pitäsi olla myös humalassa on asia, jota en ymmärrä.
Sinkkumies
Joskus alkoholi sopii ihmiselle. Ujo ja varautunut saa sillä estojaan pois ja muuttuu seurallisemmaksi. Hiljaisesta tulee puheliaampi jne. Tämä kohtuullisesti käytettynä. Ei alkoholia pidä demonisoida. Se ei vain sovi kaikille.
Kaikki elämäni naiset, tyttöystävät, yhden illan hoidot ja vaimon olen tavannut humalassa. Selvin päin olisi varmaan vieläkin poikuus tallella ja olen 40+
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä, että naisiin saattaa vedota sopiva supliikki ja ehkä jonkinlainen rohkeuskin mutta miksi sitä tai niitä varten pitäsi olla myös humalassa on asia, jota en ymmärrä.
Sinkkumies
Koska kaikki eivät ole luontaisesti ekstroverttejä. Itse asiassa valtaosa niistä selvin päinkin supliikki-playboyista ja hauskoista seuramiehistä on narsisteja, pettäjiä, väkivaltaisia tai muuten vaikeita persoonallisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Joskus alkoholi sopii ihmiselle. Ujo ja varautunut saa sillä estojaan pois ja muuttuu seurallisemmaksi. Hiljaisesta tulee puheliaampi jne. Tämä kohtuullisesti käytettynä. Ei alkoholia pidä demonisoida. Se ei vain sovi kaikille.
Kuka haluaa puolisoksi ihmisen joka ei kykene keskusteluun tai avautumiseen ilman viinaa?
Pieni sammallus ja horjahtelu haittaa minua. Minä en pidä humalaisia mitenkään seksikkäinä ja jos on niin kännissä että sen huomaa, niin ei kiitos. Olen saanut katsella enemmän kuin tarpeeksi kännäämistä ja alkoholisteja niin mielummin välttelen niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa puolisoksi ihmisen joka ei kykene keskusteluun tai avautumiseen ilman viinaa?
Kyse ei ole tutun ihmisen kanssa keskustelemisesta tai avautumisesta hänen kanssaan. Kyse on siitä ettei hän olisi koskaan tavannut puolisoaan ilman sitä rohkaisuryyppyä. Sen avulla hän uskalsi lähestyä tulevaa puolisoaan ja tutustua häneen kunnes keskustelu onnistui ilman alkoholiakin.
Naiset pitävät kun mies on sopivasti humalassa
😂 No joistakin juntikoista kai tulee vähän "välimerellisimpiä" sopivassa humalassa. Reinosta kuoriutuu esiin Ronaldo.
Itse kyllä tykkään eniten niistä,jotka on rentoja ja hauskoja ihan luonnostaankin ja vesiselvinä.
Naiset tykkää kun ne viedään baarista kebab-grillin kautta kotiin jatkoille. Kebab syödään taksissa ja se kuuluu oksentaa rinnuksille jonka jälkeen suoritetaan rakastelu löysällä peniksellä, sammutaan ja pieraistaan.