Mies peruu yhdessä sovittuja asioita ja menoja koko ajan ja passaa muita
Miten toimisitte minun sijassani. Ollaan oltu jo pidempään yhdessä mutta tämä sama kuvio ei muutu, vaikka asiasta olen yrittänyt puhua useasti.
Mies auttelee ammatinsa puolesta ja muutenkin todella paljon tuttuja, naapureita, tutun tuttuja, tuntemattomia, samalla kylällä asuvia jne. mutta ei tee kotona oikein mitään ja koti repsottaa eikä siellä hoidu sovitut ja vaaditut asiat. Lisäksi nämä hommat saattaa tulla nopeallakin varoitusajalla ja venyä ja sitten peruu meidän yhteiset suunnitelmat ja sovitut menot. Minulle voi sanoa ei ja perua, mutta ei näille jatkuville pyytäjille.
Muiden auttaminen on mielestäni täysin ok mutta ei omanparisuhteen, kodin ja elämän kustannuksella. Mitä tehdä?
Kommentit (203)
No ap,
onko siellä nyt repsottavat paikat kunnossa? Koti kunnossa, vaimo onnellinen ja mies voi jatkaa kylillä luuhaamistaan?
Miten mies otti sen, että tilasit maksullisen ammattimiehen hänen selän takana kunnostamaan hänen sukutaloaan?
Tykkäskö?
Vierailija kirjoitti:
No ap,
onko siellä nyt repsottavat paikat kunnossa? Koti kunnossa, vaimo onnellinen ja mies voi jatkaa kylillä luuhaamistaan?
Miten mies otti sen, että tilasit maksullisen ammattimiehen hänen selän takana kunnostamaan hänen sukutaloaan?
Tykkäskö?
Jos tämä remontti reiska oli rehellisempi kuin miehesi ja teki kuitilla, voit vähentää sen verotuksessa 👍
Jotain hyväksyntää kai tossa haetaan muilta. Kummarrat yhtäälle niin pyllistät toisaalle.