Mies peruu yhdessä sovittuja asioita ja menoja koko ajan ja passaa muita
Miten toimisitte minun sijassani. Ollaan oltu jo pidempään yhdessä mutta tämä sama kuvio ei muutu, vaikka asiasta olen yrittänyt puhua useasti.
Mies auttelee ammatinsa puolesta ja muutenkin todella paljon tuttuja, naapureita, tutun tuttuja, tuntemattomia, samalla kylällä asuvia jne. mutta ei tee kotona oikein mitään ja koti repsottaa eikä siellä hoidu sovitut ja vaaditut asiat. Lisäksi nämä hommat saattaa tulla nopeallakin varoitusajalla ja venyä ja sitten peruu meidän yhteiset suunnitelmat ja sovitut menot. Minulle voi sanoa ei ja perua, mutta ei näille jatkuville pyytäjille.
Muiden auttaminen on mielestäni täysin ok mutta ei omanparisuhteen, kodin ja elämän kustannuksella. Mitä tehdä?
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kysy aloituksessaan, että pettääköhän mies häntä vaan vinkkejä tilanteeseen, miksi iso osa silti ei vastaa apn aloitukseen vaan jauhaa pettämisestä?
Se on oikein hyvä vinkki apn tilanteeseen.
Kannattaa edes huomioida tuo mahdollisuus. Koska sehän vaikuttaa hurjasti siihen, miten kannattaa toimia.
Heidän parisuhde on eron partaalla, petti mies tai ei. Mies ei kuitenkaan viihdy apn kanssa.
Ap, miten itse neuvoisit toisia samassa tilanteessa?
En ainakaan alkaisi sanomaan että mies pettää. ap
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kysy aloituksessaan, että pettääköhän mies häntä vaan vinkkejä tilanteeseen, miksi iso osa silti ei vastaa apn aloitukseen vaan jauhaa pettämisestä?
Porukat keskustelevat tilanteestasi sen pohjalta, mitä itse olet kertonut.
Luuletko, että vauvalla voi määräillä, mitä muut voivat kommentoida?
Taidat olla aikamoinen justiina ja ymmärrän miestäsi
En lukenut koko ketjua, mutta onko mahdollista, että mies kerää varallisuutta sinun tietämättäsi? Harmaan alueen töistä voi saada ihan mukavasti ja ne voidaan hyvin laittaa jemmatilille, josta sinulla ei ole hajuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa edes huomioida tuo mahdollisuus. Koska sehän vaikuttaa hurjasti siihen, miten kannattaa toimia.
Heidän parisuhde on eron partaalla, petti mies tai ei. Mies ei kuitenkaan viihdy apn kanssa.
En ainakaan alkaisi sanomaan että mies pettää. ap
Ymmärrän että se on sinulle kipeä ajatus.
Koita kuitenkin ymmärtää niitä, jotka katsovat tilannetta sen perusteella, mitä SINÄ olet kertonut.
Okei, miehesi ei petä.
Mitä saat suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
En lukenut koko ketjua, mutta onko mahdollista, että mies kerää varallisuutta sinun tietämättäsi? Harmaan alueen töistä voi saada ihan mukavasti ja ne voidaan hyvin laittaa jemmatilille, josta sinulla ei ole hajuakaan.
Tiedän kyllä rahoista. Meillä on omat rahat ja molemmilla omat säästöt ihan avoimesti. ap
Jossei teillä ole lapsia niin suhde on ohi. Mutä vielä odotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki saa kommentoida mitä haluaa mutta ei tarvitae niihin vastata kun ei liity aloituksen kysymykseen eikä se puoli asiaa nyt kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä pointti!
Ap selitti jotain, että hänen puolestaan mies saa pitää nuo hämärähomma rahat. Eivät kuulemma kuulu puolisolle vaan miehelle ja "asiakkailleen".
Lue viihdemielessä koko ketju. Tämä on aika outo tapaus 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä rahoista. Meillä on omat rahat ja molemmilla omat säästöt ihan avoimesti. ap
Hyvä juttu. Minullakin oli maailman rehellisin ja luotettavin mies, kunnes ei enää ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki saa kommentoida mitä haluaa mutta ei tarvitae niihin vastata kun ei liity aloituksen kysymykseen eikä se puoli asiaa nyt kiinnosta.
Saattaa liittyä. Sori.
Kannattaa varautua siihen, että ukko lähtee. Ja koti jää rempalleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä pointti!
Ap selitti jotain, että hänen puolestaan mies saa pitää nuo hämärähomma rahat. Eivät kuulemma kuulu puolisolle vaan miehelle ja "asiakkailleen".
Lue viihdemielessä koko ketju. Tämä on aika outo tapaus 😁
Siis nytkö mun pitäisi vaatia mieheltä ne rahat itselleni mitä hän niistä hanttihommista tienaa? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa liittyä. Sori.
Kannattaa varautua siihen, että ukko lähtee. Ja koti jää rempalleen...
Miehellehän tämä sitten jää joten ei ongelmaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kyllä suloisen naivi. Minkä ikäinen olet?
Mies voi välillä olla remonttihommissa välillä jossain muualla.
Tottakai hän tuo osan rahoista näkyväksi mutta pimeästä rahasta on helppo jemmata osa.
Suhtaudut muuten järkyttävän rennosti siihen, että miehesi kiertää veroja ja tekee harmaata taloutta.
Se on ok, kunhan vaan ei petä?
Vierailija kirjoitti:
Siis tuohan on täysin selkeä kuvio. Mies ei yksinkertaisesti viihdy seurassasi. Lähtee heti muualle, kun saa "tilaisuuden". Ja kotona ollessaan on kiinnostuneempi puhelimestaan kuin sinusta.
Tuollaisissa tilanteissa miehet eivät eroa, koska nainen pitää huolen kodista. On pyykit puhtaina kaapissa ja ruoka taiotaan pöytään.
Olen pahoillani ap, mutta miehesi ei rakasta sinua.
Juuri näin. Itse olin aikoinaan samassa tilanteessa. Ihan klassinen tapaus, jossa miehen mielestä vaimolla on tietty rooli kodinhengettärenä ja miehellä taas täysin vapaa elämä. Mies ei rakasta sinua eikä arvosta sinua, vaan haluaa vain hyötyä sinusta ap. Jätä se.
En jaksanut ihan koko ketjua lukea, mutta et tainnut ap kertoa minkä alan ammattilainen miehesi on. Jos kotonananne repsottaa tekemättöminä hommia, jotka häneltä sujuisi ammattitaidolla, tehoaa taatusti, jos palkkaat toisen ammattilaisen nuo hommat tekemään ja osoitat laskut miehellesi. Sitten vaan sanot, että kun et kerran itse ehdi kotona mitään tekemään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu. Minullakin oli maailman rehellisin ja luotettavin mies, kunnes ei enää ollutkaan.
Ja minulla!
Rehellinen, luotettava, vastuullinen, hyvä isä.
Kunnes lähti toisen matkaan.
Ja oli ilmeisesti avioliiton aikana kyntänyt vaon jos toisenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä rahoista. Meillä on omat rahat ja molemmilla omat säästöt ihan avoimesti. apSä olet kyllä suloisen naivi. Minkä ikäinen olet?
Mies voi välillä olla remonttihommissa välillä jossain muualla.
Tottakai hän tuo osan rahoista näkyväksi mutta pimeästä rahasta on helppo jemmata osa.
Suhtaudut muuten järkyttävän rennosti siihen, että miehesi kiertää veroja ja tekee harmaata taloutta.
Se on ok, kunhan vaan ei petä?
Mun puolesta vois lopettaa ne hommat kun ollaan kuitenkin töissä molemmat, mutta minkäs teet jos toinen niitä haluaa tehdä. Tietää kyllä mielipiteeni. Hyvin yleistä touhua valitettavasti. ap
Siis ap on vaan kiinnostunut kodin kunnostuksesta, ei parisuhteen tilasta?
Onko teillä avoin suhde, kun olet varma ettei petä?
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on iha yleistä duunaripiireissä että ollaan jatkuvasti kamujen projekteissa mukana auttelemassa. Milloin jonkun kesämökkiä laitetaan tai taloa rakennetaan tmv.
Jep, perus sovinistisikamaista meininkiä. Nainen hoitakoon kodin ja lapset. Hyi, ei enää ikinä duunariukkoa minulle.