Tikkurilan harmaa vai batisti seinän sävyksi?
Kommentit (41)
Laita linkit väreihin, niin tulen kommentoimaan.
Up,
Tuleeko liian sairaala fiilis jos keittiö korkeakiiltoinen valkoinen ja harmaat betonitasot ja vaaleanharmaa seinien väri. Lattia vaalea myös.
Ap
Batisti on parempi, Tikkurilan harmaa on todella harmaa, ei yhtään lämpöä. Eikä paljon tylsempää valintaa seinän väriksi ole olemassa kuin vaalean harmaa. Se rimmaako Batisti sitten yhteen betonitasojen kanssa on eri asia, kun betonitasoja on eri sävyisiä.
Laita keltaista ja vihreää. Harnaa on ankea surkea väri.
Tikkurila är en av krigets sponsorer. Måtte vara kul att bo i ett hus som är målat med ukrainskt blod.
Valitsisin basistin. Ja pyytäisin soittamaan svengin kappaleen, ehkä sen jälkeen valitsisin jonkin muun sävyn kuin harmaa.
Ihan kauniita sävyjä molemmat. Riippuu kumpi sopii paremmin keittiön kalusteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Laita keltaista ja vihreää. Harnaa on ankea surkea väri.
Jos ap haluaa harmaan ja pitää harmaasta, niin ei sen pitäisi ketään häiritä.
Jopas on ankeita värejä. Vähemmän ankea kai tuo batisti. Toivottavasti edes huonekaluihin ja tekstiileihin tulee väriä. Laita olkkariin vaikka iso persialaismatto. No mitä se mulle tai muillekaan oikeastaan kuuluu vaikka et laittaisikaan värejä.
Vierailija kirjoitti:
Jopas on ankeita värejä. Vähemmän ankea kai tuo batisti. Toivottavasti edes huonekaluihin ja tekstiileihin tulee väriä. Laita olkkariin vaikka iso persialaismatto. No mitä se mulle tai muillekaan oikeastaan kuuluu vaikka et laittaisikaan värejä.
Asunto rempataan myyntiin
Ap
Nyt vanhat ovet ja listat näyttää jossain valossa hieman kellertäviltä. Mietin olisko batisti parempi? Haluan että ovet ja listat näyttää valkoisilta
Ap
Haluaako joku ostaa asunnon, jossa on korkeakiiltoista valkoista ( kaapinovet?) ja loppu eri harmaan sävyjä? Eikös tämä ollut muotia viisitoista vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Haluaako joku ostaa asunnon, jossa on korkeakiiltoista valkoista ( kaapinovet?) ja loppu eri harmaan sävyjä? Eikös tämä ollut muotia viisitoista vuotta sitten?
En tykkää scandi tyylistä. Mikä nyt muotia. Itse tykkään klassisesta tyylistä. Mies modernista.
Ap
Talon kaikkiin seiniin remontissa