Haavisto mokasi taas! Sanoo köyhän ruokarahoja "pennosiksi" ja nauraa että käytä ne hyväksesi.
Nauramisen sijaan että joku lahjoittaa 5€ vaalikampanjaan, olis pitänyt suhtautua niin että se kertoo jotain sen ihmisen toiveesta että Haavisto valittaisiin pressaksi. Eiköhän se ihminen itsekin tajua että se on kampanja-rahana merkityksetön mutta ajatus sen taustalla että joku antaa 2 päivän ruokarahansa (!) niin kertoo siitä ihmisen halusta osallistua siten miten pystyy ja epätoivosta että tämä henkilö tulisi valituksi.
Pekka on jo kahdesti vahingossa osoittanut miten hän oikeasti suhtautuu köyhiin ja kouluttamattomiin työläisiin että ihan on tyypillinen viher-elitisti.
Kommentit (194)
Olet vain yksinkertaisesti yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tämä Haaviston kannattajien hokema että nyt äänestin "arvojen" puolesta. Minkä arvojen tarkalleen? Vihervassarius alkaa olemaan kuin uskonto että vain he voivat sanella mitkä ovat niitä oikeita arvoja ja ihmisoikeuksia.
Ovat alkaneet väittämään kuviteltuja asioita ihmisoikeuksiksi eivätkä seuraa lainkaan mihin nämä "ihmisoikeudet" ovat suuressa maailmassa johtaneet.
Kaveri on ps kannattaja, sanoi että tällä kierroksella jättää äänestämättä. Minä sain sen äänestämään Haavistoa kun kerroin että Stubb antaa Putinin puhelun mennä vastaajaan ja olis tuomassa ensitöikseen Suomeen presidenttinä ydinaseita. Helpolla tuli ääni tuon kuultuaan ja se kävi jo äänestämässä.
Ei se Putin tänne ole onnittelusoittoja soittamassa, joten ihan höpö kysymys.
Stubb perusteli oikein hyvin miten on kannattavaa käyttää mahdollisuus Naton kanssa hyväkseen silloin kun aika on oikea. Haavisto sen sijaan vitkuttelee, odottelee ja pelkää. Siinä on venäläinen jo pitkällä Suomessa ennen kuin Haavisto reagoi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa kanssa kuuntelin, että nyt Pekka ei taas oikein osannut valita sanojaan. Puhui pennosista halveksivasi sävyyn. Tuli paha mieli sen lahjoittajan puolesta.
Pekka ei kertonut, ottiko hän kuitenkin vastaan ne 5 euroa.
Tietenkin otti, koska lahjoitus oli tehty jo. Ei kai se lahjoittaja sitä 5€ siinä käteisenä Pekalle antanut, että siinä sulle vähän vaalirahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin Pekan ymmärtävän köyhyyttä ja duunarityötä sen vuoksi, että hänen puoliso edustaa sitä.
Hänen puolisonsahan on yksityisyrittäjä ja tuskin mistään Ecuadorin ghetosta tai viidakosta kotoisin kuitenkaan. Eiköhän ole ihan Ecuadorin "kermaa" tämä Antonio.
Ei ole Ecuadorin kermaa. Antonion äiti oli sihteeri ja hänellä oli oma kioski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin Pekan ymmärtävän köyhyyttä ja duunarityötä sen vuoksi, että hänen puoliso edustaa sitä.
Hänen puolisonsahan on yksityisyrittäjä ja tuskin mistään Ecuadorin ghetosta tai viidakosta kotoisin kuitenkaan. Eiköhän ole ihan Ecuadorin "kermaa" tämä Antonio.
Ei ole Ecuadorin kermaa. Antonion äiti oli sihteeri ja hänellä oli oma kioski.
Eli ihan keskiluokkaa sitten. Ei sihteeri sentään mikään siivooja ole. Ja oma kioski eli on yksityisyrittäjä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi naiset luulevat Haaviston olevan erityisesti naisten puolella. Olen tuntenut elämässäni moniakin homoja enkä ole vielä tavannut yhtäkään jota kiinnostaisi tai joka ymmärtäisi naiserityisiä kysymyksiä.
Totta. Eivätkä he ole mitenkään erityisen tunteellisia tai kilttejä. Koulukiusaajani yläkouluajoilta oli homo. Nykyään kulttuurin palveluksessa. Itselläni ei ole mitään homoja vastaan mutta tuon asian tässä yhteydessä esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa tämä Haaviston kannattajien hokema että nyt äänestin "arvojen" puolesta. Minkä arvojen tarkalleen? Vihervassarius alkaa olemaan kuin uskonto että vain he voivat sanella mitkä ovat niitä oikeita arvoja ja ihmisoikeuksia.
Ovat alkaneet väittämään kuviteltuja asioita ihmisoikeuksiksi eivätkä seuraa lainkaan mihin nämä "ihmisoikeudet" ovat suuressa maailmassa johtaneet.
Kaveri on ps kannattaja, sanoi että tällä kierroksella jättää äänestämättä. Minä sain sen äänestämään Haavistoa kun kerroin että Stubb antaa Putinin puhelun mennä vastaajaan ja olis tuomassa ensitöikseen Suomeen presidenttinä ydinaseita. Helpolla tuli ääni tuon kuultuaan ja se kävi jo äänestämässä.
Et se sinäkään ole asioissa selvillä ja vielä neuvot toisia. Ei niitä ydinaseita Suomeen oltaisi tuomassa vaan puhe on ollut koko ajan siitä, voisiko ydinaseita kuljettaa Suomen läpi. Ihan vaan kuljettaa Suomen maanperällä ja läpikulku maana, ei jättää niitä tänne Suomeen. Sinä ja kaverisi kuulutte siihen sarjaan, joilla ei pitäisi olla äänestysoikeutta ollenkaan. Ette selkeästi kumpikaan ymmärrä selkeää puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi naiset luulevat Haaviston olevan erityisesti naisten puolella. Olen tuntenut elämässäni moniakin homoja enkä ole vielä tavannut yhtäkään jota kiinnostaisi tai joka ymmärtäisi naiserityisiä kysymyksiä.
Totta. Eivätkä he ole mitenkään erityisen tunteellisia tai kilttejä. Koulukiusaajani yläkouluajoilta oli homo. Nykyään kulttuurin palveluksessa. Itselläni ei ole mitään homoja vastaan mutta tuon asian tässä yhteydessä esille.
Näinpä. Ja itse olen tavannut homoissa myös ihan suoranaisia naisvihaajia, aivan kuten hetero-miehissäkin. Mies on aina mies, oli sitten homo tai hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä. Ja itse olen tavannut homoissa myös ihan suoranaisia naisvihaajia, aivan kuten hetero-miehissäkin. Mies on aina mies, oli sitten homo tai hetero.
Minullakin on kokemuksia homojen ilkeydestä ja olen siis nainen. En voi mitään muuta kuin todeta, että suurin osa homoista on aika inhottavia ja tuokin mitä minulle tapahtui oli kyllä silmiä avaava kokemus. En väitä, että Haavisto olisi sellainen kuin nuo homot olivat, mutta kammo jäi. Ilkeitä, toisten ihmisten arvostelijoita. Olin kerran kaupungilla Priden aikaan ja todellakaan en toista kertaa mene kaupungille Priden aikaan.
Minusta taas Stubb on kadottanut sen lämmön, ihmisyyden ja empatian, mitä hänellä oli vielä ensimmäisen kierroksen esiintymisissä ja nyt hän paasasi vihaisesti ja kylmästi, kuin kiihkouskovainen, joka huokui hänen olemuksessaan. Naurukin oli hyvin ivallinen ja ylimielinen.
Ja miten hän voi sanoa, ettei hän edes tiedä miltä tuntuu elää köyhänä, jos seuraa aikaansa ja lukee uutisia? Eikö se kuulu ihan yleissivitykseen? Haavisto yritti nyt kuitenkin puhua pennosista ja yritti kertoa esimerkein ja Hurtsin leipäjonosta.
Vierailija kirjoitti:
No äänestetään Stubbia. Se on nuorempi ja parempi.
Ja tyhmempi ja kokemattomampi. Luoja meitä varjelkoon kun meillä on tuollainen tomppeli tyhjänpuhuja johtamassa maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No äänestetään Stubbia. Se on nuorempi ja parempi.
Ja tyhmempi ja kokemattomampi. Luoja meitä varjelkoon kun meillä on tuollainen tomppeli tyhjänpuhuja johtamassa maata.
Vähän nyt ehkä suurentelet presidentin valtaoikeuksia mielessäsi.
Minullakin ne pennoset särähti korvaan.
Peksi keksi koko vitosjutun, eikä tajunnut miten nolaa itsensä ja menettää ääniä, ei tuo lisää eikä vakuuta. Todella alhaista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas Stubb on kadottanut sen lämmön, ihmisyyden ja empatian, mitä hänellä oli vielä ensimmäisen kierroksen esiintymisissä ja nyt hän paasasi vihaisesti ja kylmästi, kuin kiihkouskovainen, joka huokui hänen olemuksessaan. Naurukin oli hyvin ivallinen ja ylimielinen.
Ja miten hän voi sanoa, ettei hän edes tiedä miltä tuntuu elää köyhänä, jos seuraa aikaansa ja lukee uutisia? Eikö se kuulu ihan yleissivitykseen? Haavisto yritti nyt kuitenkin puhua pennosista ja yritti kertoa esimerkein ja Hurtsin leipäjonosta.
Ei sitä voi tietää kukaan meistäkään millaista se on jos ei ole itse kokenut! Voi vaan kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta emme missään tapauksessa huoli sellaista presidenttiä joka on homo.
Ymmärrys hoi, äly älä jätä.
Et sä voi puhua kuin itsesi puolesta. Vai puhutko itsestäsi aina monikossa?
Sekö ei haittaa että Stubbelo on bi?
Jos sinä et lopeta tuota paskan puhumista Stubbista, niin ilmoitan nuo sinun viestisi eteenpäin ja se ei tarkoita tätä vauva palstan ylläpitoa. Joku raja nyt noilla sinunkin valheillasi pitää olla.
Jos ydinaseita ei ole tarkoitus jättää Suomeen, vaan pelkästään kuljetella läpi maakuntien, niin mihinkähän ne ovat matkalla? Venäjälle?
Norja ei halua ydinaseita maaperälleen, Ruotsi ei ole Natossa. Tuodaanko Suomeen ydinaseita Jäämerta pitkin ja kuskataan ne yhdistelmärekoilla Tallinnan lautalle?
Kai sinä ymmärrät, ettei tuollaista joukkotuhoasetta huvikseen liikutella maailman turuilla ja toreilla, sehän maksaakin ihan helvetisti. Kuljetus on lisäksi hyvin riskialtis mm. terrori-iskuille.
Jos Suomi on ydinaseiden läpikulkumaa, niin silloin ollaan etulinjassa kun ns. viimeinen taisto alkaa. Ydinsota voi syttyä vahingossakin, kuten oli tapahtua lokakuussa 1962.
Itse haluan presidentin, joka yrittää viimeiseen asti välttää ydinsodan, vaikka sitten "omat kasvonsa" menettäen. En ole varma, onko noista jäljellä olevista ehdokkaista kumpikaan siihen soveltuva.
Mistä hän päätteli että tuo 5e antaja oli köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ydinaseita ei ole tarkoitus jättää Suomeen, vaan pelkästään kuljetella läpi maakuntien, niin mihinkähän ne ovat matkalla? Venäjälle?
Norja ei halua ydinaseita maaperälleen, Ruotsi ei ole Natossa. Tuodaanko Suomeen ydinaseita Jäämerta pitkin ja kuskataan ne yhdistelmärekoilla Tallinnan lautalle?
Kai sinä ymmärrät, ettei tuollaista joukkotuhoasetta huvikseen liikutella maailman turuilla ja toreilla, sehän maksaakin ihan helvetisti. Kuljetus on lisäksi hyvin riskialtis mm. terrori-iskuille.
Jos Suomi on ydinaseiden läpikulkumaa, niin silloin ollaan etulinjassa kun ns. viimeinen taisto alkaa. Ydinsota voi syttyä vahingossakin, kuten oli tapahtua lokakuussa 1962.
Itse haluan presidentin, joka yrittää viimeiseen asti välttää ydinsodan, vaikka sitten "omat kasvonsa" menettäen. En ole varma, onko noista jäljellä olevista ehdokkaista kumpikaan siihen soveltuva.&nbs
Sinun tuskin tarvitsee miettiä sitä mikä esim. on Ruotsin kanta, kun joskus NATOon pääsevät. Tai miten esim. Norja jatkossa ydinase asiaa ajattelee. Ajatusmaailmasi on harhainen. Ajattelet, että jos Suomen läpi saa viedä ydinaseen, niin se on sitten ydinsota. Voi herran jestas sentään. Stubb on sanonut, että ydinaseita ei ole edes ajateltu sijoitettavan Suomen maaperälle, mutta kuljetusta maaperän läpi tulee harkita, jos sellainen tarve joskus tulee. Tuskin tuollaista tilannetta edes tulee, mutta nyt onkin kyse valmiudesta. Olet siis ihan pihalla.
Haavisto on ihan nolla verrattuna Alexander Stubiin.