Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haavisto mokasi taas! Sanoo köyhän ruokarahoja "pennosiksi" ja nauraa että käytä ne hyväksesi.

Vierailija
02.02.2024 |

Nauramisen sijaan että joku lahjoittaa 5€ vaalikampanjaan, olis pitänyt suhtautua niin että se kertoo jotain sen ihmisen toiveesta että Haavisto valittaisiin pressaksi. Eiköhän se ihminen itsekin tajua että se on kampanja-rahana merkityksetön mutta ajatus sen taustalla että joku antaa 2 päivän ruokarahansa (!) niin kertoo siitä ihmisen halusta osallistua siten miten pystyy ja epätoivosta että tämä henkilö tulisi valituksi.

Pekka on jo kahdesti vahingossa osoittanut miten hän oikeasti suhtautuu köyhiin ja kouluttamattomiin työläisiin että ihan on tyypillinen viher-elitisti.

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbin vaalibudjetti 2miljoonaa euroa! On varmaan köyhän asialla ja ymmärtää tavallista ihmistä! Äänestäisitkö häntä!

No näin se pitäisi hoitaa, eikä kerjätä "pennosia" torilta köyhiltä ihmisiltä ja naureskella päälle kuten Haavisto tekee. 

Vierailija
102/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä että pressa tehdään kahden miljoonan budjetilla.

Miksi raha ratkaisee, vääryyttä äänestäjiä kohtaan.

Haavisto painii aivan eri sarjassa.

Tiedätkö paljonko ay-liike kaataa rahojaan joka vaaleissa vasemmistopuolueiden ja ehdokkaiden rahoitukseksi? + mainokset ja ilmainen työvoima tuohon vielä päälle. Tuskin pari miljoonaa edes riittää jossain eduskuntavaaleissa jos kaikki lasketaan yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubin kohtalo on jo sinetöity. Yleisö taputti vain Haaviston vastausten jälkeen. Stubb ei saanut yhtiäkään aplodeja omien vastaustensa johdosta. Ja sen kannattajiakaan ei kehdannut ilmestyä paikalle kuin kourallinen. Sitten täälä palstalla kirjoittelevat muka mielensä pahoittaneet trollit. Tuokaa lisää poppareita, kiitos!😄👌

No katsotaan sitten vaalien jälkeen. Voit tulla kertomaan miten kävi, tarjoan sulle häviäjälle popparit. 

Vierailija
104/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No äänestetään Stubbia. Se on nuorempi ja parempi.

Aivan. Nuorempi, komeampi ( pitkä) ja edustava vaimo tulee "kaupan päälle". On erinomainen valinta presidentiksi jota ei tarvitse hävetä missään.

Vierailija
105/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vain mania päällä ja ymmärrät siksi asiat väärin ja sen takua ajattelusi on mustavalkoista. Oletko miettinyt terapiaa?

Vierailija
106/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistolta meni ns "matto alta" kun kehtasi ottaa noin mielistelevän ja kosiskelevan esimerkin. Luulen, että valehteli ja keksi itse. Vielä suurempi häpee.

Vierailija
107/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi naiset luulevat Haaviston olevan erityisesti naisten puolella. Olen tuntenut elämässäni moniakin homoja enkä ole vielä tavannut yhtäkään jota kiinnostaisi tai joka ymmärtäisi naiserityisiä kysymyksiä.

Se on melkeinpä päinvastoin, monet homot eivät pidä naisista,  eiväthän he tarvitse naisia mihinkään. 

Vierailija
108/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa kanssa kuuntelin, että nyt Pekka ei taas oikein osannut valita sanojaan. Puhui pennosista halveksivasi sävyyn. Tuli paha mieli sen lahjoittajan puolesta.

Pekka ei kertonut, ottiko hän kuitenkin vastaan ne 5 euroa.

Ymmärsin asian niin, että nainen kertoi jo lahjoittaneensa rahan. Ei siis ollut tyrkyttämässä seteliä juuri sillä hetkellä. Minusta Pekka ei ollenkaan halveksinut naista vaan ymmärsi, kuinka suuri "uhraus" se naisen vitonen naiselle itselleen oli. Vähän niin raamatussa se "lesken ropo". Köyhä antaa vähästäänkin, rikas ei paljostakaan.

Vierailija
109/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä hän päätteli että tuo 5e antaja oli köyhä? 

Jos ruokaan jää 2,5 euroa/päivä, on kyllä todella köyhä.

Vierailija
110/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmathan nämä ovat elitistejä tavallisen tallaajan näkökulmasta. Toinen on sitä kuitenkin enemmän. On ollut viime vuodet Firenzessä juomassa viinejä ja ostamassa istuvia pukuja. Mitä hän tietää jonkun Korhosen Pentin elämästä Jalasjärvellä tai Outi Virtasen arjesta kaupungin lähiöissä. 

Ja nämähän te itse äänestitte jatkoon!

Vierailija
111/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmathan nämä ovat elitistejä tavallisen tallaajan näkökulmasta. Toinen on sitä kuitenkin enemmän. On ollut viime vuodet Firenzessä juomassa viinejä ja ostamassa istuvia pukuja. Mitä hän tietää jonkun Korhosen Pentin elämästä Jalasjärvellä tai Outi Virtasen arjesta kaupungin lähiöissä. 

Tarvitseeko pressan tietää. Mietitäänpä Suomen pressoja. Mitä esim. Svinhuvfud, Relander, Mannerheim, Ryti, Paasikivi tiesivät tavallisen kansan elämästä? 

Pieni off topic -anekdootti: minulla on lapsuuskodissa presidentti Ståhlbergin kodin puinen sänky/istuinpenkki. Kuulemma Ståhlbergin isä nukkui siinä, koska mahtui pitkänä miehenä nukkumaan siinä suorana. Hauskaa ajatella, että siinä myös tuleva Suomen ensimmäinen pressa on poikasena istunut ja ehkä nukkunutkin unelmoiden ties mistä. On siis oikea voimapenkki. 

Vierailija
112/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämähän te itse äänestitte jatkoon!

Tuo on tosi ärsyttävä kommentti. Minä en äänestänyt kumpaakaan heistä. Ja tuskin kaikki muut tässä ketjussa kommentoivatkaan. Niin nyt ei saa kritisoida koska jotkut MUUT ovat heidät jatkoon äänestäneet? Sinäkinkö? Koska oletat kaikkien heitä äänestäneen.

Vierailija
113/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas keksitty juttu. Tästä ei ole kukaan oikeasti mieltään pahoittanut.

t. köyhä

Sitä paitsi tuskinpa Suomessa kukaan joutuu elämään 75 eurolla kuukaudessa, eiköhän rouva ole hieman liioitellut. 

Jos rouvan eläkkeestä/tukirahoista on mennyt vaikka lääkkeisiin tai sairaalamaksuihin suurin osa, on ihan mahdollista, että ruokaan ei enää ainakaan loppukuusta riitä tuon enempää. Ei välttämättä ihan koko kuukautta ole ruokabudjetti ollut 2,5 euroa/päivä. Vähä rahat vaan tuppaavat loppumaan ennen kuin uutta jostain tulee.

Vierailija
114/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka Haaviston uudet ylähampaat ovat naurettavan feikin näköiiset. Alahampaiden kanssa ihan eri paria.

Onneksi tämä ei ole missikisa sillä Stubbin virne se vasta hyytävä onkin!

Stubbin psykopaattinen tuijotus tv-mainoksessa on hirviömäinen. Ihmettelen, miten hänen markkinointitiiminsä on voinut päästää tuon mainoksen läpi? 

Tuota kammottavaa Stubbin omahyväistä MINÄ MINÄ MINÄ mainosta tulee joka tuutista. Näin eilen Haaviston erään mainoksen netissä. Se oli aivan erilainen. Siinä oli paljon kohtaamisia tavallisten ihmisten kanssa. Se oli lämminhenkinen mainos toisin kuin tuo Stubbin, jossa hän seisoa pönöttää ja tuijottaa.

Vierailija
115/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Katsoin tuon vaaliväittelyssä. Oli ylimielinen Pekka sitä rouvaa kohtaan. Pekka päästää sammakoita suustaan nyt. Huonoa valoa tekee kampanjalle tämä nyt. Voi Pekka, ei pidä aliarvioida toisen pennosia. 

Vierailija
116/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

håmåt eivät suvaitse naisia, koska sama reviiri

Olet väärässä. Parhaimmat miehet ovat homoja. Olen nainen, ja heteromiehiltä olen saanut osakseni pelkkää vihaa ja halveksuntaa.

Vierailija
117/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka Haaviston uudet ylähampaat ovat naurettavan feikin näköiiset. Alahampaiden kanssa ihan eri paria.

Onneksi tämä ei ole missikisa sillä Stubbin virne se vasta hyytävä onkin!

Stubbin psykopaattinen tuijotus tv-mainoksessa on hirviömäinen. Ihmettelen, miten hänen markkinointitiiminsä on voinut päästää tuon mainoksen läpi? 

Tuota kammottavaa Stubbin omahyväistä MINÄ MINÄ MINÄ mainosta tulee joka tuutista. Näin eilen Haaviston erään mainoksen netissä. Se oli aivan erilainen. Siinä oli paljon kohtaamisia tavallisten ihmisten kanssa. Se oli lämminhenkinen mainos toisin kuin tuo Stubbin, jossa hän seisoa pönöttää ja tuijottaa.

Niin ne vaan on makuasioita. Mun mielestä se Pekan mainos on niin feikki kuin olla vaan voi ja sokerikuorrutteinen, että alkaa oksettamaan. 

Vierailija
118/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubbin persoona ärsyttää tosi paljon. Miten jaksan katsella seuraavat vuodet. Nyt jo aloittanut poliitikoille tyypillisen kiertelyn ja kaartelun. Ei ota kantaa mihinkään ajankohtaiseen mikä koskee tavallisia ihmisiä vaikka ei ole valittu vielä mihinkään.

Sitä minäkin ihmettelen. Siksikin äänestin ennakkoon Haavistoa kahden aikuisen poikani kanssa, joista toinen äänesti ensimmäisellä kierroksella vielä Anderssonia. Olen myös yrittänyt saada persuhenkisen eläkeläismieheni äänestämään. Ei vaivautunut uurnille 1. äänestyskierroksella. Nyt sitten lähti kauppaan ja lupasi käydä samalla antamassa äänen Haavistolle. Häntäkin suunnattomasti ärsyttää se Stubbin omahyväisyys ja bättre folk -asenne. Aikuinen tyttäreni on luvannut mennä varsinaisena äänestyspäivänä antamaan äänensä Haavistolle.

Olen yrittänyt kannustaa iäkkäät vanhempanikin äänestämään, jos suinkin jaksavat.

Vierailija
119/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Pekka asu jossain Luxus asunnossa? Ylimitoitettu asumistyyli, leveä asumistyyli. Eikö se Pekka tajua, että ilmastonmuutosta pitää hillitä ja ylikulutus on synti, aiheuttaa muiden kuolemia ilmastonmuutoksen seurauksena? Hesarissa oli juttu siitä, miten länsimaalaiset rikkaat ylikuluttavat ja aiheuttavat 1,3 miljardin ihmisen kuoleman omilla hiilidioksidi päästöillä.

Vihreän johtajan pitäisi olla esimerkki. Ei ylikuluttaja. Ei ylisuurta Luxus asuntoa, ei autoja jne. Tämä on mun mielipide.

Arvot ja elämäntapa ei saisi olla ristiriidassa. Muuten on epäluotettava henkilö.

Vierailija
120/194 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän sanoi että Älä nyt hyvä ihminen niitä pennosia hänelle anna. Ei ollut lainkaan ylimielinen, enemmänkin liikuttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan