Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
14461/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta voi mennä töihin, lapset pitää viedä päiväkotiin. Jokainen meistä vanhenee ja osa tarvitsee vanhustenhoitoa. 

Ja se on tosi ok. Se vain tarkoittaa sitä, ettet kanna itse vastuuta vaan ulkoistat sen.

Aivan kuten naiset ulkoistavat taloudellisen vastuun miehille.

Sitähän tässä toivottiin että alkaisitte kantaa vastuuta tavalla tai toisella, ettekä siirtäisi sitä aina muille.

Miksi miehet siirtävät lastenhoitovastuun ja vanhuksista huolehtimisen muille?

Vierailija
14462/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa naisille koska olen liian tavis. Ne tavisnaiset(ei ylipainoiset ja rumat) yliarvioi oman tasonsa ja heille kelpaa vain ne tasokkaimmat miehet eli lentäjälääkärimiesmalli miehet.

Naisten vääristynyt minäkuva johtuu hömppäelokuvista ja sarjoista sekä siitä että alhaisen tason naiset saa kehuja "kaunis" yms. 

Jos sinä voisit valita nuoren tissimallin ja pläsön av-mamman välillä, niin älä nyt sano että ottaisit jälkimmäisen? Äläkä ihmettele, jos naiset valitsevat myös sen omasta mielestään paremman miehen. Ihan fiksuahan se on.

Miksi mies ei saa valita kaunista naista vaan miehet joutuu tyytymään siihen kenet naiset kelpuuttaa kumppaniksi? 

Naiset saa asettaa mieh

Ei sinun tarvitse täyttää mitään kriteerilistoja. Kukaan ei voi sitä vaatia. Ole mikä olet. Ihme kitinää. Mua ei voisi miesten kriteerit vähempää kiinnostaa, saati niiden täyttäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14463/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten tuo poikkeaa joidenkin miesten lässyttämästä "hyvät miehet eivät lähde sirkus parisuhteeseen"? Ehkä heitäkään ei huonokaan nainen huoli.... "

Siten, että kyseiset miehet ovat oikeasti hyviä, mutta naiset vaan kuvittelevat olevansa.

Eivätkö miehet koskaan ikinä kuvittele olevansa parempia kuin ovat? 

Vierailija
14464/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kommentteja luettuani olen päättänyt pysyä sinkkuna lopun ikääni 😬

Niin minäkin ajattelin vajaa 10 vuotta sitten, kun luin hevostallia, että Suomesta on melko vaikea löytää sopivaa vaimoehdokasta, saati hyvää äitimatskua. Sitten heitin verkot maailmalle ja sieltähän löytyi sitten todella hyvä nainen. jonka kanssa nyt naimisissa. Nykyisin käyn täällä silloin tällöin hirvittelemässä suomalaisten naisten inhoa miehiä kohtaan ja ai että, kun oma vaimo tuntuu mahtavalta.

Ootko se #vaimoaasiastamies? Sinäkö koko eilisen illan kiukuttelit jollekkin naiselle? Ihme vääntöö on joka tapauksessa ollu koko illan ja aamusta taas heti.

Saletisti. Vaimo pyörittelee päätään ja pyllyään ja hyppii iloisesti

Kun Veraa suominaiset toimintaan että kun mies pääsee töistä on toisen työvuoron työt listattuna tekstiviestiä joka pitää toteuttaa pilkulleen naisen vaatimalla tavalla ja kaikesta saa kiitokseksi lisä vaatimukset kun ilmeisesti mies pääsi liian helpolla kun kerkisin 5 minuuttia lepäämään ja tämä ärsyttää naisia niin suunnattoman paljon että miehille keksitään äkkiä lisää hommaa ja alkaa aivan järkyttävä nalkutus ja valitus jos herran jumala näyttää siltä että nainen joutuisi itse tekemään jotain se itse haluamansa asian eteen.

Ja suominaiset kehtaavat vielä ihmetellä minkä takia kaikki muun maailman naiset menee aina suominaisen edelle

Vierailija
14465/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen saa asettaa omat kriteerit. Miten tää voi olla niin vaikea ymmärtää. 

Itsellä on todella komea mies. Sellainen yleisestikin komeana pidetty. Pitkä ja tumma. Minä en ole ollut kaunotar edes nuorena. Mieheni on arvostanut minussa muita asioita ohi kauneuden. Hänellä olis ollut siis paremmankin näköisiä ottajia. Jos ihmiset pääsis tuon ulkonäön ohi, vaihtoehtoja vois olla enemmän. Ja parempi tsaanssi löytää oikeasti hyvä."

Etkö huomaa mitään ristiriitaa kun puhut ulkonäöstä?

Vierailija
14466/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin ajattelin vajaa 10 vuotta sitten, kun luin hevostallia, että Suomesta on melko vaikea löytää sopivaa vaimoehdokasta, saati hyvää äitimatskua. Sitten heitin verkot maailmalle ja sieltähän löytyi sitten todella hyvä nainen. jonka kanssa nyt naimisissa. Nykyisin käyn täällä silloin tällöin hirvittelemässä suomalaisten naisten inhoa miehiä kohtaan ja ai että, kun oma vaimo tuntuu mahtavalta.

Ootko se #vaimoaasiastamies? Sinäkö koko eilisen illan kiukuttelit jollekkin naiselle? Ihme vääntöö on joka tapauksessa ollu koko illan ja aamusta taas heti.

Saletisti. Vaimo pyöri

Ei ihmetellä, kyllä mullekin periaatteessa aasialainen nöyrä kotiorja kelpaisi mutta pidän  varsin epäeettisenä. Ihmetellään lähinnä miksi naiset tuohon lähtee ja ollaan iloisia että yhä harvempi lähtee. Feminismin ilosanoma leviää sinne Aasiaankin.

Vierailija
14467/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta voi mennä töihin, lapset pitää viedä päiväkotiin. Jokainen meistä vanhenee ja osa tarvitsee vanhustenhoitoa. 

Ja se on tosi ok. Se vain tarkoittaa sitä, ettet kanna itse vastuuta vaan ulkoistat sen.

Sitähän tässä toivottiin että alkaisitte kantaa vastuuta tavalla tai toisella, ettekä siirtäisi sitä aina muille.

Kun äiti menee töihin, hän siis ulkoistaa vastuun, ei hoida osaansa vastuunkannosta lapsen hoidon suhteen. Jos äiti jää kotiin hoitaa lapsiaan, hän ulkoistaa vastuunkannon elättämisen osalta yhteiskunnalle tai miehelle. Tekee nainen niin tai näin, aina sinusta se on vastuun ulkoistamista. Mies ei hoida lasta missään tapauksessa. Mies menee töihin ja näin kantaa vastuun perheestä ja koko yhteiskunnasta. Ootte te miehet sankareita ja me naiset ihan luusereita. 

Kyllä kunnon nainen hoitaa lapsensa, työnsä, miehensä, vanhempansa (sekä muehen vanhemmat), pysyy aina kauniina ja hoikkana, hoitaa tietty kotinsa (itsestään selvyys) ja pyörittää takamustaan iloisesti aina miehensä kohdatessa.

Vierailija
14468/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun Veraa suominaiset toimintaan että kun mies pääsee töistä on toisen työvuoron työt listattuna tekstiviestiä joka pitää toteuttaa pilkulleen naisen vaatimalla tavalla ja kaikesta saa kiitokseksi lisä vaatimukset kun ilmeisesti mies pääsi liian helpolla kun kerkisin 5 minuuttia lepäämään ja tämä ärsyttää naisia niin suunnattoman paljon että miehille keksitään äkkiä lisää hommaa ja alkaa aivan järkyttävä nalkutus ja valitus jos herran jumala näyttää siltä että nainen joutuisi itse tekemään jotain se itse haluamansa asian eteen.

Ja suominaiset kehtaavat vielä ihmetellä minkä takia kaikki muun maailman naiset menee aina suominaisen edelle"

Noin pitkä sepustus ja välimerkeistä käytössä oli vain yksi ainoa piste. Yksi minun kriteereistä on se, että mies osaa kirjoittaa edes auttavasti suomea.

Vierailija
14469/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun äiti menee töihin, hän siis ulkoistaa vastuun, ei hoida osaansa vastuunkannosta lapsen hoidon suhteen. Jos äiti jää kotiin hoitaa lapsiaan, hän ulkoistaa vastuunkannon elättämisen osalta yhteiskunnalle tai miehelle. Tekee nainen niin tai näin, aina sinusta se on vastuun ulkoistamista. Mies ei hoida lasta missään tapauksessa. Mies menee töihin ja näin kantaa vastuun perheestä ja koko yhteiskunnasta. Ootte te miehet sankareita ja me naiset ihan lu

Nää luuserit halveksii naisia tehtiin me mitä tahansa tai oltiin tekemättä. Niiden mielipiteille ei tarvitse kuin nauraa. Täysin yhdentekeviä.

Vierailija
14470/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ärsytä miehiä niin kuin nainen, joka elää elämäänsä ihan kuten haluaa, oman päänsä mukaan. Siitä tämä paniikki koskien naisten kriteerejä. Ei ollakaan enää hyödyke, jonka jokainen saa kotiinsa hoitamaan lapset ja talouden vain sillä, että sattuu omaamaan pienenkin pilin. 

Jatketaan samaan mallliin. Kun oikeistomies kitisee, naiset tietää elämänsä menevän parempaan suuntaan.

Vierailija
14471/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vihaavat miehiä ja miehet vihaavat naisia. Naiset vaativat miehiä lopettamaan naisten vihaamisen, Naiset eivät suostu lopettamaan miesten vihaamista. Naiset käyttävät miehiä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen samaan aikaa kun kritisoivat kaikkia miehiä kun jotkut miehet käyttävät naisia hyväkseen.

Naisten teot aiheuttavat koston joka kaiken pahan aiheuttaa ja kun naiset eivät käytöstään muuta niin oravanpyörä on valmis

Vierailija
14472/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että joku käyttää toisesta ihmisestä niinkin halventavaa nimitystä kuin mäl li rän ni, kertoo kaiken hänestä. Naisia vihaava sovinistisika, jonka mielestä naisen kuuluu edelleen olla hellan ja nyrkin välissä.

Onneksi yhä useampi nainen on nykyään vapaaehtoisesti sinkku ja nuo sovinistisiat jäävät yksin. Voimaantukoon sitten vaikka mgtow-liikeessä tai jtn. Kukaan nainen ei taatusti huoli sovinistisikaa tänä päivänä, ellei satu olemaan joku kiihkouskovainen

Mitä kertookaan ihmisestä joka ajattelee miehet sovinistisioiksi?

Vierailija
14473/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miten tuo poikkeaa joidenkin miesten lässyttämästä "hyvät miehet eivät lähde sirkus parisuhteeseen"? Ehkä heitäkään ei huonokaan nainen huoli.... "

Siten, että kyseiset miehet ovat oikeasti hyviä, mutta naiset vaan kuvittelevat olevansa.

Te miehethän voitte ottaa nuo hyvät miehet omiksenne. Reikähän se on heilläkin. Meitä naisia ei kiinnostele.

Vierailija
14474/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kelpaa naisille koska olen liian tavis. Ne tavisnaiset(ei ylipainoiset ja rumat) yliarvioi oman tasonsa ja heille kelpaa vain ne tasokkaimmat miehet eli lentäjälääkärimiesmalli miehet.

Naisten vääristynyt minäkuva johtuu hömppäelokuvista ja sarjoista sekä siitä että alhaisen tason naiset saa kehuja "kaunis" yms. 

Jos sinä voisit valita nuoren tissimallin ja pläsön av-mamman välillä, niin älä nyt sano että ottaisit jälkimmäisen? Äläkä ihmettele, jos naiset valitsevat myös sen omasta mielestään paremman miehen. Ihan fiksuahan se on.

Miksi mies ei saa valita kaunista naista vaan miehet joutuu tyytymään siihen kenet naiset kelpuuttaa

Niinpä, Naiset ei suostu mitään tekemään miesten eteen mutta joka nainen vaatii miestä tekemään naisen eteen asioita.....

Vierailija
14475/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin ketjua hetken ja kirjoitin pari kommenttia. Sitten rakas vaimoni vaati, että siirrymme makuuhuoneeseen hellimään toisiamme. Jouduin jättämään teidät oman onnenne nojaan.

Vierailija
14476/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun äiti menee töihin, hän siis ulkoistaa vastuun, ei hoida osaansa vastuunkannosta lapsen hoidon suhteen. Jos äiti jää kotiin hoitaa lapsiaan, hän ulkoistaa vastuunkannon elättämisen osalta yhteiskunnalle tai miehelle. Tekee nainen niin tai näin, aina sinusta se on vastuun ulkoistamista. Mies ei hoida lasta missään tapauksessa. Mies menee töihin ja näin kantaa vastuun perheestä ja koko yhteiskunnasta. Ootte te miehet sankareita ja me naiset ihan lu

Pitäisikö naisten vihdoin aloittaa siis se vastuunkantoaja hyväksyä oma vastuu asioihin eikä aina kaikesta syytä ja syyllistä miehiä tai muita?

Vierailija
14477/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei saa valita kaunista naista vaan miehet joutuu tyytymään siihen kenet naiset kelpuuttaa kumppaniksi? 

Naiset saa asettaa mieh

Eipä sitä naisten mielipidettä ole ennenkään sen kummemmin kyselty. Jokaisella saa olla omat kriteerit. Miehillä ja naisilla. Kriteereistä riippuen sit natsaa tai ei. 

Vierailija
14478/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun äiti menee töihin, hän siis ulkoistaa vastuun, ei hoida osaansa vastuunkannosta lapsen hoidon suhteen. Jos äiti jää kotiin hoitaa lapsiaan, hän ulkoistaa vastuunkannon elättämisen osalta yhteiskunnalle tai miehelle. Tekee nainen niin tai näin, aina sinusta se on vastuun ulkoistamista. Mies ei hoida lasta missään tapauksessa. Mies menee töihin ja näin kantaa vastuun perheestä ja koko yhteiskunna

Ei, emme rupea sulle äidiksi ja pumpattavaksi barbaraksi, jota sinä tarkoitat vastuunotolla. Meni jo.

Vierailija
14479/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun Veraa suominaiset toimintaan että kun mies pääsee töistä on toisen työvuoron työt listattuna tekstiviestiä joka pitää toteuttaa pilkulleen naisen vaatimalla tavalla ja kaikesta saa kiitokseksi lisä vaatimukset kun ilmeisesti mies pääsi liian helpolla kun kerkisin 5 minuuttia lepäämään ja tämä ärsyttää naisia niin suunnattoman paljon että miehille keksitään äkkiä lisää hommaa ja alkaa aivan järkyttävä nalkutus ja valitus jos herran jumala näyttää siltä että nainen joutuisi itse tekemään jotain se itse haluamansa asian eteen.

Ja suominaiset kehtaavat vielä ihmetellä minkä takia kaikki muun maailman naiset menee aina suominaisen edelle"

Noin pitkä sepustus ja välimerkeistä käytössä oli vain yksi ainoa piste. Yksi minun kriteereistä on se, että mies osaa kirjoittaa edes auttavasti suomea.

Juu saa olla en sitä kiellä. Minun yksi kriteeri naiselle että ei saa saada mielenterveys ongelmia ja terapian tarvetta kun minä en lukihäiriön kanssa kykene tuottamaan täydellistä kirjoituskieltä ja minulta tulee kirjoitusvirheitä vaikka sinäkin vaadit täydellistä kirjoitusta.

Vierailija
14480/23034 |
16.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ihmisen hyvyys. Miesten ja naisten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi