Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja luettuani olen päättänyt pysyä sinkkuna lopun ikääni 😬
Niin minäkin ajattelin vajaa 10 vuotta sitten, kun luin hevostallia, että Suomesta on melko vaikea löytää sopivaa vaimoehdokasta, saati hyvää äitimatskua. Sitten heitin verkot maailmalle ja sieltähän löytyi sitten todella hyvä nainen. jonka kanssa nyt naimisissa. Nykyisin käyn täällä silloin tällöin hirvittelemässä suomalaisten naisten inhoa miehiä kohtaan ja ai että, kun oma vaimo tuntuu mahtavalta.
Ootko se #vaimoaasiastamies? Sinäkö koko eilisen illan kiukuttelit jollekkin naiselle? Ihme vääntöö on joka tapauksessa ollu koko illan ja aamusta taas heti.
Saletisti. Vaimo pyörittelee päätään ja pyllyään ja hyppii iloisesti miestään vasten tämän tullessa töistä. Pesee miehensä jalatkin.
Kuka mies lukee Hevostallia ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
"Eihän tämä ketju minusta ja sinusta ole, vai onko?"
Kyllä näillä syrjäytyneillä, mt-, ja päihdeongelmaisilla naikkosilla on tapana takertua heti, kun bongaavat jonkun miehen palstalta. Toisaalta ymmärrän kyllä, että yksinäisyys ja munanpuute voi olla aika raastavaa.
Sinullako kokemusta munan puutteesta ja yksinäisyydestä?
Miksi itse viihdyt palstoilla, jos kohtaat täällä vain mt-ongelmaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehetkö ne lapset hoitaa ja toimii omaishoitajana vanhemmilleen tai vaikka vammaiselle sisarukselleen?
Eipä tuota naiset tee.
Ottaisitteko myös taloudellisen vastuun?
Naiset hoitavat pieniä lapsia useammin äitiyslomalla ja vanhempainvapaalla. Varhaiskasvatuksen työntekijät ovat yleisimmin naisia, myös koulujen opettajat. Omaishoitajista enemmistö on naisia. Hoitotyössä työskentelevistä enemmistö on naisia.
Talous ei kuulu tähän, vaan se kuka arjessa fyysisesti lapset ja vanhukset/ sairaat hoitaa. Se on useammin nainen kuin mies.
Taloudellinen vastuu ei kuulu asiaan... koska naiset eivät halua ottaa sitä niin siitä ei sovi puhua.
Ai ett
"Miehetkö ne lapset hoitaa ja toimii omaishoitajana vanhemmilleen tai vaikka vammaiselle sisarukselleen?"
Tämä oli tämän pätkän aloituskommentti. Onko siis itselläsi mitään käsitystä siitä, mutä olkiukko edes tarkoittaa? Vai käytätkö sitä aina vain silloin, kun et osaa mitään asiaankuuluvaa sanoa? Teet olkiukosta olkiukon.
Eri
"Jos jonkun miehen kriteerit naiselle on vaikka blondi megalollo muhkealla berberillä ja olemattomalla vyötäröllä, niin sitten on. Se ei minun berberiäni kutita. Totean että se mies ei ole sitten minulle millään tapaa sopiva ja annan asian olla ja siirryn eteenpäin. En loukkaannu siitä."
Ihan sama minulla. Ihan sama vaikka itse etsisin miestä, joka harrastaa pelastuskoiratoimintaa ja tykkää hevosista, niin minua ei haittaa yhtään vaikka joku intohimoinen ralliharrastaja ei otakaan minuun yhteyttä. Tai innokas luonnossaliikkuja ja pitkiä patikkaretkiä tekevä mies etsii samanhenkistä naista, niin se ei ole minulta pois, kun itse en ole sellainen.
Jokainen saa laittaa puolison etsinnässä omat kriteerit niin matalalle tai korkealle mitä itse tahtoo. Sekään ei ole keneltäkään pois.
Jotta voi mennä töihin, lapset pitää viedä päiväkotiin. Jokainen meistä vanhenee ja osa tarvitsee vanhustenhoitoa.
Ja se on tosi ok. Se vain tarkoittaa sitä, ettet kanna itse vastuuta vaan ulkoistat sen.
Aivan kuten naiset ulkoistavat taloudellisen vastuun miehille.
Sitähän tässä toivottiin että alkaisitte kantaa vastuuta tavalla tai toisella, ettekä siirtäisi sitä aina muille.
"Aivan, no tarkennetaan. Naiset eivät löydä itselleen miestä joka olisi korkeammin koulutettu, huomattavasti paremmin ansaitseva, ja arvostetussa työssä.
Parempi?"
Se on noiden naisten oma ongelma, ei vaikuta kenenkään muun elämään millään tavalla.
Se, että joku käyttää toisesta ihmisestä niinkin halventavaa nimitystä kuin mäl li rän ni, kertoo kaiken hänestä. Naisia vihaava sovinistisika, jonka mielestä naisen kuuluu edelleen olla hellan ja nyrkin välissä.
Onneksi yhä useampi nainen on nykyään vapaaehtoisesti sinkku ja nuo sovinistisiat jäävät yksin. Voimaantukoon sitten vaikka mgtow-liikeessä tai jtn. Kukaan nainen ei taatusti huoli sovinistisikaa tänä päivänä, ellei satu olemaan joku kiihkouskovainen
Vierailija kirjoitti:
"Miksi mies ei saa valita kaunista naista vaan miehet joutuu tyytymään siihen kenet naiset kelpuuttaa kumppaniksi?
Naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä ulkonäöstä koulutustasoon mutta miehet ei saa vaatia naiselta edes sitä että nainen on kaunis.
Onko tämä tasa-arvoa sinun mielestä?"
Se on kyllä jännä ilmiö.
Nämä tanttarat yrittävät aina väkisin tuputtaa jotain vanhaa plösöä kaikille miehille, vaikka on päivän selvää, että kun nainen siitä vielä rupsahtaa ja plösiintyy entistä enemmän, niin pilallehan siinä miehen elämä menee, ellei ymmärrä ajoissa vaihtaa vaikka paljon nuorempaan ja kauniimpaan aasialaiseen naiseen. Jälkeläisistäkin tulee paljon paremman näköisiä.
Minuakin alkoi vihata vain 86 003 naista ja kaksi miestä, kun kehtasin reilu 10 vuotta sitten toivoa itseäni ja omia silmiäni viehättävää tummaverikköä, jolla mukava luonne, ei lapsia,
Ei luoja, se todellakin olet #haevaimoaasiastamies. Onnistuu sit palstapäivystys talorakennusten ohella. Ymmärrettävää, ettei kotitöitä jaksa/ehdi, kun pitää niin kiirettä palstalla.
Mutta asiaan, ei kukaan sinua inhoa vaimosi tähden. Vain ja ainoastaan sinun ulostulojen tähden. Vaimosi on saanut vain ja ainoastaan empatiamme, jos hän on siis todellinen. Aasialaiset naiset ovat hyvässä maineessa suomalaisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa naisille koska olen liian tavis. Ne tavisnaiset(ei ylipainoiset ja rumat) yliarvioi oman tasonsa ja heille kelpaa vain ne tasokkaimmat miehet eli lentäjälääkärimiesmalli miehet.
Naisten vääristynyt minäkuva johtuu hömppäelokuvista ja sarjoista sekä siitä että alhaisen tason naiset saa kehuja "kaunis" yms.
Jos sinä voisit valita nuoren tissimallin ja pläsön av-mamman välillä, niin älä nyt sano että ottaisit jälkimmäisen? Äläkä ihmettele, jos naiset valitsevat myös sen omasta mielestään paremman miehen. Ihan fiksuahan se on.
Miksi mies ei saa valita kaunista naista vaan miehet joutuu tyytymään siihen kenet naiset kelpuuttaa kumppaniksi?
Naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä ulkonäöstä koulutustasoon mutta miehet ei saa vaatia naiselta edes sitä
Toki saat vaatia kaunista naista kumppaniksesi. Se kaunis nainen taas saattaa vaatia pitkän, komean miehen, jolla on kroppa kunnossa ja hiukset päässä. Mutta tietysti ymmärrät sen täysin ja hyväksyt, sillä oma kriteerisikin on kumppanin ulkonäkö.
Mitä enemmän luen miesten kommentteja erinäisissä ketjuissa, sitä enemmän alkaa vaikuttaa siltä että suurin osa miehistä on aivan perseestä naisvihoineen ja on parempi jatkossakin pysyä sinkkuna. Joskus vielä ajattelin että suurin osa miehistä on ns normaaleja ja perusmukavia mutta internet on todellakin muuttanut käsitykseni miehistä, eikä ainakaan parempaan suuntaan...
N28
Vierailija kirjoitti:
"Kumppania ei haeta mistään kaupan hyllyltä. Tietysti sen kumppanin pitää kelpuuttaa myös sinut, et sinä päätä että nyt tuo seurustelee kanssani. Ei kukaan voi toisen puolesta päättää, oli nainen tai mies.
Jos jonkun miehen kriteerit naiselle on vaikka blondi megalollo muhkealla berberillä ja olemattomalla vyötäröllä, niin sitten on. Se ei minun berberiäni kutita. Totean että se mies ei ole sitten minulle millään tapaa sopiva ja annan asian olla ja siirryn eteenpäin. En loukkaannu siitä.
Eri"
Jälleen yksi huvittava ominaisuus naisilla. Te aivan varmasti tajuatte alitajuisesti, ettei oma ulkonäkö riitä tuollaista naista etsivälle miehelle, niin te käännätte senkin niin, ettette te huolisi moista miestä.
Miehenä jos törmään kriteereihin, joihin en yllä, en ala lässyttää, että ei tollanen nainen ole millään tavalla sopiva mulle, vaan ymmärrän, ettei hän hae minun laistani, sekä ymmärrän, e
"Totean että se mies ei ole sitten minulle millään tapaa sopiva ja annan asian olla ja siirryn eteenpäin. En loukkaannu siitä."
Tämä oli siis hänen toteamus asiasta, ja sinä käännät sen:
"...niin te käännätte senkin niin, ettette te huolisi moista miestä."
Ja itse toteat:
"Miehenä jos törmään kriteereihin, joihin en yllä, en ala lässyttää, että ei tollanen nainen ole millään tavalla sopiva mulle, vaan ymmärrän, ettei hän hae minun laistani, sekä ymmärrän, etten ominaisuuksiltani riitä hänelle."
Sanot siis ihan samalla tavalla, kuin alkuperäinen kirjoittaja. Kummallinen tarve vääntää sisältö joksku toiseks. Varmaan miesvihaakin tuossa kommentissa on nähtävissä, kun oikein tiristää.
Vierailija kirjoitti:
Jotta voi mennä töihin, lapset pitää viedä päiväkotiin. Jokainen meistä vanhenee ja osa tarvitsee vanhustenhoitoa.
Ja se on tosi ok. Se vain tarkoittaa sitä, ettet kanna itse vastuuta vaan ulkoistat sen.
Sitähän tässä toivottiin että alkaisitte kantaa vastuuta tavalla tai toisella, ettekä siirtäisi sitä aina muille.
Voihan miehet jäädä kotiin lasten kanssa ja hoitaa muistisairaat vanhempansa, jos ovat niin kovia vastuunkantajia. Ei näy kiinnostavan se maailman tärkein vastuunkanto. Mutta toisaalta vastuuttomuudesta maksaa sitten hinnankin. Sen tiedätte.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi kantaa taloudellista vastuuta, jos on lapsen kanssa kotona eli ei vie lasta päiväkotiin ja mene töihin? Mieskö sen lapsen sitten kotona hoitaa? Eikun sekin on vastuun siirtämistä...LAPSEN ISÄLLE.
Eli kerro nyt miten pienet lapset hoidetaan niin että kumpikin pariskunnasta käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä naiset on kyllä äärimmäisen helppo jauhottaa, kun lässyttävät itsensä aina pussiin.
Taisit kirjoittaa vahingossa naiset, kun tietenkin tarkoitit miehet😁 Täällä sen huomaa hyvin, kuinka naisilla on kieli hallussa ja lehmän hermot. Todella vähän mitään alatyylistä, toisin kuin mm. tällä päivystävällä palstaukkelilla.
Vierailija kirjoitti:
"Osa haukkuu naisten ulkonäköä ja iän mukanaan tuomia muutoksia. Siitä tuo käsitys ulkonäön tärkeydestä tulee."
Osa kyllä rehellisesti sanottuna kuvittelee, että naisia haukutaan.
Juu ei tarvi mitään kuvitella. Harvinaisen ikäviä miehiä naisia kohtaan tässä ketjussa. Tätä on moni ihmetelly, et miten tää saa aina vaan olla, kun pelkkää ala-arvoista naistenpilkkaa ollu.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen suomalainen mies on hyvin usein sivistymätön, ei korkeasti koulutettukaan, ei osaa pukeutua miehekkään tyylikkäästi, huonot ja töykeät käytöstavat, tekee harvoin työtä jolla olisi arvostusta edes työkavereiden silmissä, eivät tule keskenään toimeen, lihovat aivan mahdottomiksi muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, inhoavat jo synnyttyään naisia jne jne.
Kritisoin tässä vaan miesten huonoja ominaisuuksia. Down, boy.
Todennäköisesti vain otit itseesi ja ryhdyit matkimaan. Todella omaperäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Osa haukkuu naisten ulkonäköä ja iän mukanaan tuomia muutoksia. Siitä tuo käsitys ulkonäön tärkeydestä tulee."
Osa kyllä rehellisesti sanottuna kuvittelee, että naisia haukutaan.
Juu ei tarvi mitään kuvitella. Harvinaisen ikäviä miehiä naisia kohtaan tässä ketjussa. Tätä on moni ihmetelly, et miten tää saa aina vaan olla, kun pelkkää ala-arvoista naistenpilkkaa ollu.
Hyvähän se on, että miesten misogynia on paljaana esillä. Kaivavat itseään ansaitusti yhä syvempään ylsinäisyyden kuoppaan. Hyville miehille jää isommat apajat ja luuserit karsiutuu geenipoolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kelpaa naisille koska olen liian tavis. Ne tavisnaiset(ei ylipainoiset ja rumat) yliarvioi oman tasonsa ja heille kelpaa vain ne tasokkaimmat miehet eli lentäjälääkärimiesmalli miehet.
Naisten vääristynyt minäkuva johtuu hömppäelokuvista ja sarjoista sekä siitä että alhaisen tason naiset saa kehuja "kaunis" yms.
Jos sinä voisit valita nuoren tissimallin ja pläsön av-mamman välillä, niin älä nyt sano että ottaisit jälkimmäisen? Äläkä ihmettele, jos naiset valitsevat myös sen omasta mielestään paremman miehen. Ihan fiksuahan se on.
Miksi mies ei saa valita kaunista naista vaan miehet joutuu tyytymään siihen kenet naiset kelpuuttaa kumppaniksi?
Naiset saa asettaa miehille ties mitä kriteerejä ulkonäöstä koulutusta
Pitäisikö naisten siis alkaa hyvöksymään asia että miehelläkin saa olla kriteerejä kun tähän asti naiset eivät ole kelpuuttaneet yhtään miestä jolla on yksikin kriteeri naista kohtaan vaikka samaan aikaan naiset vaativat että miehen on täytettävä ihan koko kilometrin kriteerilista ennen kun kelpuuttaa miehen?
-eri
"Miten tuo poikkeaa joidenkin miesten lässyttämästä "hyvät miehet eivät lähde sirkus parisuhteeseen"? Ehkä heitäkään ei huonokaan nainen huoli.... "
Siten, että kyseiset miehet ovat oikeasti hyviä, mutta naiset vaan kuvittelevat olevansa.
Jokainen saa asettaa omat kriteerit. Miten tää voi olla niin vaikea ymmärtää.
Itsellä on todella komea mies. Sellainen yleisestikin komeana pidetty. Pitkä ja tumma. Minä en ole ollut kaunotar edes nuorena. Mieheni on arvostanut minussa muita asioita ohi kauneuden. Hänellä olis ollut siis paremmankin näköisiä ottajia. Jos ihmiset pääsis tuon ulkonäön ohi, vaihtoehtoja vois olla enemmän. Ja parempi tsaanssi löytää oikeasti hyvä.