Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku käyttää toisesta ihmisestä niinkin halventavaa nimitystä kuin mäl li rän ni, kertoo kaiken hänestä. Naisia vihaava sovinistisika, jonka mielestä naisen kuuluu edelleen olla hellan ja nyrkin välissä.
Onneksi yhä useampi nainen on nykyään vapaaehtoisesti sinkku ja nuo sovinistisiat jäävät yksin. Voimaantukoon sitten vaikka mgtow-liikeessä tai jtn. Kukaan nainen ei taatusti huoli sovinistisikaa tänä päivänä, ellei satu olemaan joku kiihkouskovainen
Mitä kertookaan ihmisestä joka ajattelee miehet sovinistisioiksi?
Osan miehistä. Osa miehistä on sovinisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten tuo poikkeaa joidenkin miesten lässyttämästä "hyvät miehet eivät lähde sirkus parisuhteeseen"? Ehkä heitäkään ei huonokaan nainen huoli.... "
Siten, että kyseiset miehet ovat oikeasti hyviä, mutta naiset vaan kuvittelevat olevansa.
Eivätkö miehet koskaan ikinä kuvittele olevansa parempia kuin ovat?
Ketjun miesten tarve misogyniaan on suuri. Pitämällä naisia ala-arvoisina kokevat olevansa edes jotain. Siitä se heidän kokema "hyvyys" tulee. Naiset harvemmin vertauttavat itseään miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun Veraa suominaiset toimintaan että kun mies pääsee töistä on toisen työvuoron työt listattuna tekstiviestiä joka pitää toteuttaa pilkulleen naisen vaatimalla tavalla ja kaikesta saa kiitokseksi lisä vaatimukset kun ilmeisesti mies pääsi liian helpolla kun kerkisin 5 minuuttia lepäämään ja tämä ärsyttää naisia niin suunnattoman paljon että miehille keksitään äkkiä lisää hommaa ja alkaa aivan järkyttävä nalkutus ja valitus jos herran jumala näyttää siltä että nainen joutuisi itse tekemään jotain se itse haluamansa asian eteen.
Ja suominaiset kehtaavat vielä ihmetellä minkä takia kaikki muun maailman naiset menee aina suominaisen edelle"
Noin pitkä sepustus ja välimerkeistä käytössä oli vain yksi ainoa piste. Yksi minun kriteereistä on se, että mies osaa kirjoittaa edes auttavasti suomea.
Juu saa olla en sitä kiellä. Minun yksi kriteer
Minun tuntemat lukihäiriöiset osaavat tuottaa parempaa tekstiä kuin sinä. Ehkä sinun kannattaa kirjoittaa hitaammin ja lukea teksti useaan kertaan läpi ennen lähettämistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän luen miesten kommentteja erinäisissä ketjuissa, sitä enemmän alkaa vaikuttaa siltä että suurin osa miehistä on aivan perseestä naisvihoineen ja on parempi jatkossakin pysyä sinkkuna. Joskus vielä ajattelin että suurin osa miehistä on ns normaaleja ja perusmukavia mutta internet on todellakin muuttanut käsitykseni miehistä, eikä ainakaan parempaan suuntaan...
N28
Älä anna näiden hullujen palstanaisten vääristää mieskuvaa. Ei se ole vihaa naisia kohtaan jos noille sekopäille jotku miehet leikkisästi naljailevat.
"Kerro miten tuossa lastenhoitoasiassa vastuu kannetaan niin että palstamiehet ovat tyytyväisiä."
No tietenkin niin, että lapsia ei tehdä. Sitten kyseinen mies pääseekin valittamaan lempiaiheestaan "naiset eivät viitsi enää edes synnyttää lapsia" ja "naisia suositaan lasten huoltajuudesta päätettäessä". Palstamies ei ole ikinä tyytyväinen tekipä naiset niin tai näin, aina menee väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja luettuani olen päättänyt pysyä sinkkuna lopun ikääni 😬
Niin minäkin ajattelin vajaa 10 vuotta sitten, kun luin hevostallia, että Suomesta on melko vaikea löytää sopivaa vaimoehdokasta, saati hyvää äitimatskua. Sitten heitin verkot maailmalle ja sieltähän löytyi sitten todella hyvä nainen. jonka kanssa nyt naimisissa. Nykyisin käyn täällä silloin tällöin hirvittelemässä suomalaisten naisten inhoa miehiä kohtaan ja ai että, kun oma vaimo tuntuu mahtavalta.
Ootko se #vaimoaasiastamies? Sinäkö koko eilisen illan kiukuttelit jollekkin naiselle? Ihme vääntöö on joka tapauksessa ollu koko illan ja aamusta taas heti.
Saletisti. Vaimo pyöri
Kuin monta suominaista sinulla oikein on ollut, kun kokemuksesi voit yleistää koskemaan kaikkia naisia? En ole ikinä antanut mitään työlistaa mun miehelle. Hän tekee ilman mitään listaa sen, mitä pitääkin tehdä. Ehtii kyl illassa myös olemaan ja rentoutumaan itse valitsemalla tavalla. Ikinä en ole sanellut hänen kotitöitään. On sillee itseohjautuva! Tosin jos päivystäisi palstalla tavallasi, saattais se jäädä tekemättä.
Hän on myös tyytyväinen minuun, hänellä ei ole ollut tarvetta hakea kodinhoitajaa aasiasta. Eiks o ihmeellistä, että näinkin voi olla?
Vierailija kirjoitti:
"Kerro miten tuossa lastenhoitoasiassa vastuu kannetaan niin että palstamiehet ovat tyytyväisiä."
No tietenkin niin, että lapsia ei tehdä. Sitten kyseinen mies pääseekin valittamaan lempiaiheestaan "naiset eivät viitsi enää edes synnyttää lapsia" ja "naisia suositaan lasten huoltajuudesta päätettäessä". Palstamies ei ole ikinä tyytyväinen tekipä naiset niin tai näin, aina menee väärin.
Juuri tämä. Näille voi vähän naurahdella, mutta sen suurempaa painoarvoa tälle ah jo isoäitiemme tuntemalle misogynialle ei tarvitse antaa. Mummoni aina sanoi, että sinä saat ja uskallat onneksi tehdä ihan mitä haluat. Käytetäänpä tämä vapaus ja omavaltaisuus nyt hyvin mummojemmekin puolesta. Ei ainakaan tuhlata sitä miesten tarpeiden ja halujen miettimiseen.
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen saa asettaa omat kriteerit. Miten tää voi olla niin vaikea ymmärtää.
Itsellä on todella komea mies. Sellainen yleisestikin komeana pidetty. Pitkä ja tumma. Minä en ole ollut kaunotar edes nuorena. Mieheni on arvostanut minussa muita asioita ohi kauneuden. Hänellä olis ollut siis paremmankin näköisiä ottajia. Jos ihmiset pääsis tuon ulkonäön ohi, vaihtoehtoja vois olla enemmän. Ja parempi tsaanssi löytää oikeasti hyvä."
Etkö huomaa mitään ristiriitaa kun puhut ulkonäöstä?
En, sinä ilmeisesti näet risririidan.
"Sinullako kokemusta munan puutteesta ja yksinäisyydestä?
Miksi itse viihdyt palstoilla, jos kohtaat täällä vain mt-ongelmaisia? "
Ei ole. Olen umpihetero ja minulla on perhe.
Jos lokki paskantaa päähäsi, niin sinäkö viihdyt silloin lokkien paskannettavana? Pahoittelen, kun joudun puhumaan vertauskuvilla, muuten teille ei mene jakeluun. Eli kun liikut ulkona, et voi estää, jos lokki sattuu paskantamaan päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta voi mennä töihin, lapset pitää viedä päiväkotiin. Jokainen meistä vanhenee ja osa tarvitsee vanhustenhoitoa.
Ja se on tosi ok. Se vain tarkoittaa sitä, ettet kanna itse vastuuta vaan ulkoistat sen.
Aivan kuten naiset ulkoistavat taloudellisen vastuun miehille.
Sitähän tässä toivottiin että alkaisitte kantaa vastuuta tavalla tai toisella, ettekä siirtäisi sitä aina muille.
Kun äiti menee töihin, hän siis ulkoistaa vastuun, ei hoida osaansa vastuunkannosta lapsen hoidon suhteen. Jos äiti jää kotiin hoitaa lapsiaan, hän ulkoistaa vastuunkannon elättämisen osalta yhteiskunnalle tai miehelle. Tekee nainen niin tai näin, aina sinusta se on vastuun ulkoistamista. Mies ei hoida lasta missään tapauksessa. Mies menee töihin ja näin kantaa vastuun perheestä ja koko yhteiskunna
Joo, ei kyl jaksa edes nauraa. Surullista lähinnä. Mut sekin on turhaa.
"
Kun Veraa suominaiset toimintaan että kun mies pääsee töistä on toisen työvuoron työt listattuna tekstiviestiä joka pitää toteuttaa pilkulleen naisen vaatimalla tavalla ja kaikesta saa kiitokseksi lisä vaatimukset kun ilmeisesti mies pääsi liian helpolla kun kerkisin 5 minuuttia lepäämään ja tämä ärsyttää naisia niin suunnattoman paljon että miehille keksitään äkkiä lisää hommaa ja alkaa aivan järkyttävä nalkutus ja valitus jos herran jumala näyttää siltä että nainen joutuisi itse tekemään jotain se itse haluamansa asian eteen.
Ja suominaiset kehtaavat vielä ihmetellä minkä takia kaikki muun maailman naiset menee aina suominaisen edelle"
Etkö sinä osaa tehdä omassa kodissasi kotitöitä ilman, että joku kirjoittaa sinulle niistä tehtävälistan? Miten tuo on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Naiset vihaavat miehiä ja miehet vihaavat naisia. Naiset vaativat miehiä lopettamaan naisten vihaamisen, Naiset eivät suostu lopettamaan miesten vihaamista. Naiset käyttävät miehiä henkisesti ja taloudellisesti hyväkseen samaan aikaa kun kritisoivat kaikkia miehiä kun jotkut miehet käyttävät naisia hyväkseen.
Naisten teot aiheuttavat koston joka kaiken pahan aiheuttaa ja kun naiset eivät käytöstään muuta niin oravanpyörä on valmis
Täällähän on moni kertonut olevansa sinkku ja tyytyväinen sellainen. Miten se sopii tohon sun kuvaukseen? Ja sit moni on kertonut elävänsä hyvässä parisuhteessa. Eli ketjussa ei ole kuvailemasi kaltaisia naisia. Naisviha kyllä jyllää, joka tulee siis tuostakin kommentissa ilmi. Eli palstalla hengailee vain katkeria miehiä ja tyytyväisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku käyttää toisesta ihmisestä niinkin halventavaa nimitystä kuin mäl li rän ni, kertoo kaiken hänestä. Naisia vihaava sovinistisika, jonka mielestä naisen kuuluu edelleen olla hellan ja nyrkin välissä.
Onneksi yhä useampi nainen on nykyään vapaaehtoisesti sinkku ja nuo sovinistisiat jäävät yksin. Voimaantukoon sitten vaikka mgtow-liikeessä tai jtn. Kukaan nainen ei taatusti huoli sovinistisikaa tänä päivänä, ellei satu olemaan joku kiihkouskovainen
Mitä kertookaan ihmisestä joka ajattelee miehet sovinistisioiksi?
Rännityksen jälkeen täysin looginen ilmaisu.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen suomalainen mies on hyvin usein sivistymätön, ei korkeasti koulutettukaan, ei osaa pukeutua miehekkään tyylikkäästi, huonot ja töykeät käytöstavat, tekee harvoin työtä jolla olisi arvostusta edes työkavereiden silmissä, eivät tule keskenään toimeen, lihovat aivan mahdottomiksi muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, inhoavat jo synnyttyään naisia jne jne.
Kritisoin tässä vaan miesten huonoja ominaisuuksia. Down, boy.
Ei mitään hyvä lista.
Täysin sama kuin naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta voi mennä töihin, lapset pitää viedä päiväkotiin. Jokainen meistä vanhenee ja osa tarvitsee vanhustenhoitoa.
Ja se on tosi ok. Se vain tarkoittaa sitä, ettet kanna itse vastuuta vaan ulkoistat sen.
Sitähän tässä toivottiin että alkaisitte kantaa vastuuta tavalla tai toisella, ettekä siirtäisi sitä aina muille.
Kun äiti menee töihin, hän siis ulkoistaa vastuun, ei hoida osaansa vastuunkannosta lapsen hoidon suhteen. Jos äiti jää kotiin hoitaa lapsiaan, hän ulkoistaa vastuunkannon elättämisen osalta yhteiskunnalle tai miehelle. Tekee nainen niin tai näin, aina sinusta se on vastuun ulkoistamista. Mies ei hoida lasta missään tapauksessa. Mies menee töihin ja näin kantaa vastuun perheestä ja koko yhteiskunna
Jaa a. Tarttee vissiin kasvattaa nuo lapset, opiskella hyvä ammatti ja mennä töihin. Ja pitäis vissiin pitää yhteyttä anoppiin ja omaankin äitiin. Ja alkaa kuuntelee lähipiirin huolia ja auttaa naapuria ja...ai mut näinhän oon tehnykin!
Kerrotko, mitä vielä enemmän sinä teet, kun olet se vastuunkantaja, toisin kuin minä? Vapaaehtoistyö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olikaan se vientivetoinen yritys, jota pyörität ja jonka takia olet vapaa kaikesta muusta vastuunkannosta? Kun yksin pidät Suomea pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen suomalainen mies on hyvin usein sivistymätön, ei korkeasti koulutettukaan, ei osaa pukeutua miehekkään tyylikkäästi, huonot ja töykeät käytöstavat, tekee harvoin työtä jolla olisi arvostusta edes työkavereiden silmissä, eivät tule keskenään toimeen, lihovat aivan mahdottomiksi muutamia poikkeuksia lukuunottamatta, inhoavat jo synnyttyään naisia jne jne.
Kritisoin tässä vaan miesten huonoja ominaisuuksia. Down, boy.
Ei mitään hyvä lista.
Täysin sama kuin naisilla?
Ilmeisesti, kun joku mies saman listan kirjoitti naisista.
Vierailija kirjoitti:
Joo horolta repesi wi,,,,,,u ja hin.....tä pe.r.se joko uskot????????????????????????naru kaulaan sulle....
Persu, oletan?
Käkikello papukaija kukkuuu,onko kukaan kotona,polle tahtoo Wit..........a
Kerro miten tuossa lastenhoitoasiassa vastuu kannetaan niin että palstamiehet ovat tyytyväisiä.